نظرات کتاب وقتی خاطرات دروغ می گویند
کتاب وقتی خاطرات دروغ می گویند اثر سی‌بل هاگ

کتاب وقتی خاطرات دروغ می گویند

نویسنده:سی‌بل هاگ
انتشارات:نشر آموت
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۲۲ رأی
۴٫۰
(۲۲)

نظرات کاربران

مایلزِ آلاسکا
فوق العاده بود با توجه به استقبال کمی که ازش تو ایران شده واسه همین اصلا انتظارشو نداشتم کتاب تا این حد خوب باشه ولی حسابی غافلگیرم کرد!
tiam
هر کتابی که ترند نشه تو سوشیال مدیا ، شک نکن حرف نداره 😂
farez
چند سال پیش چاپ اول رمان رو خریدم و تو کتابخونه ام گذاشتم...گذاشتمش باشه تا زمانیکه یک کتاب آبکی میخونم، اینو بدم پشتش که بشوره ببره! و الان وقتش بود... شست و برد، اما خودش هم چندان اثر فوق العاده ای نبود...از نظر من نقطه عطف کتاب کیفیت بالای پرداختش به حسهای درونی راوی داستان بود.هر آن احساس میشد منِ خواننده جای شخص روایتگر هستم و اون عواطف رو تجربه میکنم. واضحه که نویسنده آدم چیره دستی در بروز احساساتش هست و این یعنی کتاب بیشتر از اینکه داستان باشه و ویژگیهای داستانی، مثل توصیف مکانها و اشخاص و...رو داشته باشه، یک حدیث نفس و جدال و کشمکشه......بخاطر همین به علاقه مندان ژانر جنایی پیشنهادش نمیکنم چندان، اما میتونه گزینه ی خوبی برای مطالعه دوستان علاقه مند به روانشناسی باشه. در مورد داستان...یک پیرمرد آلزایمری که در روزهای آخر عمرش اعتراف میکنه قتلی انجام داده. و شخص راوی داستان که بدنبال حقیقت این قتله... پایان بندی داستان منو شوکه نکرد، مایوس کننده نبود اما همونطور که گفتم قابل حدس بود.
farez
سلام جناب میلاد... من زیاد آثار جنایی جالب نخوندم...گیوم موسو رو دوست دارم...دختری در قطار و بیمار خاموش و دوشیزگان هم گزینه های خوبی ان. عذر تقصیر بابت تاخیر....
ali fattahi
طرد
milad
سلام دوست عزیز ، وقت بخیر. من بیشتر کتاب جنایی میخونم و دنبال یه کتاب جنایی معمایی خفن میگشتم و متاسفانه با این کتاب آشنا شدم از نظرات دیگران و نظر شما را هم خوندم میخواستم بیینم نظر خودم نسبت به کتاب چیه که دقیقا مشابه نظر شما بود. ممنون میشم از شما که چند مورد از کتاب های جنایی که خوندید و فوق العاده هست را پیشنهاد بدید ، چون واقعا یه کتاب که خسته کننده باشه آدم از خوندن تَرد میشه.
نــے‌آیش🐋
"وقتی خاطرات دروغ می‌گویند" بی‌تردید یکی از میخکوب‌کننده‌ترین و تحیرآورترین کتاب‌هاییه که در تمام زندگیم خوندم! کتابی که بدون ذره‌ای اغراق از همون صفحه اول شما رو گرفتارِ خودش میکنه و بعد از تموم کردنش زبون‌تون بند میاد و نمی‌تونید در برابر عطشِ نوشتنِ مروری سراسر تحسین در موردش، مقاومت کنید. بعد از مدت‌ها که پلاتِ اکثر کتب معمایی لیست مطالعه‌م به‌همدیگه شبیه شده بود؛ حالا داستانی رو خوندم که در نوع خودش بی‌نظیر بود و قراره به کتاب‌هایی اضافه بشه که با اطمینان صددرصدی به‌ همه معرفی‌شون خواهم کرد. سی‌بل‌ هاگ در داستان بی‌نقصش، با چیره‌دستیِ تمام برای خوانندگان مسیری پر از تردید و هیجان، کتابی که نمیتونن زمین بگذارنش، پایانی به غایت مبهوت‌‌کننده و از همه مهم‌تر، داستانی که تا آخرین برگ همراه خودش غافلگیری‌های غیرقابل‌حدسی به همراه داره، پدید آورده. پس آمادگی خوندنِ کتابی که یک‌ سروگردن بالاتر از اکثر رمان‌های معماییه که تا به حال مطالعه کردید؛ رو داشته باشید. و فرصت سفر در دنیایِ حیرت‌انگیزش رو به‌هیچ‌عنوان از خودتون دریغ نکنید!!
n re
کتاب کشش لازم رو برای مطالعه ی یک ضرب داشت😃 اما خب یه چیزهاییشم قابل حدس بود من 50 درصدش رو حدس زدم اما در خصوص 50 درصد بعدی حدسم اشتباه از آب در اومد😎😉😃 در کل کتاب خوبی بود ضمن اینکه حاوی جملات زیبای فراوانی هم بود اما خب از نظر قوی و معمایی بودن مطمئن نیستم که پیشنهاد کنم واسه خوندن شاید جنایی خوانهای حرفه ای نپسندن
شیدا
البته من نسخه چاپی رو خوندم ولی با همین ترجمه بود. کشش داستان خوب بود من تو یه روز تمومش کردم. فضاسازی جالب که در حین داستان و دیالوگ ها انجام شده بهتر از فضاسازی یه مرتبه و کسل کننده بود. داستانهای فرعی لابلای داستان که هم باعث ملموس تر شدن محیط برای خواننده میشد و هم در ادامه داستان بهشون رجوع میشد و مسیر بقیه داستان رو فرم میداد و یا ازشون نتیجه گیری اخلاقی میکرد که بنظر من خیلی جالب بود.
مهسا دولت‌خواه
در کل خوب بود اولش بخاطر جزئیات زیادش برام خسته کننده بود ولی بعدش بسیار جذاب شد حتما بخونید.
Sahar.Gh
کتاب بیشتر شبیه یه درام خانوادگی بود. به عنوان یه کتاب جنایی، کشش و جذابیتی که باید رو نداشت اما حوصله سر برم نبود. خوبیش این بود که نتونستم قاتل رو درست حدس بزنم. یه اثر متوسط و معمولی بود در کل اگه بخوام به کسی کتاب جنایی معرفی کنم کتاب های خیلی بهتری برای انتخاب هست
مینا
ماحرای اتفاقاتی گیج کننده که از گذشته سایه اش رو بر جا گذاشته و حالا سالها بعد با نشان دادن خودش رازهایی رو برملا می کنه که کلید حل معما هست ،
خواهر گمشده آنه~
ازینکه این کتاب زیبا خیلییی کم دیده شده و الان کتاب های آبکی رو فقط به خاطر اینکه نویسندش یه داستان نوشته و معروف شده میخونن واقعا حرصم میگیره:)
0
کافه کتاب
کتابی بینظیر در ژانر جنایی

حجم

۲۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

حجم

۲۶۹٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۳۴۴ صفحه

قیمت:
۱۰۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد