نظرات کتاب خانواده وندربیکر؛ جلد اول
کتاب خانواده وندربیکر؛ جلد اول اثر کارینا یان گلازر

کتاب خانواده وندربیکر؛ جلد اول

نظرات کاربران

𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
یه کتاب دوست‌داشتنی و جذاب🌻🍒🌵 پیشنهاد میکنم بخونید🚴‍♀️😁✨
0
کاربر ۲۸۵۱۴۲۹
گاهی اوقات عادت کردن،باعث میشه از تغییر وحشت داشته باشی و نتونی و نخوای خودت رو با شرایط ایجاد شده همراه کنی. توی آپارتمان قرمز نماسنگی وندربیکر ها،همه چی به خوبی میگذره.فقط 5 روز تا کریسمس مونده و بچه ها باید به فکر شیرینی و هدیه‌های کریسمس باشن که یهو مامان و باباشون تصمیم میگیرن یه خبر مهم به اون ها بدن:باید تا آخر ماه خونه ای رو که عاشقشن،ترک کن؛برای این که صاحبخونه شون،آقای بیدرمن حاضر نیست به خاطر شیطنت های بچه ها قرارداد اجارهشون رو تمدید کنه.این شروع ماجراییه که باعث میشه بچه ها به آقای بیدرمن نشون بدن که چه قدر خوب هستن مگه نه؟ولی ... رمان خانواده وندربیکر، درباره ی زندگی صمیمی و پر از اتفاق یه خانواده ی شلوغه.هر کدوم از شخصیت ها به طرز خاصی دوست داشتنی و متفاوت هستن.این رمان درباره ی روابطیه که با آدم ها ایجاد میکنیم،اتفاقات غافلگیر کننده ای که در زندگی باهاشون روبه رو میشیم و اینه که آدم ها رو زود قضاوت نکنیم من این کتاب فوق العاده رو خوندم و بهتون پیشنهاد میکنم بخونینش
hedyeh
من ۲۳ سالمه ولی از خوندن این کتاب به شدت لذت بردم.همیشه دوست داشتم توی یه همچین خانواده پر جمعیتی زندگی کنم. بنظرم گاهی خوندن کتاب های این سبک باعث میشه حالمون خیلی بهتر بشه(امروز که خیلی بهم کمک کرد و حالم بهتر شد). من گاهی ازین سبک کتابها نسبت به کتابهایی که صرفا برای یادگیری(برای بزرگسالان) هستند،بیشتر یاد میگیرم. به بقیه هم توصیه میکنم گاهی از کتاب های سنگین بزرگسالان فاصله بگیرند و دنیاهای دیگری رو هم تجربه کنند.
💜
خیلی جذابه من این کتاب را دارم و خیلی خوشم اومد 😍🤩🤗😉😊😚 توصیه می کنم حتما بخونید.🙏🏻😉😊❣💞💕💝
♡☆
سلام عزیزم باشه مشکلی نیست 😊😉 پس برای فردا میزاریم 😁
دختر کفشدوزکی
نازنین زهرا من توی بریده محدودیت پیامیم تموم شده . خیلی ببخشید فردا شب میام 😞😖 لطفا به بچه ها بگو . یاسمن هم حتما محدودیتش تموم شده چون خیلی چت کرد . بازم معذرت.
nika paater
کتاب باحالیه من خوشم اومد از همه ی ژانر ها یکم توش بود😅
AMIr AAa i
تقریباً قشنگ بود.
bookworm📚
من تازه خریدم ولی تا جایی که خوندم خیلیییییی عالی بود توصیه می کنم🌷🌼🌻👍
کاربر ۶۸۶۱۲۱۲
طولانیههه؟؟ برو بابا کتاب طولانی نخوندی
bookworm📚
فقط یکم طولانیه
:(Nahid):
عالی بود
Dr.Kimiya
دوست داشتم ❤ خیلی خوب بود 🌼 حتما بخونید 🎹💫
🕊️📚kerm ketab
جذاب بود🌟
بوک تاب
مناسب دبستان و راهنمایی،،.🙂

حجم

۵۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

حجم

۵۸۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۲۳۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲۳صفحه بعد