نظرات کتاب ابر مغز
کتاب ابر مغز اثر دیپاک چوپرا

کتاب ابر مغز

نظرات کاربران

کاربر ۶۸۳۵۲۰
این کتاب واقعا عالیه. خیلی خوب و علمی تفاوت ذهن و مغز را تبیین می‌کند و راه ارتقا مغز و بالا بردن کیفیت آن را به خواننده نشان می‌دهد. به اندازه چند کتاب از روش نت برداری کردم و خواندنش را به همه توصیه میکنم.
arman
این کتاب واسه افرادی خوبه که میخوان در مورد کارکد مغز وذهنشون اطلاعات کسب کنن، البته ی کم خوندش سخته قسمتی از کتاب رو که دوست داشتم شما چیزی را میتوانید تغییر دهید که بشناسید. آنچه که به دنبال شناختش نمیروید همچنان آنطور که هستند باقی خواهند ماند.
Daily Change
دوستانی که آشنایی با آقای چوپرا ندارن این کتاب رو مطالعه کنند بی نظیر فقط کافی نیروی القا فکری رو به کار بندازید من خودم حسش کردم بینظیر
شنونده
کتابی عالی با گویندگی بسیار خوب اگر در مورد عملکرد های مغزتون کنجکاوین ،یا میخواین توانایی هاش رو بهبود بدین کتاب خیلی خوبیه .من پیشنهاد میکنم .
کاربر ۲۶۹۸۹۱۱
شاید چون خودشون رو شنونده معرفی کردن لفظ گوینده از کلامشون پریده😏😏😏
امیرحسین
با گویندگی بسیار خوب..!!!🤨🤔مگه این کتاب صوتیه...؟؟؟
selin √°_° ო
مرصیح
مرتضی
عرض سلام. مایل هستم این کناب تخفیف داشته باشد. ممنونم.
کاربر۴۰۴
میشه فقط در مورد کتاب نظر بدید
کاربر ۴۵۰۹۹۹۱
چجوری دانلود کنم؟
چگف
یکی از کلاهبردارن و شیّادنِ عصرِ ماست این مرد؛ انسانی دشمن با علم و عقل و انسانیت و بهزیستیِ انسانها. فردِ نادان و دروغگوئی که هدفی جز پرکردنِ جیبِ خود با به‌حماقت‌انداختنِ دیگران ندارد. آگاه باشید و برحذر از چنین افرادی!
MEHDINOUROLLAHI
احسنت 👍
tonystark
چو حواهی که نامت بود جاودان مکن نام نیک بزرگان نهان
hamed
اگر منظورتان دیپاک چوپراست با شما موافقم این شخص کتاب های عامه پسند را با عناوینی جذاب مانند شفای کوانتومی را با فروش بسیار بالا به مردم قالب کرده که هیچ پایه و اساس علمی و منطقی و معرفتی ندارد و صرفا شبه علم و شبه فلسفه و شبه عرفان است.

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

حجم

۳۲۷٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۲۴ صفحه

قیمت:
۵۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد