نظرات درباره کتاب روش های یادگیری و مطالعه و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب روش های یادگیری و مطالعه اثر علی اکبر سیف

نظرات کاربران درباره کتاب روش های یادگیری و مطالعه

نویسنده:علی اکبر سیف
امتیاز:
۳.۹از ۲۲ رأی
۳٫۹
(۲۲)
محمد
یه کتاب خیلی خوب برای اینکه با روش های مطالعه آشنا بشیم،به نظر من این کتابو باید تو مدارس به دانش آموز ها تدریس کنن!شیوه مطالعه خیلی مهمه و اینکه بفهمی برای هر موضوع از چه روشی باید استفاده کنی! من خودم نسخه چاپی اش رو دارم ولی اگه نسخهepubبود خیلی بهتر بود! کتاب در واقع از دو بخش تشکیل شده بخش اول شامل روش های یادگیری هست که نوشته خود مولف،جناب دکتر سیف هست؛بخش دوم ترجمه کتاب روشهای مطالعه(seven strategies to reading) به تالیف کی.پی.بالدریج هس که بخش بیشتر کتاب هم همین قسمت دوم تشکیل میده! یه بخش پیوست هم داره که تکمیل مطالب کتاب مثل:برنامه ریزی،آمادگی برای آزمون،روش نوشتن مقاله و.....هست! کتاب خوبیه من که تا به حال کتابی که درباره تکنیک های مطالعه و یادگیری باشه،بهتر از این ندیدم.
mohsen salari
سلام لطفاً قابلیت سرچ رو هم اضافه کنید تا بتونیم مطالب رو راحتتر از متن پیدا کنیم با تشکر
کاربر ۴۰۰۳۶۲۹
دوستان کسی فایل قابل سرچش رو هم پیدا کرده برام بفرسته؟؟
کاربر ۳۴۸۳۸۳۹سیما جوان
روش های یادگیری خوبی در این کتاب توصیه شده که البته بیشتر این روش ها رو معمولا در اثر تجربه بکار می بریم ولی بهرحال یادآوری خوبی می کنه.
jamshidam
ممنون
M.ap
هرکدام از دوستان مایلند از این هدیه استفاده کنند ؛ کتاب «روش‌های یادگیری و مطالعه» هدیه‌ای برای شماست. این هدیه را می‌توانی از لینک زیر دریافت کنی.امیدوارم از مطالعه‌ی آن در اپلیکیشن طاقچه لذت ببری. https://api.taaghche.ir/s/637702028541498162 _______________________________________________ در این کتاب سعی شده است مطالب بی آلایش و قابل فهم عموم و بصورت خلاصه ، پیوسته و کاربردی در دو حوزه "روش های یادگیری" و "روش های مطالعه" اختیار مخاطبین قرار بگیرد.حتی اگر بسیاری از این موارد را بصورت تجربی مورد استفاده قرار می دهید خواندن این کتاب باعث شناخت بهتر و کاربردی تر میشود.
ali abdi
💯 یادگیریه ...
negar
عالی
Alireza
این کتاب بی کم نظیره❤️
Hassan
ذاتا کتاب خوبیه ولی چون قابلیت هایلایت نداره برای همین اینجا بدرد نمیخوره ،خریدش!! فقط pdf رو گذاشته ، که اینو میشه از اینترنت رایگان دانلود کرد

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

حجم

۲٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۴۰۱

تعداد صفحه‌ها

۲۸۹ صفحه

قیمت:
۷۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد