نظرات درباره کتاب تیله نقره ای و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب تیله نقره ای اثر اکرم مرادی

نظرات کاربران درباره کتاب تیله نقره ای

نویسنده:اکرم مرادی
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۹از ۲۶ رأی
۳٫۹
(۲۶)
Ramo
کسی که معرفی کتاب رو نوشته مشخصه که چند صفحه ابتدایی کتاب رو هم نخونده. بعد از مدتها یه رمان ایرانی خوندم. از نظر قدرت نویسندگی، نویسنده کتاب رو تحسین میکنم. کتابی در مورد زندگی یک پزشکی که دیر، عاشق شدن واقعی رو تجربه میکنه ولی تجربه ای ناب و رشک برانگیزی داره. به نظر من قابلیت تبدیل شدن به یه فیلمنامه رو هم داره. خوندن کتاب رو به همه کسانی که علاقه مند به رمان های عاشقانه هستند،توصیه میکنم. به امید خوندن کتابهای بیشتر از این نویسنده توانمند.
bamdad
جالب و با حس نوشته شده است.در جای جای کلمات و جمله های کتاب جاری بودن حس ناب عشق پاک انسانی برای خواننده به تصویر کشیده شده است.
sosan
این کتاب بیشتر مدینه فاضله ایی را نشان می دهد که در این زمانه کمتر چنین چیزهایی دیده می شود ؛ عشق رویایی از خود گذشتگی که دیگر رو به فراموشی سپرده شده است به وضوح در این کتاب دیده میشود .
کامران
این کتاب خیلی ساده و روان و با احساس نگارش شده همه ی کاراکترهای کتاب زنده و قابل تصویر هستن حتی کاراکترهای فرعی. همچین عشقی در جامعه امروز رو به نابودیه با زاویه ی دید این نویسنده خوش فکر دنیا خیلی قشنگتره.
sahar
فکر می کنم کسی که معرفی کتاب رو نوشته کتابو نخونده چون خیلی سرسری و سطحی نوشته شده، این کتاب نکات آموزنده ی زیادی رو در قالب یک داستان عاشقانه ارائه می کنه.
کاربر ۲۵۷۲۹۴۶آزاده
این رمان با ذهن پاک نوشته شده و مثل یه زندگی واقعی بالا و پایین و روزمرگی داره که برا شناخت شخصیت ها خیلی خوبه و دغدغه نویسنده محبت و انسانیت بوده و بیشتر شخصیت ها به روش خودشون از اون برخوردارن. ولی طولانی بودن کار برای کم حوصله ها یه کم سخته. پایان غمگین و به نظر بهترین پایان رو داره
noora
این کتاب با نثری زیبا و روان نگارش شده و پشت بعضی از جملات کتاب یک دنیا تجربه ست. .مفاهیم اصلی کتاب: فکر کردن، لبخند، عشق،تنهایی،اشک ،احساس،درک، دوستی شیوه های کاربردی: مسئولیت پذیری، قدر شناسی،از خود گذشتگی، تعهد، وفاداری، گفتگو،سکوت،ساختار شکنی، تاب آوری فقط صفحات اول کتاب خیلی خسته کننده بود.
کاربر 2573839
با اینکه نویسنده کتاب خانم هستند اما خیلی عالی زندگی و شخصیت اصلی داستان که مرد است را به تصویر کشیده من لذت بردم از خوندن کتاب
humanism
رمان بسیار عالی، جذاب، روان و تأثیرگذاری بود. نکاتی در مورد روابط عاشقانه، اجتماعی و انسانی در این رمان به زبان ساده بیان شده است که لذت خواندنش را دوچندان می‌کند.
کاربر ۲۵۶۹۸۵۰
این رمان واقعا عالیه من که لذت بردم حتما پیشنهاد میکنم
کاربر ۲۷۳۹۷۷۳
قشنگ بود و چقدر حیف عشق....
ketabkhan
چرا هر کسی نظر گذاشته پیشینه ای نداره یا فقط برای کتاب های این نویسنده نظر می ذاره؟ معمولا نظرات اولی که برای کتاب ها ثبت می شن، پیشینه ندارن. همه هم تعریف کردن و پنج ستاره دادن، هیچکس هم ناراضی نبوده. نویسنده به نگارش اهمیت می ده و مشخصه می خواد خوب بنویسه ولی در داستان پردازی و شخصیت پردازی موفق نیست. بهتره بیشتر روی اتفاقات و شیوه ی روایت داستان کار کنید. کتاب رو قوی تر شروع کنید و جزییات بیهوده رو کنار بذارید. اتفاقاتی که اطلاعاتی به خواننده نمی ده و تاثیری در داستان نداره کنار بذارید. اتفاقات رو گسترده تر و تاثیرگذارتر بنویسید. به هر کدوم یه گریزی می زدید که آن هم جزییات بود. انگار می رفت یه خودی نشون می داد و به ثانیه نرسیده دوباره می رفت جای دیگه. خوب خواننده از خودش می پرسه، برای چی رفت؟ که چی؟ خوب از اول چرا رفت؟ خواننده وقت و هزینه اش رو صرف کتابی ۷۵۱ بسیار گرون می کنه ولی تمام انرژیش گرفته می شه و بسیاری از صفحات رو رد می کنه. در کمال احترام کتاب خوبی نیست و کاملا کلیشه ای. کاربران محترم کاری به الکی بودن نظراتتون ندارم ولی با تعریف و تمجید فقط خواننده رو ترغیب می کنین که کتاب رو بخونه و هیچ کمکی به پیشرفت نویسنده نمی کنید. نویسنده ی عزیز، نوشتن بلدی، نگارش بلدی فقط احتیاج به تمرین و مطالعه ی بیشتر داری. مثل خیلی از نویسنده های دیگه به علایم و اصول نگارش بی تفاوت نیستی. فقط به اتفاقات خاص و جدیدی احتیاج داری که خواننده رو شگفت زده کنه. به هر اتفاقی یه گریز نزن، یه اتفاق ساده رو تبدیل به یه بحران کن. چالش در چالش ایجاد کن. مثل بعضی از نویسنده ها که فقط اسم شخصیت ها و مکان ها عوض می شه و از همون اول قابل حدسه ننویس. شخصیت هایی که حتی واکنش هاشون شبیه همه. کلیشه ننویس.
barsam alikhani
هیچ جمله ای نمیتونم بگم چون صفحات اخر رو با اشک و بغض خوندم فقط باید بگم خانم مرادی عالی بود پرسید یکی که عاشقی چیست گفتم که مپرس از این معانی آنگه که چو من شوی ببینی آنگه که بخواندت به خوانی مولوی دیوان شمس
شهره
اکه میخواید بیشتر از مجلس ختم زار بزنید و کلی سطح انرژیتون بیاد پائین خوبه وگرنه که یه عاشقانه به شدت زیبا و ناب که تمام وجودتو کارد کاردی میکنه و به سوگ میشونتن میخونی و میگی جناب نویسنده چه اصراری به این حجم از دادن درد به خواننده اقلا کاش پایانش خوش بود ادم حسابی مگه رئال بود که اینچنین تلخ به پایان رسید
کاربر ۲۰۸۷۴۰۶
اولش میشه گفت خوبه اما هر چی جلو میره آدمو خسته میکنه و دیگه فقط هی میزنی بره آخرش
کاربر ۲۵۷۲۹۴۶آزاده
دوست عزیز به نظرم برای خوندن پایا ن خوب و احساسیش نباید عجله میکردی😊
میم
بد بود، خیلی بد. به خاطر نظرات خوبی که داشت خریدم اما به زور تا دویست صفحه جلو رفتم، مدام منتظر بودم که بهتر بشود اما نشد. نویسنده محترم درکی از شکل روابط نداشت و کل داستان را مطابق رویای دختر بچه ها نوشته، حیف از زمان و پولی که بابت این کتاب هدر بشه.

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۵۱ صفحه

حجم

۳٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۷۵۱ صفحه

قیمت:
۴۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد