نظرات کتاب دروغگوی خوب
کتاب دروغگوی خوب اثر کاترین مک‌کنزی

کتاب دروغگوی خوب

دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۱۵ رأی
۳٫۷
(۱۵)

نظرات کاربران

zoha
من نمیدونم مشکل از داستان بود یا ترجمه. زمان‌های مختلف. راوی‌های مختلف که همه چیز رو قاطی میکردی. واقعا میخواستم کتاب رو ناتموم بذارم. اما میخواستم بدونم آخرش کی به کیه و جریان این همه اسم و خاطرات چیه؟ اصلا پیشنهادش نمیکنم. هرگز.
haniyeh
با انفجاری در دهم اکتبر سال ۲۰۱۰ در یک ساختمان تجاری، ۵۱۳ نفر کشته شده و تعداد زیادی زخمی میشن. "سیسیلی گریسون" اون روز با همسرش تام در محل کارش قرار داشت اما برحسب عادت دیر حاضر شده و راه افتاده بود بنابراین زمانی رسید که ساختمان در آتش میسوخت. عکسی ازش گرفته شده و باعث شد پس از این واقعه بعنوان یک بازمانده و نجات یافته بسیار معروف بشه. داستان از یک سال بعد شروع میشه و زمانی که سیسیلی معتقده همه توجهی که دریافت میکنه حقش نیست چون اون به واسطه یک دروغ بزرگ تونسته خسارت بگیره. به جز سیسیلی دو شخصیت دیگر هم به این انفجار مربوط هستند. "کیتلین" که بعد از انفجار فرار میکنه و اجازه میده همه فکر کنن در اون انفجار مرده و "فرنی" که معتقده مادرش رو در این انفجار از دست داده درحالیکه خانواده اون زن اصلا نمیشناسنش و فرنی خودش رو دختری از گذشته مادرش معرفی میکنه. داستان خوبی بود. البته بنظرم باید تا صفحه ۲۴۰ صبر کرد چون من تا قبل از اون هر لحظه ممکن بود بذارمش کنار و دیگه نخونمش. تقریبا یکنواخت بود و اصلا نمیدونستم دنبال چی باشم. ولی همونطور که گفتم تقریبا از نیمه داستان بهتر شد. یکم پرشهای زمانی در نیمه اول گیج کننده بود اما به مرور متوجه داستان شدم. درکل کتاب خوبی بود.
کاربر ۱۷۹۹۲۰۲
خیلی جالب و مهیج بود و پر از غافلگیری
وحیده
کتاب نسبتا خوبی بود ولی از اواسط کتاب
sara MQ
روایت یک حادثه و قربانیان آن داستان به گونه ایه که هر لحظه چیزی برای ارائه داره و در آخر داستان مغزم قیلی ویلی رفت 🥴 داستان پردازی عالی بود، البته گاهی سیر زمان و مکالمات را گم میکردم و انگار خودم باید متوجه میشدم که چی به چیه و چه کسی چه حرفی زده. که از نظرم اشکالی نداشت، چون واقعا واقعا داستان رو دوست داشتم. زیاده گویی نمیکنم و فقط میگم که این داستان ارزش خوندن داره و به شدت توصیه میکنم.
somaye
ابتدای کتاب تا حدود صد صفحه اول خسته کننده و تا حدی گیج کننده بود به طوری که چند روز طول کشید تا از اون صد صفحه بگذرم اما بعدش کشش و جذابیت داستان شما رو وادار به ادامه خوندن می کنه. و در نهایت من از کتاب خوشم اومد و به نظرم ارزش خوندن داشت.
Tina
خیلی خسته کننده بود اصلا توصیه نمیکنم
روشنک
خیلی خیلی معمولی

حجم

۲۸۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۲۸۸٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد