نظرات درباره کتاب بازگشت استاد رقص و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بازگشت استاد رقص اثر هنینگ مانکل

نظرات کاربران درباره کتاب بازگشت استاد رقص

نویسنده:هنینگ مانکل
انتشارات:نشر هیرمند
امتیاز:
۲.۹از ۱۸ رأی
۲٫۹
(۱۸)
غزاله بادپا
"هنینگ مانکل" نویسنده‌ی سوئدی، منتقد و فعال اجتماعی است. او در حوزه‌ی ژانر جنایی فعالیت می‌کند و معمولا داستان‌هایش فضایی مهیج دارد، "مانکل" در کنار ساختن این فضاها از مسائلی چون نابرابری اجتماعی و بی‌عدالتی‌ها صحبت می‌کند و همین امر موجب تفاوت کتاب او با دیگر کتاب‌های جنایی شده است و من به دلیل این اختلاف مشتاق به خواندن کتاب "بازگشت استاد رقص" شدم. استفان لیندمان در حالی که هنوز در شوک خبر بیماری‌اش است، متوجه‌ی کشته شدن همکار قدیمی خود مولین افسر پلیسی که سال‌های بازنشستگی خود را می‌گذراند، می‌شود. او تصمیم می‌گیرد که به جای درمان خود به دنبال علت این قتل وحشیانه برود... این کتاب در ژانر جنایی تفاوت زیادی با کتاب‌های دیگر دارد؛ چون علاوه بر پرداختن به وقوع یک قتل، معما و پیچیدگیِ داستان، از مسائلی چون نژادپرستی نیز صحبت می‌کند. داستان شروع کندی دارد و در ابتدا با اسامی زیادِ سوئدی مواجه می‌شوید که در روند کند خواندنِ آن تاثیر به‌سزایی دارد. همچنین به علت پرداخت بیش از اندازه به جزئیات، دچار اطناب شدید است ،اما در خواندن این کتاب باید صبوری کنید و کم کم بخوانید، چون با یک کتاب جنایی خاص طرف هستید،پس از آن انتظار یک تعلیق بالا نداشته باشید. این داستان می‌تواند برای جنایی‌خوان‌هایی که علاقه‌مند هستند در کنار سرگرم شدن،در مورد قسمتی از تاریخ مربوط به نازیسم اطلاعاتی را کسب کنند، لذت‌بخش باشد؛ پس اگر از این دست افراد هستید، "بازگشت استاد رقص" را با ترجمه‌ی "جواد ذوالفقاری" از نشر "هیرمند" را بخوانید.
لاله
داستانی با بن‌مایه‌های تاریخی. قلمی گرم و تامل برانگیز برای آنهایی که در فضای سیاه جنایت به دنبال معنایی بیشتر از سرگرمی هستند.
sama65
داستان در فضایی سرد سوئد رخ میدهد. ترجمه بسیار ضعیفی دارد و به لحاظ ویراستاری بسیار لنگ میزند. و توصیفات زیاد توسط نویسنده.
ati
متاسفانه ترجمه ضعیفی داره. داستان یکم اضافه گویی داره. ولی داستان خوبیه. نازیسم و نژاد پرستی و خشونت رو به خوبی به تصویر کشید. شخصیت پردازی خوبی هم داره. برای یک بار خوندن بد نیست
کاربر ۱۹۵۲۹۱۶
خوب بود
MOONY
چرا یک ستاره دادی خب؟🗿
nadia92
من کتاب فیزیکیشو دارم.اما خوندش برام خیلی سخت بود.برای همین صوتی توی ماشین گوش دادم.در کل به نظر من موضوع جنایی خیلی عالی نداشت.موضوع کلی جنایت انتقام نژادپرستی بود.
کاربر ۱۹۴۸۲۳۵mahmonir
سلام به طاقچه، رفیقِ فرهیخته ی خودم یه سوال دارم، کسی پاسخ میده؟ در کتابخانه ی کتاب‌هایی که از شما خریدم بالای 80 درصد کتاب‌های توسعه فردی و معنوی هست اصلا من اهل رمان نیستم. چرا توی چرخونه هر بار به من کتاب رمان افتاده؟ حداقل کمی متنوع تر بفرمایید. من از رمان خوشم نمیاد و عمر هدر دادن میدونم اگر رمان بخونم لطفا مساعدت فرمایید. پیشاپیش از توجه و پاسخ شما سپاسگزارم دولت مستدام
Arad
کتاب خوب ولی ترجمه یکم ضعیف

حجم

۶۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

حجم

۶۸۹٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۴۷۲ صفحه

قیمت:
۹۷,۵۰۰
۶۸,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد