نظرات کتاب با گرگ ها
کتاب با گرگ ها اثر کترین راندل

کتاب با گرگ ها

نویسنده:کترین راندل
امتیاز:
۴.۸از ۶ رأی
۴٫۸
(۶)

نظرات کاربران

Sara
این کتاب را به همه توصیه می کنم . دختری که برای نجات مادرش جون خودش را یه خطر انداخت و باعث یک انقلاب شد این کتاب حرف نداره 🙃
ز.م
کتاب جالبی بود. برشی از زندگی دختر بچه ی ۱۰ ساله ایه که شغلش وحشی کردن گرگ هاست.😳 داستان درباره ایستادگی مقابل ظلم و ستمه و حس شجاعت و جسارت رو تقویت میکنه. محل وقوع داستان روسیه تزاری هست و قیام علیه ظلم یکی از فرماندهان تزار قشنگ و پرهیجان بود.
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب «با گرگ ها» رمانی نوشته «کترین راندل» است که اولین بار در سال 2015 به چاپ رسید. در روسیه تزاری در قرن بیستم، طبقه اشراف و ثروتمندان، توله گرگ ها را تربیت می کنند تا رفتاری مثل سگ ها داشته باشند، اما وقتی گرگ ها از کنترل خارج می شوند، صاحبانشان آن ها را پیش دختری به نام «فئو» و مادرش «مارینا» می فرستند. «فئو» و «مارینا» گرگ ها را دوباره «نااهلی» می کنند تا این حیوانات بتوانند دوباره در قلمرو حیوانات وحشی زندگی کنند. ژنرال «راکوف»، فرمانده ارتش امپراتوری، به «مارینا» دستور می دهد که به گرگ ها شلیک کند، و وقتی «مارینا» این کار را انجام نمی دهد، ژنرال خانه آن ها را به آتش می کشد و «مارینا» را به عنوان زندانی با خود می برد. «فئو» اکنون باید به همراه بهترین دوستانش، گرگ هایی به نام «سفید»، «خاکستری»، و «سیاه»، و همینطور نوجوانی به نام «ایلیا» که از ارتش گریخته، مادرش را از چنگ ژنرال نجات دهد.
keyhan maazallahi
واقعا کتاب خوبیه برای تمام سنین

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۵۵,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد