نظرات درباره کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت اثر رابین شارما

نظرات کاربران درباره کتاب راهبی که فراری‌اش را فروخت

نویسنده:رابین شارما
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۱۴۹ رأی
۴٫۰
(۱۴۹)
Behnaz
خیلی کوتاه بگم ، این کتاب ارزش یکبار خوندن رو اصلا نداره ، اون و باید بارها و بارها خوند . یکی از فوق العاده تمرین کتابهایی که خوندم.هزار درصد پیشنهاد میکنم.
هیچیسم
واقعا این کتابو دوست داشتم و احساس میکنم هر چند وقت یکبار باید دستورالعمل هاشو یادآوری کنم.
کاربر 5183494
نویسنده یک سری مفاهیم را در قالب یک داستان گنجانده تا گیرا شود. در صورتی که داستان پردازی بسیار ضعیف هست. در واقع کل داستان نصیحت های یوگی رامان به دوستش هست.
Mahzieh
کتابی درباره سرگذشت یک وکیل که پس از رنج های فراوان مسیر متفاوتی رو در زندگی پیش گرفت... میتونم بگم فوق العاده بود. سرشار از درخشش و شکوه انسانی. یکی از بهترین کتاب هایی که در طول عمرم موفق به مطالعه اش شدم. اگر مسیر زندگیتون رو گم کردید یا از خود حقیقی تون دور شدید این‌کتاب میتونه انتخاب خوبی برای تغییر در درون تون باشه!
Mahdie Rostami
این کتاب واقعا آرامش بخشه و ترجمه خوبی هم داره
کتاب 1984
ترجمه روان موضوع کمی کلیشه ای درس های عملی توصیه میکنم بخونید لذت ببرید
کاربر ۵۰۲۵۹۳۹
این کتاب مطالبی رو که رعایت اون برای زندگی مهم هستش رو در قالب داستان توضیح میده که باعث میشه خواننده خسته نشه از خوندن کتاب و اینمه از خوندن این کتاب لذت بردم
Faezeh Shahbazi
سلام چرا هر کتابی که میخواهیم باید خریده شود در طاقچه بی نهایت پس چه کتابی هست
حامد
کتاب شماره ی ۱۴ از طاقچه: کتابی با درون مایه ی روانشناسی و خودشناسی که تونسته با یه سنت شکنی و بیان این مطالب در قالب یه داستان و روایتِ یه سرگذشت به خوبی مخاطب رو با خودش همراه کنه و از کسالتِ ذاتی مطالب صرفا علمی و مقاله گونه به خوبی کم کنه! کتاب نثر و ترجمه ی خوبی داره و این باعث میشه داستان کشش مناسبی داشته باشه!
منم من
کتاب خوبی بود و مطالبشو دوست داشتم . ولی دوستان خوبم، بدونین و آگاه باشین که :) خیلی از مطالب این کتاب که درباره فلسفه بودایی ها و زندگی معنوی هست در منابع اسلامی اومده. نمیخوام بگم این کتاب برگرفته از اوناس چون اطلاعی ندارم اما معتقدم اگر منابع دینی خودمون رو بخونیم موضوعات این دسته از کتاب ها برامون تکراری میشن‌. در کل بیان داستان گونه این کتاب انتقال مفاهیمشو جذاب کرده و خوندنش رو به همه طاقچه ای های عزیز پیشنهاد میکنم.
f-mosavi
خوندنش رو به همه کسانی که فکر میکنن شغل عالی و درآمد زیاد همه مشکلات رو حل میکنه توصیه میکنم …
bahari.@ra
به نظرم فصول اول کتاب جذابیت بیشتری داشت . هرچه به اواسط نزدیک میشدم جذابیت آن کمتر میشد .
رضی
عالی برای خوندن مستمر و هدیه دادن.
کاربر ۲۳۶۷۱۶۵
کتاب را به شدت توصیه میکنم عالی بود
الی
خیلی خوبه آگه جاهایی از کتاب رو یادداشت کنید هر از گاهی بخونید و به خودتون یادآوری کنید، تمرین کنید که واقعا میشه لذت برد از لحظه لحظه ها ، این کارم مثل عادت های دیگه حتما سخته، ولی قطعا شدنی.
fatemeh__nikian
خوشبختانه این کتاب مثل اکثر کتاب‌هایی که الکی پرفروش شدن نیست که فقط شعار بدن و کپی شده از روی هم باشن. کتاب عالی‌ای بود، اگر به توصیه‌هاش عمل بشه واقعا میتونه تکونی به زندگی آدم بده. کائنات از انسان‌های شجاع پیروی می‌کند.
Toktam
عالی بود کتابش
morteza.norolahi
خیلی خوبه من خریدم خوب کتابیه
نگین
عالی
shahnaz
عالی

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

حجم

۲۰۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۲۳۶ صفحه

قیمت:
۵۳,۵۰۰
۲۶,۷۵۰
۵۰%
تومان