نظرات کتاب ذن و هنر شاد زیستن
کتاب ذن و هنر شاد زیستن اثر کریس پرنتیس

کتاب ذن و هنر شاد زیستن

نویسنده:کریس پرنتیس
امتیاز:
۳.۹از ۱۹ رأی
۳٫۹
(۱۹)

نظرات کاربران

میثم
تو طاقچه کتاب های زیادی راجب ذن نیست اینم غنیمته. کتاب ذهن ذن ذهن نوآموز خیلی بهتره. یه سری مطالب روانشناسی مثبت و روانشناسی بازاری با آموزه های ذن ترکیب کرده. از اواسط کتاب پر گویی های زیاد میشه طوریکه مثل خیلی از کتاب های ها خواندن انتهای فصل واسه درک مطلب و مفهوم نویسنده خوب هست. سه ستاره هم واسه چند فصل اول دادم. کتاب ذهن ذن ذهن نوآموز توصیه میکنم . راجب ذاذن و ذن کتاب رایگان خوب تو اینترنت هست توصیه میکنم دانلود و مطالعه کنید . مثل ذاذن ، ذن و هنر کمان گیری، کتابهای
NbMb
البته اسم دقیق اون کتاب ذهن ذن، ذهن آغاز گر هست به هر حال ممنون
seymosa
درود بسیار مفید بود توضیحاتتون
پیشوا
من دنبال کتابی برای آموزش مراقبه به سبک ژاپنی بودم منظورم (ذاذنه) ولی این کتاب بیشتر شبیه کتاب های مثبت اندیشی بود و خیلی جزءی و گذرا به آموزش مراقبه پرداخت. به عنوان مرجع برای آموزش ذاذن توصیه نمی کنم برای مراقبه کتاب نیروی حال از اکهارت تولی از دست ندهید
2265493
سلام دوست عزیز کتاب دعوت به تمرین ذن رو بهتون پیشنهاد میکنم برای آموزش ذاذن
mahdimjo
کتاب بسیار عالی و کاربردی برای داشتن یک زندگی خوب جا داره چندین بار خونده بشه و یاد آوری بشه برامون. ولی داشتن کمی آگاهی از ذن و نیروی حال پیش نیاز این کتاب هست برای درک بهترش. ممنون از مترجم و ناشر این کتاب خوب.
shaghayegh
کتابی بسیار روان و جذاب و کاربردی هست.توصیه میکنم حتما بخوانید و به آرامش ذهن و ارزش زندگی و لحظه برسید.
Hossein Azimi
کتاب متن روان و قابل فهمی داره و نکات آموزنده ای رو همراه داره. از کتاب ها انتظار معجزه نباید داشت هر چند ممکن است برخی کتاب ها چنین اثری هم داشته باشند! اما همین که چند نکته آموزنده دستگیر خواننده بشود کافیست. جذاب ترین نکته در این کتاب خلاقیت مترجم در اشعاری است که از ادبیات شیرین فارسی متناسب با متن همراه کرده است و لذت مطالعه را دو چندان می‌کند. بسیار از ترجمه و توضیحات جانبی مترجم لذت بردم. در کل مطالعه این کتاب را پیشنهاد می‌کنم.
Koiomi
چندان کمک کننده و کاربردی نبود، بیشتر مقدمات سطحی و واضح گفته شده.
کاربر 7522086
واقعا کتاب به درد بخوری هستش. مکتب ذن رو به صورت کاربردی توضیح میده مطمئن باشید با خوندنش حالتون خوب میشه
کاربر ۶۲۰۱۷۸۳
متن خیلی به محور اصلی نمیپرداخت مثال و قصه گویی خسته کننده و زیادی داشت.ادامه ندادم
marie
به زبانی ساده و روان از مفاهیم عمیقی صحبت شده برای تعالی انسان، چگونگی بودن در جهان هستی.البته اگر قبلا مطالعاتی در این مورد داشته باشید و یا شخصا تجربیاتی داشته وبه چیزهایی رسیده باشید کتاب براتون جذاب وکاربردی خواهد بود برای تکمیل یافته هاتون ، در غیر اینصورت شاید گنگ به نظر برسه و اون کارایی لازم را نداشته باشه.من شخصا بسیار لذت بردم از خوندنش و برام خیلی مفیدبود ودوستش داشتم که یکباره تمومش کردم.

حجم

۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

حجم

۹۷٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۳۲ صفحه

قیمت:
۱۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد