نظرات درباره کتاب بی حد و مرز و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بی حد و مرز اثر جیم کوییک

نظرات کاربران درباره کتاب بی حد و مرز

۳٫۷
(۵۹۸)
فاطمه
این کتاب کمک برای داشتن حافظه ای بهترویک ذهن بدون مانع و بی حدو مرز ومتمرکزهست ، اینکه سریع بخوانید و عین حال مقدار زیادی از اطلاعات را بیاد بیاورید اگر در دوره مدرسه و دانشگاه بااین کتاب آشنا شده بودم شاید باتلاش خیلی کمتر نتایج خیلی بهتری میگرفتم. خواندن این کتاب رو به کسانی که فرزند دارن واقعا پیشنهاد میدم ، بااین سیستم آموزشی بد وناکارآمد حداقل والدین روش آموزش ویادگیری رو خودشون به بچه‌هاشون یاد بدن و استرس کمتری متوجه بچها بشه وذهنای خلاقشون محدود به این سیستم آموزشی نشه.
Mahdi Mahdavi
خیلی جامع و کامل در مورد یادگیری بهتر توضیح داده. از انگیزه‌هایی که باعث میشن بهتر یاد بگیریم تا عادات غذایی و تکنیک‌های مطالعاتی رو توضیح داده. خیلی خودمونی بود کتابش. توی فصل اول که قصه‌ی زندگیش رو تعریف میکنه، نشون میده که با کار کردن روی ذهن میشه کارهای بزرگی انجام داد. خلاصه که پیشنهادش میکنم. با اینکه بسیاری از مطالبش رو توی کتاب‌های دیگه و یا مقالات خونده بودم، اما این کتاب ضمن مرور اون مطالب و ایجاد ارتباط با یادگیری، یک پکیج کامله.
فرزانه رضایی
خوندنش جذاب بود، با اینکه محتوای علمی ای داشت اصلا حوصله سر بر نبود. مطالب اش کاربردی بود و باید ازش استفاده کرد و خوندش کافی نیست.
ستاره فرهادی
واقعا ارزش یک بار خوندن رو داره.
farzaneh barani..
کتاب خوبی و مفیدی هست ولی از همه مهمتر هر فرد دنیا رو از زاویه دید خودش می بیند فناوری دیجیتال خوب هست چون فرد در هر زاویه مفید همیشه به روز هست ولی هیچ وقت نباید وابسته شد به اون فناوری چرا که فرد بیشتر آسیب می بیند هر چیزی حد اعتدال خوبه چالش سخت خوبه البته ببینیم با چقدر می توانیم به یک چالش عکس العمل نشان دهیم بدن چقدر سطح هوشیاری داره همیشه چالشی که برای خودمان انتخاب می کنیم سخت هست ولی بهترین نتیجه را خواهیم گرفت من همیشه برای خودم چالش انتخاب میکنم عجیب هستن ولی لذت بخش هستن برام. برای مثال یک مسیر را میشه با ۵ دقیقه رفت ‌‌.ولی همان مسیر را در ۳۰ دقیقه میشه خلاصه کرد و در ۳۰ دقیقه پیاده روی ما خیلی لذت بخش خواهد بود دنیای دیجیتال خوبه چرا که همیشه در سطح رقابت با عصر روزمرگی ها هست
ali rad
واقعا به باهوش شدن کمک میکنه تکنیک ها و آزمون های خیلی ساده ای داره
folany
توصیه نمی‌کنم. دوستان کتاب زرد یه مفهومی داره و خب این کتاب از دایره اون مفهوم خارج نیست، متأسفانه. این کتاب شما رو وارد حوزه عمل نمی‌کنه. متاسفانه نمی‌کنه. ناباورانه و امیدوار تا نیمی از کتاب رو خوندم و خب؟ کتاب از نکته‌ای که پیوندی بین ذهنیت و اعمال من برقرار کنه، تقریبا خالی بود. . قلم جذابی دارد. برای شروع مطالعه کتاب های روانشناسی کتاب خوبی است.
کاربر ۲۴۷۴۶۲۰
نسبت به کتاب های دیگه تو زمینه موفقیت و خودیاری بسیار ضعیف تر بود . استدلال ها و شواهد ضعیف خصوصا از نوع هالیودی و کم بود آزمایش های تجربی برای اثبات صحبت از بزرگ ترین ضعف های کتاب بود . این کتاب حول موضوعات پراکنده بحث می کنه و به همین دلیل یک حرف واحد و توضیح جامع در یک زمینه ارائه نمیده. گاهی کتاب آشپزیه گاهی کتاب روان شناسیه و گاهی کتاب پزشکی در حالی تو هیچ یک از این حوزه ها قابل استناد نیست .
petusm...!
کتاب مفید بود و نکات کاربردی ای رو منشن کرده بود و همین کتاب رو جذاب تر میکرد!🌱 بعضی قسمت ها مقداری درگیر حاشیه میشد و دوباره به موضوع اصلی برمیگشت و این یکی از ضعف هاش بود اما در مقابل، به نظرم یکی از نقات قوت کتاب هم بخش های [شروع کوییک] بود که یه دستور العمل رو آموزش میداد و بعدش ازت تمرین میخواست و این آموخته هارو به مرحله کاربرد میرسونه و یادگیری رو خیلی توسعه میده! ایده جالبی بود که توی کتاب (قورباغه را قورت بده) هم ازش استفاده شده بود. درکل برای توسعه فردی و رشد کتاب مناسبی بود، ترجمه ی روانی هم داشت 🌙✨ جهانی سرشار از عشق و انرژی مثبت براتون آرزو دارم🤍☕ . . Petusm 🌿
صدیقه طالبی
اگر به دنبال برگشت به آرزوها و امید و کشف توانمندی های خود و عزیرانتان هستید، حتما این کتاب را بخوانید🌷
Reza Aslani
بنظرم نویسنده بخش زیادی از کتاب را به اضافه گویی و تبلیغ بی خودی از کتابش و روش هاش صرف کرد
محمد
من حدودا 20 درصد ابتدایی این کتاب رو خوندم. به نظر میرسه تعریف و تمجید نویسنده از خودش و کتابش تمومی نداره و اصل موضوع به حاشیه تبدیل شده. من در 20 درصد ابتدایی کتاب نکته خاص یا جدیدی ندیدم. به نظر میاد با یه کتاب زرد واقعی رو به رو هستیم.
amin rahimzadeh
کتابی بی پایه واساس بر مبنای کلیشه ها و داده های غیر علمی و غیر اماری.توهم من میتوانم قاطع... ذهن در گیر کن بیخودی
parnian
خیلی خیلی کتاب خوبیه،حتما پیشنهادش می‌کنم. این کتاب برای همه مفیده اما اگر دوست دارید حافظه و عملکرد مغزتون رو تقویت کنید دقیقا به این کتاب نیاز دارید. من این کتاب رو قبل از اینکه شروع کنم برای کنکور بخونم خوندم و نمیتونم بگم چقدررر تاثیر مثبتی روی کار کشیدن از مغزم در اون دوره درس خوندن داشت.
Dr Mahoor
ادامه مطالعه کتاب برای من بسیار سخت شد، در واقع برای من محتوای کتاب ملموس نیس
arash.gh
((هشدار))) این موضوع شاید حاوی کمی اسپویل باشه ولی میخوام موضوع کلی رو به عنوان یک شخص که ((( پنج ماه )))وقت برد تا تونستم این کتاب رو تحلیلی برای خودم پیادش کنم ، بگم نه به عنوان مُفَسر این کتاب دیدم بعضی از دوستان گفتن این موضوعاتو یه سرچ بزنیم همش در میاد و روش هاش قدیمیه از نظر خودم بیان میکنم : برای من این کتاب عالی بود اولین باری بود که این مدل مطالب رو میخوندم این قسمت حاوی اسپویله ، مثله فهرست اول کتاب ، ولی کلی بیان میکنم ۱_ هدف کلی چیه؟ ۲_ آشنایی با علایق اشتعال آور ۳_ انگیزه ( که تحلیل من از این موضوع‌همون روتین‌هاست) ۴_ عادت چیست؟ ۵_ دلایلی که بابت اون عادت ها میاریم ۶_ تعهد نسبت به برنامه زندگی چیست ؟ ۷_ احترام گذاشتن به زمان خود یه نگاه ساده دوباره بندازین این هفت مورد رو این ها رابطه مستقیم دارند شما باید یه ۱_ هدف کلی برای خودتون مطرح کنید در کنار هدف باید ۲_ علایقی رو به کار ببرید که به اون هدف نزدیک باشه که بهش علایقی میگن که شخص رو به وجد میاره ۳_ بابتی که یک عادت رو پیاده کنی ( در خودت ایجاد کنی ) باید روتین داشته باشی ۴_ اون روتین ها تبدیل به عادت میشه ۵_ و برای اون عادات باید دلیل یا عدله داشته باشی ( به قول معروف میگن دلایل نتایج رو به همراه داره ) ۶_ باید به اون دلایل تعهد داشته باشی ۷_ در نهایت احترام به خود و زمانتون رو یاد میگیرین با احترام به مترجم قصد اسپویل نداشتم ولی احساس کردم بابت این کتاب یکم داره بی انصافی میشه ولی نظرات منفی داده میشه خواستم عزیزانم بدونن این کتاب گوهره و یک تجربه زندگی مسلما باید این کتاب رو خوند تا شاید شما دوستان هم به تحلیل های من یا بهتر از من برسید با تشکر🙏🏻
محمد سعادتی فر
کتاب واقعا مفید اگه ب راهکارهاش عمل کنید .
مجتبی سیستانی
اگر دانش آموز و دانشجو هستید و تاکنون کتابی خاصی درباره مهارت مطالعه و یادگیری نخواندید کتاب خوبی است . دو سوم کتاب بیشتر انگیزشی و استدلال درباره اینکه شما هم میتوانید خیلی یادگیری خوبی داشته باشید و چطور حواس پرتی رو کم کنید و یک سوم پایانی روش هاست که مختصر و مفید هست اما برای کسانی که بر مهارت و روش حریص ترند و حرفه ای تر در این موضوعات مطالعه میکنند مطالب تکراری هست . و گردآوری و خلاصه سازی کتابهای دیگران در یک صفحه است . مطالعه موضوعی درباره تندخوانی و کتابهای مهارت تفکر و تندخوانی برای آنهایی که بیشتر می‌خواهند بدانند و حرفه ای تر باشند مفید تر است
Simon mioni
مثلا چه کتاب هایی در این باره بودن؟
Aref Daei
سلام. من این کتاب رو با توجه به نظرات کاربران، امتیاز کتاب و بریده های کتاب خریدم که بنظر هم کتاب خوبی می اومد. ولی با زمان و حوصله کمی که دارم، تموم کردن این کتاب برام خیلی سخت شده! چون بنظرم نویسنده این کتاب یکسری مسائل رو اضافه توضیح میده در حدی که احساس می کنم دارم رمان می خونم! به همین دلیل این کتاب برام جذاب نیست چون بنظرم می تونست خیلی سریع تر وارد اصل مطلب بشه.
ریحآنْ
من بیشتربرای این ترغیب شدم به خوندن این کتاب که آقای جیم کوییک درکودکی دچارآسیب مغزی میشن وبه خاطرهمین چالش دریادگیری به دنبال راهکارهایی برای بهبود چشمگیر عملکرد ذهنی هستن که درنهایت این کتاب روهم مینویسن.

حجم

۷۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

حجم

۷۷۳٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۳۰۳ صفحه

قیمت:
۶۴,۰۰۰
۳۲,۰۰۰
۵۰%
تومان