نظرات درباره کتاب ارواح قرن بیستم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ارواح قرن بیستم اثر جو هیل

نظرات کاربران درباره کتاب ارواح قرن بیستم

نویسنده:جو هیل
امتیاز:
۳.۴از ۱۹ رأی
۳٫۴
(۱۹)
Astronaut
خب ، می‌خوام یکم در مورد این کتاب صحبت کنم . ارواح قرن بیستم شامل چند تا داستان ترسناک میشه که موضوع هر داستان متفاوته ، پایان داستانا بازه که ممکنه برای یه نفر جذاب باشه ، برای یه نفر ،نه . رده سنی ارواح قرن بیستم ۱۶+ هست ولی من با اینکه دوازده سالمه خوندمش ( دلیلشم اینه که عاشق اینجور کتابام !😉) اونقدر ترسناک نیست که کتابو ول کنید برید ! ولی باز مو به تنتون سیخ میشه ...! پیشنهادش میکنم اگه ژانر وحشت رو دوست دارید بخونید !...😊
امیرحسین جعفری
منم از موقعی که یادمه از این کتابا میخوندم واقعا دوست دارم
•°•(TF)•°•
ترسناکه و مناسب -۱۸ نیست! داستاناش هم پایان باز دارن که ممکنه بعضیا خوششون نیاد. ممنون پرتقال
maki
یعنی آخرش مشخص نمیشه باید خودت حدس بزنی
jugernat
یعنی اخرش نمیگه به خوبی خوشی زندگی کردن یهو بدون هیچ نتیجه ایی تموم میشه
ف⃪ــــا‍طمہ
ببخشید پایان باز ینی چی
greenocean
من که خودم خیلی خوشم نیومد چون ترسناک نبود قصه هاشم خیلی پایان مشخصی نداره و به جاهای ترسناکش نمیرسه مثلا اینجوری که: یه فلانی بود که فلان کاره بود و فلا اتفاقا براش افتاده بود و... یه سری کار ها پیش میره بعد درگیر فلان ماجرا میشه بعد اینجوری بعد اونجوری بعد یه چیز ترسناک میبینه فرار میکنه قصه ی ما به سر رسید😐✋ البته قصه ها‌ش اینجوری نیستن فقط خواستم بگم اکثرشون داستان کامل نمیگن و اینجوری خیلی ترسناک نمیشه
AMIRMAHDI
😂
Alireza Mogh
من خوشم نیومد چون اصلاااا ترسناک نبود
Taraneh
این کتاب متشکل از چندین داستانه که پایان باز و نامشخصی دارن.به نظرم اگه فقط یک داستان بود بهتر بود.داستان اونقدر که باید باشه ترسناک و جذاب نبود و یک ماه طول کشید تا کلش رو بخونم ولی در کل از خوندنش ضرر نمی‌کنید.
کاربر ۳۳۶۰۳۵۸
بی هیچ عنوان ترسناک نیست چرت و کسل کننده بود
megan
خیلی زیبا و پر معنی بود توصیه میکنم بخونیدش دوستانی که میگین ترسناک نیست باید توجه داشته باشید که ژانر این کتاب ترسناک/رمانتیک عه و قسمت های زیادی به احساسات شخصیت ها پرداخته شده و اینکه بله این کتاب متشکل از چندین داستانه که تقریبا از روی واقعیت نوشته شدن! بدون پایان. چیزی که کتاب رو هیجان انگیز میکنه و آدم رو به تفکر وادار میکنه!! خوندن کتاب چاپیش توی تاریکی واقعا لذت بخش بود!
𝓑𝓸𝓸𝓴
کتاب زیاد ترسناکی نبود . بیشتر به جای کتاب ترسناک یک کتاب بود با داستان های بی سر و ته و پایان باز ... به شخصه دوست نداشتم .
گمشده در دنیای کتاب ها :(
ایموژن جوان، یک روز بعد از ظهر در سال 1945 در تئاتر رزبود منتظر بود. . . اما نویسنده این داستان « جو هیل» صدای خاص خود را دارد ، سبک منحصر به فرد خود را دارد و در حال حاضر استاد سبک انتخاب شده خود است. کتاب « ارواح قرن بیستم » یکی از بهترین داستان های کوتاهی است که میتوانید تاکنون خوانده باشید. در داستان ،فرانسیس یک بار انسان بود ، اما اکنون او مثل یک ملخ هشت پا است و همه در کالیفورا با شنیدن آواز او لرز خواهند گرفت. . . . جان در زیرزمینی پنهان است که آغشته به خون دوازده کودک مقتول است و یک تلفن عتیقه که مدتهاست قطع نشده بود ، که فقط شب ها با تماس های مردگان زنگ می خورد. . . . نولان می داند اما هرگز نمی تواند بگوید که واقعا در تابستان سال 77 چه اتفاقی افتاده است ، هنگامی که برادر کوچکتر ابله او یک قلعه مقوایی بزرگ با درهای مخفی ساخت که به دنیای دیگر راه می یابد. . . . گذشته نمرده است. تعداد بسیار کمی که از داستان های « جو هیل » را مطالعه کرده اند میدانند که یا دارای ارواح هستند و یا به هر طریقی وحشتناک یا ترسناک به نظر میرسند ، و سایر موارد را با وجود خواندن کتاب در طول یک روز به سختی به یاد خواهند آورد. کتاب « ارواح قرن بیستم » توسط « جو هیل » نوشته شده است و با همکاری انتشارات پرتقال به بازار کتاب اهدا شده است.
کاربر ۴۱۳۳۲۳۱
به نظر من این افتضاح ترین کتابی بود کا تا الان توی نشر پرتقال چاپ شده زیاد جذابیت ندارد و از همه مهم تر اینه که پایانش بازه و این خیلی رو مخه
parmida
حتی یک درصد ترسناک نبود. خیلی روند سریعه و پایان مشخصی نداره،مثلا یکی رفت اینجا فلان چیزو دید فلان شد. داستان ها با جزئیات کمی نوشته شدن و شبیه نسخه خلاصه شده یچیزی میمونه.

حجم

۳۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

حجم

۳۷۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۰۸ صفحه

قیمت:
۹۳,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد