نظرات درباره کتاب فروپاشی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب فروپاشی اثر بی.ای پاریس

نظرات کاربران درباره کتاب فروپاشی

نویسنده:بی.ای پاریس
انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۶از ۵۵ رأی
۳٫۶
(۵۵)
parisa
زنی به قتل میرسه و بعد برای شخصیت اصلی داستان ، اتفاقاتی میافته و اون قتل روی زندگیش تاثیر زیادی میذاره . کتاب خوبی هست ، با یک بار خوندن قطعا می ارزه . وسطای داستان یه کم روند داستان کند و خسته کننده میشه اما این فقط یه کم درجا زدن برای آماده شدن برای روبه رویی با غافلگیری و شوک بزرگ نویسنده در پایان داستانه . هنوز هم ناباورانه چشمام از تعجب گرده و غمش در دلم هست. اینم بگم که ترجمه خیلی خوبی هم داره . امیدوارم که بخونید و لذت ببرید^_^
آبان
سلام کتاب خوبی است، اما برای رسیدن به نتیجه خیلی کش دار پیشرفته است و این موضوع باعث شده پیگیری داستان حوصله سر بر باشد.
pari
قلم نویسنده خوب بود ترجمه هم خوب بود داستان جالب بود هیجان و کشش کافی رو داشت
Roya
ترجمه کتاب بسیار خوب هست و مشکلی از این نظر نداره. اما ماجرا از همون اول تا حدی واضح هست . خیلی دوست داشتم آخرش یک چرخش دیگه داشته باشه و پای کس دیگه ای هم وسط بیاد ولی در حد تایید همون حدس های ساده ، داستان تموم شد ‌. اگر خواننده حرفه ای ژانر معمایی هستید ، این کتاب رو توصیه نمیکنم .
مامان زیبا
کتاب معمایی هست ژانرش..ترجمه اش خوبه.متنش روانه. موضوعش تکراریه تقریبا حداقل ده تا فیلم اینطوری ممکنه دیده باشین. یه خانومی توی یه جاده کم رفت و آمد به قتل میرسه و این خانوم قصه ی ما شب گذشته دقایقی قبل از قتل اونو دیده... و حالا به نظر میرسه ذهنش در حال فروپاشی هست.. کتاب جذابیت خودشو داره در عین اینکه اگه جنایی خوان باشین از همون اول حدس می‌زنید ماجرا رو😊
Aa
کتاب خوبی بود، البته داستان کتاب کند پیش میره و آخرهاش یهو همه ماجراها مشخص میشه خوندنش رو توصیه میکنم
بوک تاب
بد نیست، البته همان اوایلش میشه حدسهایی زد، خیلی هم کشدار نوشته. پیشنهاد میکنم ۱۳۰ صفحه از اولش بخوانید بعد برید مثلا صفحه ۲۰۰یا حتی ۲۳۰ و ادامه بدید روند داستان عوض نمیشه.
کاربر ۱۲۱۹۵۷۱
ممنون از نظر بسیار کاربردی و مفید شما :)
مهسا
خیلی خیلی زیبا و غافلگیر کننده
me
کافیه که چند تا کتاب توی این ژانر خونده باشید، دیگه داستان براتون کاملا قابل حدس میشه. خلاقیت صفر.

حجم

۳۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

حجم

۳۳۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۵۲ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد