نظرات درباره کتاب قدرت تندخوانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب قدرت تندخوانی اثر تونی بوزان

نظرات کاربران درباره کتاب قدرت تندخوانی

نویسنده:تونی بوزان
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۰از ۲۹ رأی
۳٫۰
(۲۹)
کاربر ۲۵۱۰۵۲۰
مطالبش رو میشه درکتاب ذهن نامحدود کوین هورسلی با ی نوشته خیلی روان تر پیدا کرد من نتونستم باهاش ارتباط برقرار کنم و مطالبش خیلی قدیمی بود نکته خاصی دستگیرم نشد.ینی کلش رو میشد تو 10 صفحه خلاصه کرد.
riona
سلام لطفا کتاب تندخوانی با ذهن ناخودآگاه رو هرچه سریع تر به لیست اضافه کنیدممنون میشم
کاربر ۲۱۰۱۵۷۱
سلام میشه راجع به کتابی که فرمودید بیشتر راهنمایی بفرمایید
حسین
تا الان نصفش خوندم زیاد جذاب نبود
کاربر ۲۵۷۶۸۵۳
مفید بود؟
Mahdi
ارزشی نداره، ۹۵ درصد مطالبش در مورد ارزش تندخوانیه که اونم حتما خواننده میدونسته که اومده کتابو خریده. مابقی رو هم میشه با یه سرچ تو اینترنت خیلی کاملتر و کاربردی تر پیدا کرد
esrafil aslani
"این تکنیک‌ها برای همه عرصه‌های زندگی شما مفید به شمار می‌آیند، زیرا که با صرفه جویی در وقت با ارزشتان، فرصت خواهید داشت از جنبه‌های دیگر زندگی لذت ببرید. نباید هرگز به دلیل اتلاف وقت ناشی از مطالعه و خواندن مجدد مطالب، فرصت و شانس یک قرار ملاقات مهم را از دست بدهید. در سراسر این کتاب، تکه‌های راحت و هضم شدنی اطلاعات را در اختیارتان قرار میدهم تا شما را در درک بهتر مطالب یاری رساند و توانایی‌تان را برای خواندن و حفظ و نگهداری اطلاعات تقویت کند. تکنیک‌ها و تمرین‌هایی را خواهید آموخت که مغزتان را به کار می اندازد، به نحوی که کارآمدتر و مؤثرتر از همیشه کار خواهد کرد."
amirsol.ema
نسبت به کتاب «حافظه نامحدود» کوین هورسلی، عددی نبود. ارزش وقت و هزینه اصلا نداشت....
خوره کتاب
اسم نویسندش باعث شد کتابو بخونم؛ مطالبش نه خیلی جدید ولی کاربردی بودن...نویسنده اطلاعات خوبی درباره روش های درست مطالعه با شما درمیون میزاره...
EBRAHIM
در عین خلاصه بودن راهکار های مناسبی برای تند خوانی در کتاب آورده شده بود.
R.kh
حدودا تا اواسط کتاب، مقدمه پردازی شده و هنوز تکنیکی ارائه نشده است. در واقع نیتز به بیش از صد صفحه نبود، مطلب حداکثر در پنجاه صفحه قابل ارائه است.
Hanieh Jabbary
مضخرفههه اصلا نخرید هیچی نداره توش
محمدعلی
مطالعه این کتاب برای افزایش اطلاعاتتون در ارتباط با تندخوانی خوبه ولی اگر میخواید مهارت تند خوانی‌تون رو تقویت کنید این کتاب توصیه نمیشه و خیلی این کتاب نمیتونه به شما کمکی کنه!

حجم

۳۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

حجم

۳۱۴٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۹

تعداد صفحه‌ها

۱۲۰ صفحه

قیمت:
۳۰,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد