نظرات کتاب دست به دهان
کتاب دست به دهان اثر پل آستر

کتاب دست به دهان

نویسنده:پل آستر
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۴از ۷ رأی
۳٫۴
(۷)

نظرات کاربران

Mohammad
(۵-۱۶-[۹۲]) کتاب درباره ی زندگیِ کاری خود پل استره، اینکه به عنوان یه نویسنده چه فراز و نشیب هایی رو پشت سر گذاشته و چه سختی هایی رو متحمل شده تا تونسته به رویایی که داشته برسه و تبدیل به یه نویسنده ی حرفه ای بشه. داستان جذابیت آنچنانی نداره، خصوصا وسط هاش خیلی کسل کننده ست؛ ولی بعضی از قسمت هاش خوبه و خواننده رو با خودش همراه میکنه.
Mohamad Nikzad
پل استر در ایران ناشر اختصاصی دارد که بر خلاف سایر همکارانش نگاه به این نکرده اینجا قانون اجازه دزدی داده و طی مکاتبه با نویسنده حق نشر را پرداخت می کند. این کتاب هم با نام بخور و نمیر و با ترجمه خوب خانم مهسا ملک مرزبان توسط نشر افق منتشر شده. شیوه کار نشر چشمه در این چندسال اخیر بسیار زننده ست و دیگر نشانی از یک نشر آبرومند ندارد.
یونا
شرح زندگی یک نویسنده برایم جالب بود.نویسنده‌ای که تن به قراردادهای زندگی آدم‌ها نمی‌دهد و می‌خواهد بی قیدوبند پول و کار، بنویسد اما چون این کار در چنین دنیایی تقریبا محال است، به سنگ‌های بزرگی برمی‌خورد.شرح سختی‌ها و رنج‌های زندگی پل استر، که نویسنده توانایی است نه فقط برای نویسندگان که برای همه آدم‌هایی که نمی‌توانند مثل دیگران باشند، جالب و خواندنی خواهدبود.

حجم

۱۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

حجم

۱۳۴٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۲ صفحه

قیمت:
۳۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد