نظرات درباره کتاب وقتی دلی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۲ | طاقچه
کتاب وقتی دلی اثر محمدحسن شهسواری

نظرات کاربران درباره کتاب وقتی دلی

امتیاز:
۴.۶از ۷۱ رأی
۴٫۶
(۷۱)
هامان
پایان زیبایی داشت
فرزندِ آدم
خیلی خوبه که داستانهای اسلامی و به خصوص صدر اسلام رو اینطوری با داستان و اونهم اینطور حذاب و دلنشین و روان بخونیم.دوستش داشتم.
فطرس
عالی بود حس وحال خوبی داشت عشق راخوب به تصویرکشیده بود
۳۱۳
سلام دوستان من نسخه چاپی کتاب رو خوندم... محشره..... پیشنهاد میکنم مطالعش کنید چون اگه نخونید از دست تون رفته..... این کتاب یک رمان تاریخی است که به زندگی مصعب بن عمیر یکی از صحابه ی برجسته رسول خدا صله الله علیه و آله پرداخته..... واقعا با خیلی از لحظات کتاب لذت بردم و حسرت خوردم.... یکی به این خاطر که چرا تا حالا ایشون رو نمیشناختم.... یکی هم به این خاطر که واقعا به شخصیت ایشون و جایگاه شون نزد رسول خدا قبطه می خوردم..... مصعب یکی از جوانان اشراف زاده و زیبای مکه بود .... و پس از اینکه به اسلام ایمان آورد خیلی از سوی خانواده و دیگران اذیت شد اما بر اعتقاد خودش ثابت موند...... من فکر می کردم که این کتاب هم مثل خیلی از رمان های تاریخی از اصل ماجرا فاصله گرفته و در تخیلات فرو رفته اما برعکس اون چیزی بود که انتظار داشتم..... اگر چه از تخیل و خلاقیت هم به جا و به زیبایی درش استفاده شده بود اما واقعه های صدر اسلام رو به خوبی بیان کرده بود و از موضوع اصلی فاصله نگرفته بود.
عاشق کتاب
فوق العاده بود یکی از قشنگ ترین کتابهایی بود که خوندم حال خیلی خوبی به آدم میده . خیلی شخصیت دوست داشتنی داره و چه سعادت مند بود
پوریا
خوب بود
کاربر ۳۷۷۹۸۰۷
بخشی از تاریخ صدر اسلام را به زیبایی به نگارش درآورده اند وبا یکی از شهدای جنگ احد مصعب آشنا شده ومصائب مسلمانان درآن عصر را روایت کرده بود.
M.TORABI
#وقتی_دلی تاریخ پایان: ۱۸ شهریور امتیاز: ۳.۹ این کتاب ماجرای یک پسر خوش بر و رو و ثروتمند رو نشون میده که جزو کفار هستن (خانوادگی) و مادر و پدرش چون علاقه خیلیییی زیادی بخصوص به این پسر دارن باعث حسادت تو پسر بزرگه میشن و ... این پسر دومی ک اسمش مصعبه دور از چشم خانواده به #وقتی_دلی تاریخ پایان: ۱۸ شهریور امتیاز: ۳.۹ این کتاب ماجرای یک پسر خوش بر و رو و ثروتمند رو نشون میده که جزو کفار هستن (خانوادگی) و مادر و پدرش چون علاقه خیلیییی زیادی بخصوص به این پسر دارن باعث حسادت تو پسر بزرگه میشن و ... این پسر دومی ک اسمش مصعبه دور از چشم خانواده به دیدن پیامبر میره و اسلام میاره، جاسوسی ک اینو تعقیب میکرده خبر رو میبره صاف کف دست ابوسفیان میزاره و ولوله میشه ک پسر بزرگ فلان چرا سحر محمد (ص) شده... این کتاب ماجرای مصعب بن عمیر رو روایت میکنه از وقتی ک کوچیکه تا وقتی ک در جنگ احد شهید میشه ... بعضیا اینو ک خوندن یاد شهید آنیلی افتادن، یجورایی مثل اونه اما چون خود نویسنده گفته جز در مواردی که به ذات مقدس پیامبر و حضرت علی مربوطه، در این کتاب تخیل زیاد استفاده شده پس یجورایی کاملا واقعی نیست اما خب خوندنش بسی جذاب بود و به شدتتتتتت پرکشش #بخونید پ.ن یجورایی میخواستم نخونده برم بدم تحویل کتابخونه ها ولی خوب شد خوندمش🤭 پیامبر میره و اسلام میاره، جاسوسی ک اینو تعقیب میکرده خبر رو میبره صاف کف دست ابوسفیان میزاره و ولوله میشه ک پسر بزرگ فلان چرا سحر محمد (ص) شده... این کتاب ماجرای مصعب بن عمیر رو روایت میکنه از وقتی ک کوچیکه تا وقتی ک در جنگ احد شهید میشه ... بعضیا اینو ک خوندن یاد شهید آنیلی افتادن، یجورایی مثل اونه اما چون خود نویسنده گفته جز در مواردی که به ذات مقدس پیامبر و حضرت علی مربوطه، در این کتاب تخیل زیاد استفاده شده پس یجورایی کاملا واقعی نیست اما خب خوندنش بسی جذاب بود و به شدتتتتتت پرکشش #بخونید پ.ن یجورایی میخواستم نخونده برم بدم تحویل کتابخونه ها ولی خوب شد خوندمش🤭

حجم

۲۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۲۴۴٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۱

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۹۲,۱۰۰
تومان
صفحه قبل۱
۲
صفحه بعد