نظرات درباره کتاب داس مرگ و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۴ | طاقچه
کتاب داس مرگ اثر نیل شوسترمن

نظرات کاربران درباره کتاب داس مرگ

۴٫۴
(۲۰۴)
Laking
کمتر پیش اومده که به یک کتاب، این مقدار علاقه مند بشم. به محض شروع داستان، دیگه نمیشه گزاشتش کنار.
کاربر 6283406
کتاب عالیه👌
Mohammad hossien
با خیال راحت برید سمت جاودانگی ، جاودانگی که با تکنولوژی به دست میاد ، چون رسیدن به جاودانگی همچون توهم هست ، هیچ وقت بشر بهش نمی‌رسه واقعا کسی هست که دلش بخواد تو این جهان جاودان باشه ؟؟؟ از زاویه خودمون نگاه کنیم داس ها قاتل هایی هستند که در نهایت خودکشی میکنند
Alireza Zamani
عالی
🌱 آونـב
دوستش داشتم و مشتاق شدم جلدهای بعدی رو هم بخونم. ترجمه عالی بود. عاشق ترجمه‌های خانم مقدسی‌ام. یک ستاره رو بابت باورپذیر نبودن تغییرات شخصیتی روئن کم کردم. خیلی سریع عوض شد. این کتاب فضای خشن و تیره‌وتاری رو توصیف می‌کنه و مناسب بزرگسالانه.
nila~
من که به عنوان یه ۱۲ ساله خوشم اومد…
.Keyta.
فقط می‌خوام بگم که، هرچند سالتون که هست و با هر طرز فکری که دارین، این کتاب رو بخونین. حتما بخونینش. چیزیه که فراموش نمیشه و واقعا به نظرم همه باید بخوننش. نظرتون راجع به هوش مصنوعی، آینده و همه چیز تغییر می‌کنه. این کتاب و جلدهای دیگش واقعا که منو به فکر فرو برد. امیدوارم بخونینش و امیدوارم که بهش فکر کنین.
Sara Bbatha
بینظیر بود از خوندنش لذت بردم
اوکب
.
ʜɪsʜᴀ
این کتاب از هر نظر عالی بود بیشترین جذابیت و همین جلدش داشت باقی جلد ها انگار کش اومد و همینطور جذابیت هم پایین اومد جدب کننده ترینش داس مرگ خصوصا از همون اوایل به بعد محو داستان شدم و جدا شدن ازش غیر ممکن بود در کل به افرادی که داستان علمی تخیلی یا (یه جورایی نمیدونم چرا ولی یاد کره شمالی افتادم ) علاقه دارن مناسب هست
Yalda
به نظر من خیلی تاثیر گذاره نظرم از دنیا و زندگی عوض شد حتماً بخونید
asfgh
جلد دومش چیه؟
Reyhaneh_13_86
جلد ۲ شو بگین خیلییی دنبالشم پیداش نمیکنم
tata.b
ابر تندر
Shekoufeh_Sam
این کتاب واقعا قشنگ و جالبه
elyas
هرجا تعریف یه کتاب فانتزی میشد این دوست عزیزمون آقای داس مرگ اعلام حضور میکرد ،گفتم بخونمش و خوندمش، منتها الان که سنم بالا رفته ( دوست عزیزی که داری این نظر رو میخونی الان گفتم سنم بالا رفته بدون که فاز برنداشتم که بگم آره مثلا من خیلی بزرگ شدمو امثال این حرفا خودمونی منظورم اینه که ۱۷ یا ۱۸ رو که رد کردی کمتر به اینجور کتابا جذب میشی یا فکر کنم من اینجوریم شاید خیلیا هنوز همون سلیقه رو حفظ کرده باشن ) دیگه کمتر با همچین کتاب‌هایی حال میکنم ولی این یکی میتونم بگم کتاب خوشمزه ای بود. ایده ی اصلی کتاب خوب بود ولی نمیشه گفت وای چه ایده ناب و جدیدی قطعا کتابی پیدا میشه که آدم موقع خوندنش بگه این چقد آشنا میزنه ولی چیزی که در تلاشم تا بیانش کنم اینه که نویسنده وقت گذاشته، حوصله کرده و داستان رو پرورش داده و درنهایت یه کتاب خفن داد بیرون ما بزنیم بر بدنو حالشو ببریم ، همین چند وقت پیش هم مدرسه ی مردگان رو خوندم اونم یه همچین کتابی بود و اینجور کتابا بیشتر خودشون رو توی فصل های چهارم یا پنجم به بعد نشون میدن. یکی نکته ای که خیلی خوشم اومد ازش این بود که آخر هر فصل یادداشت های یکی از داس ها بود که باعث میشد مخاطب خیلی راحتر با شخصیت ها ارتباط برقرار کنه. و اتفاقات جذابی افتاد، شخصیت ها قوی بودند، تبریک میگم به نویسنده تونست یه کاری کنه هرکی کتاب رو بخونه از داس گدارد بدش بیاد. و خیلی خیلی ممنونم از خانم آرزو مقدس (مترجم کتاب) ترجمه ی خوب و تمیزی بود و الخصوص سانسور نشده بود . آخر کتاب خندم گرفت خیلی کار رو انیمه ای در آوردن شخصیتا گنگ شدن وقتی بخونید میفهمین . با تشکر از انتشارات پرتقال و طاقچه.
کاربر ۱۹۰۵۱۹۳
کتاب داس مرگ کتابی است که روایتگر یک جامعه ی دیستوپیاییه. شاید در فصول اول این دنیا با ظاهری که داره، مثل نبود مرگ، بیماری، حرص و فقر به نظر خواننده اتوپیا بیاد ولی به مرور کاملا متوجه میشیم که ضد اتوپیاست. ترجمه بسیار روان بود و کار ارزشمندی رو انجام داده بود مترجم. به تمام کسانی که علاقه به خواندن رمان دارن پیشنهاد میکنم این رمان رو از دست ندن
دختر خرداد ماهی
داس مرگ یک مجموعه ی جذاب هست و من این کتاب رو پیشنهاد میکنم😍😍😍
yasi
ی داستان متفاوت بود ؛شبیه اش تاحالا نخونده بودم. به افرادی که دوست دارن در مورد آینده های ممکن داستان بخونن توصیه میکنم.
yalda.m
سلام وقت بخیر. من تیکه های این کتاب رو خوندم و خیلییییی خوشم اومد و قصد دارم تا چند روز آینده وقت کردم تهیه کنم و بخونم داستان جذاب و باحاله. و اینکه کتاب های ترسناک و دارک کمدی رو خیلی دوست دارم پیشنهادی دارید از این سبک؟
tata.b
مغازه خودکشی
نیک
کتاب خیلی خوبی بود. حتما پیشنهادش می‌کنم.
کاربر مارتیا
ببخشید من ۱۲ سالمه این کتاب به سنم هست

حجم

۳۷۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

حجم

۳۷۳٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۴۴۸ صفحه

قیمت:
۱۴۳,۰۰۰
تومان