نظرات درباره کتاب دفتر خاطرات فضه‌ (کنیز حضرت زهراعلیهاالسلام‌) و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دفتر خاطرات فضه‌ (کنیز حضرت زهراعلیهاالسلام‌) اثر محمدرضا انصاری

نظرات کاربران درباره کتاب دفتر خاطرات فضه‌ (کنیز حضرت زهراعلیهاالسلام‌)

امتیاز:
۴.۴از ۱۹۴ رأی
۴٫۴
(۱۹۴)
سیّد جواد
کتاب ۲۳۲ ازکتابخانه همگانی، کتابی است مختصر که مطالب تاریخی در مورد حضرت فضه جمع آوری شده و با نام خاطرات و از زبان ایشان نگاشته شده . اکثر ما اسم این بانوی بزرگوار را بسیار شنیده ایم ولی متاسفانه از ایشان اطلاعات چندانی نداریم . این کتاب تا حدودی کمک میکند که با شخصیت این بانوی گرامی آشنا شویم. پی نوشت ۱ : یکی از کاربران پیامی نوشته به این مضمون که وقتی مکان قبر حضرت زهرا نامشخص است ، چطور خاطرات کنیزشان در دسترس می باشد !!!!! اینگونه حرف زدن یا ناشی از جهل است و‌ یا دشمنی. مخفی بودن قبر حضرت ، وصیت خودشان بود که غاصبین حق امیرالمومنین علیه السلام در روز تشییع شرکت نکنند و نتوانند بهره برداری سیاسی نمایند ! اگر و تنها اگر یک سند در مورد حقانیت ومظلومیت شیعه ۱۲ امامی وجود داشته باشد ، آن هم همین مخفی بودن قبر پاره تن حضرت رسول است. تاریخ اسلام ، از این نادانی ها یا دشمنی های امثال این کاربر فراوان به خود دیده و تا ظهور امام زمانمون هم ادامه خواهد داشت. پی نوشت ۲ : کتاب نیاز به یک ویرایش کلی دارد .
saeed
بله با پی نوشت و قسمت دوم حرفتون کاملا موافقم! تاریخ اسلام هم بسیار از نادانی ها ضربه خورده... یک نمونش هم همین کتاب هست که جبرئیل خبر عادت بودن کنیز پیامبر رو به پیامبر (ص)و حضرت علی (ع) میرسونه... ما مقام بزرگان خودمون رو تا کجا پایین میاریم؟؟ و این همه دفاع از این کتاب عجیبه!
کاربر ۱۴۵۲۵۲
درود بر شما
سیّد جواد
ارادتمندِ همه ی محبینِ حضرت زهرا هستم. 🌹🌺
Maedeh Gh
خادمان آنقدر بی اصل و نسب هم نیستند نسبت ما یا به فضه یا به قنبر میرسد فقر آمد میرود ایمان، ولی پیش شما میشود ایمان من فقری که از در میرسد👌🏻♥️🌸 قشنگ بود ولی جا داشت خیلی قوی تر باشه مطالبِ پر بار تر و مستند تر ولی برا یه بار خوندن خوبه
𝒌𝒆𝒓𝒎 𝒌𝒆𝒕𝒂𝒃📚🕊️
عجب کتابی بود خیلییی عالی🥺👌🏻❤️
مرا به نام مادرم بخوان
حتما بخونین حتما حیفه ادم این کتابو نخونه قبل خوندن کتاب یکی نظر گذاشته بود:کاش من فضه بودم الان منم میگم کاش من فضه بودم💔 .وای عباسم وای فاطمه ام وای..
aylin
کتاب خوبی بود ولی خیلی خلاصه و کوتاه بود.کسانی که از این کتاب خوشسون اومد و دوست دارن درباره اهل بیت و در کل تاریخ اون دوره بیشتر بدونن کتاب عایشه بعد از پیغمبر رو بهشون معرفی میکنم.خیلی توضیحات بیشتری داره.
یامهدی ادرکنی
در طاقچه موجود هست؟
کاربر ۲۴۰۵۵۸۹
ممنون
mrz
عالی
صبا
من که خیلی از این کتاب لذت بردم انشا الله همه ما بتوانیم از زندگی ایشان درس بگیریم
lunaris
بسیار عالی و گاهی عجیب اما منابع موثق هستن👌
alineyney
خوشحال میشم از این منابع دقیق سن و سال فضه را محاسبه کنید
ati
خیلی خوب ....
Neda.R.R
آه از این اتفاقات اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
کاربر ۱۳۲۷۱۵۷
به نظر من این کتاب یکی از کتابهایی است که باید حداقل یکبار خوانده شود و ما را با خاندان آل عبا(ع) و خدمتگزاران ایشان بیشتر آشنا کند...خدمتگزارانی همچون بانو فضه که چگونه با عشق به این خاندان خدمت میکرد بدون این که لحظه ای از خدمت به ایشان خسته و دل آزرده شده باشد.
آیه
وای مادرم😭😭😭 بسیار عالی بود هر چند واژه به واژه ی این کتاب دلم رو آتش زد ولی توصیه میکنم حتما بخونید
• Khavari •
بااجازه حضرت مادر شروع کردم این کتاب رو خوندن... کتاب کم حجم اما به قول عزیزانی روضه مکتوبِ💔 روایتهای شاید به گوش آشنا اما از نگاه بانو فضه حال و هوای جدیدی رو به همراه داشتـ... #توصیه #ایام_فاطمیه
کاربر ۱۶۲۴۳۷۱
ممنونم که بابت کدام شهید مودق راهنمایی کردیم
محمد جواد
خیلی خوب بود خداخیرتون بده ان‌شاءالله دعای خیر این زن بزرگوار خدمتگذار حضرت فاطمه زهرا(س) نصیبمون بشه
منتظر
بسیار خوب
Alireza
عالی
marzieh
خاطرات فضه در عین خلاصه بودن بسیار قشنگ نوشته بودن و کاش خاطرات بیشتری از ایشون نوشته می‌شد خوندن این کتاب قطعا خالی از لطف نخواهد بود ✨
نسكافه
کتاب خوبی بود. تا حالا اینقدر ملموس حوادث درون خانه اهل بیت را مطالعه نکرده بودم و با مقام بانو فضه آشنا نبودم. این کتاب بخشی از مقام این بانو را به تصویر کشیده است.
Nayer
عالی و پر از عشق و مهربانی
Reza Shirazi
یک کتاب روان و جذاب و میتونست پر برگ تر باشد یکی از جذابیتهای این کتاب جواب دادنهای فضه به تمامی پرسشها از قرآن و بدون گفتن حرفی از خود.حس و حال خوبی بهم دست داد و بیشتر داستانها رو بخاطر مهم بودنشان شنیده بودیم.

حجم

۷۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

حجم

۷۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۸۲ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲
...
۶صفحه بعد