نظرات درباره کتاب مخزن سیزده و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مخزن سیزده اثر جان مک‌گرگور

نظرات کاربران درباره کتاب مخزن سیزده

انتشارات:انتشارات ورا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۴از ۷ رأی
۲٫۴
(۷)
هنگامه محمدی
تازه کتاب رو شروع کردم و از شیوه نگارشش در حیرتم!! بقدری شلخته نوشته شده که حد نداره. در پایان یک موضوع یه نقطه گذاشته شده و حتی برای شروع موضوع جدید به سر خط نرفته! یه نقطه و مبحث جدید در کنارش. جوری که نمیدونی این الان درمورد همون بحث قبلی داره حرف میزنه یا یه بحث جدیده!!! شگفت زده م واقعا! این نوع نگارش خوندنش رو واقعا سخت کرده. ممنون از مترجم گرامی واقعا! البته شاید به مترجم مربوط نباشه و این معضل زیر سر تایپ کننده کتاب باشه!! بهرحال فاجعه س.
هنگامه محمدی
چی هست اولیس جویس؟
ارتمیس
ممنون از نقد و نظر های مفیدتون🌺
فاطمه.م
این کتاب معمایی یا جنایی نیست، داستان با گم شدن دختری نوجوان در شب سال نو در یک روستای انگلیسی در زمان معاصر شروع می‌شود ولی تا آخر هم سرنوشت دختر مشخص نمی شود، (شاید اسم کتاب سرنخ محل جسد است؟) دختر گم شده بهانه ای است برای روایت سیزده سال از زندگی طبیعی و انسانی روستا در سیزده فصل تا در نهایت ببینیم آنچه مهم است تنهایی آدمهاست، هر کس به زندگی خودش مشغول است و حتی از احساسات و غم های همسر و فرزندش خبر ندارد، که آدمها حرفهای مهم را نمی زنند و در نهایت اهالی روستا همانقدر از دختر گمشده یاد می کنند که از همسایگانشان. شیوه روایت نامسنجم و شبیه یک کلیپ نوشتاری است، نویسنده ماجرای شخصیتها و روایتهای بسیاری را ناگفته می گذارد، همانطور که واقعیت زندگی چنین است.
AS4438
درعجبم چطور این کتاب خسته کننده وبی محتوا میتواند چندین جایزه معتبر دریافت کند، تا آخرش به امید پیدا شدن اثری ازدخترویا نکته ای مفید وقابل تامل خواندم ولی هیچ نیافتم، بدون هیچ محتوائی کتاب به اصطلاح رازآلود باپایانی باز تمام شد، تا بحال کتابی خسته کننده تروبی هیجان ترو بی محتواترنخواندم،ازهزینه خرید که بگذریم واقعن حیف وقت گرانبها، بدترعصبیم کرد.
omid naderi
عکس روی جلد کتاب دزدی از فیلم اینه تارکوفسکی است

حجم

۲۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

حجم

۲۸۰٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۴۰ صفحه

قیمت:
۸۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد