نظرات درباره کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم اثر سارا افراز

نظرات کاربران درباره کتاب اخلاق در زندگی روزمره؛ خشم

نویسنده:سارا افراز
امتیاز:
۲.۷از ۳۳ رأی
۲٫۷
(۳۳)
Mhamad
خیلی برام جالبه که یه مسابقه میذارین به اسم نمایش نامه نویسی و جایزه ش یه میلیون تومنه که خیلی سخت تره و یه مسابقه میذارین که فقط آمار فروش یه کتاب بالا بره و جایزه ی سه میلیونی میدین اگه واقعا جایزه ی واقعی میدین بهتره که مسابقه نمایش نامه نویسی جایزه ی بزرگتری داشته باشه
Mehrab
بله و البته میشه حدس زد نویسنده فامیل گردن کلفتی تو شهرداری منطقه ۲۰ داره و اینجوری پول مفت خرج خوندن و فروختن کتابی میشه که بعید می‌دونم تو هیچ کتابفروشی و دکه روزنامه فروشی و دستفروشی هم دو نسخه فروش کنه.
Mahdi Arab
این مسابقه برای تمام مردم در نظر گرفته شده نه قشر نویسنده پس و چیزی که فرهنگ جامعه رو در بر بگیره ارزش هر هزینه‌ای رو داره. البته جایزه مسابقه نمایش نامه نویسی برای یک فرد کتابخون خیلی هم با ارزشه.
Agha_M@hdiar
چی میگین؟ توی مسابقه نمایشنامه نویسی داره با یه ناشر همکاری میشه در حیطه ای متفاوت. تو اینجا با شهرداری همکاری میشه برای فرهنگ سازی! اینا رو مقایسه میکنید؟ هدف متفاوت. حامی متفاوت نوع اجرای متفاوت بعد به نظرتون برای کسب درآمد و بالابردن آمار فروش بهتر نبود یه کتاب حجیم تر و گرونتر رو انتخاب میکردن؟
سیّد جواد
جوایز مسابقه وقت مطالعه ( کارنامه مطالعه ) چی شد؟ اگه توان پرداخت جایزه ندارید، مجبور نیستید مسابقه برگزار کنید مگر اینکه کلا سیاست اپلیکیشن این باشه !!!
ن. عادل
ستاره های کتاب رو نیار پاییییییییییینننننن!
ن. عادل
و شما برنده نشدید
ن. عادل
قرعه کشی بود
محمد
سلام،خواندن این کتاب خوب است مسلما،اما لطفا توضیح دهید چرا قیمت روی جلد ۶۵۰۰ تومان است بعد شما قیمت را ۱۲۰۰۰ تومان گذاشتید و بعد تخفیف دادید و قیمت شده ۷۲۰۰ تومان،این چه مفهومی دارد واقعا؟ حتما به همه توضیح دهید حتما حتما
سیدمحمدمجتبی سیدمحسنی
سلام. کتاب چاپ سال 93 بوده.
sbh
طاقچه جان سلام🌷 چرا نتایج مسابقه اعلام نمیشه ؟ ۲۱ روز گذشت از زمان مسابقه !
آیناز ر
21 روز؟! الان چند ماه گذشته اعلام نکردن
maral
ببخشید نتایج مسابقه چی شد
Dav00d Darigh
کسی می دونه نتیجه مسابقه رو کی میزنن؟
کاربر طاقچه
کاربردی نیست فقط توضیحات زیاد و اضافه
کاربر ۱۲۵۳۶۵۳
ببخشید من کتاب رو بخاطر مسابقه خریدم اما سوالات مسابقه هنوز برام نیومده در حالی که گفته بودین چهاردهم سوالات ارسال میشه؟؟
آیناز ر
دیروز کد مسابقه پیامک شد
حـــــاجــ مَـــهدی
کتاب خوب و مفیدی هست برا کسایی که میخوان رو توسعه س مهاذت های فردیشون کار کنند محتوای کتاب اول میاد خشم رو تعریف میکنه بعدش میاد انواع خشم که درون ریز و برون ریز هست رو توضیح. میده بعدش میاد میگه.هدف ما از خشمگین شدن باید این موارد باشه بعدش راه کار های مقابله با خشم رو.توضیح میده من راضی بودم از خوندنش
محمدرضا
کتاب خیلی اومده بود و موضوعات را به ترتیب نامنطم کنار هم چیده بود و این موضوع از اشتباهات رایج نویسندگی هست و خواننده را خسته می کند. به نظرم فقط تیکه هایی از کتاب که سخنان بزرگان جهان بودند قابل تامل است بقیه اش چند تا موضوع کوچک و بی اهمیت.
nedsalehani
تو فصل اول راجع به خشم توضیح میده و در ادامه به چگونگی تشخیص و نشانه‌های خشم پرداخته و یه سری راهکار برای مدیریت خشم ارائه داده. به طور خلاصه کتاب کوتاه و مفیدی هست.
f.z
طبق گفته نویسنده درمقدمه این کتاب خلاصه ی یک تحقیق و بررسی بین تحقیق ها و منابع دیگه بوده (واقعا هم مثل خلاصه یک تحقیقه! :) و اینکه خیلی تخصصی هم وارد موضوع نشده با اینحال برای شروع مطالعه در مورد خشم قابل قبوله.
یونس قاسمی
کتاب در مورد کنترل خشم است مطالب سنگین وبدون نظم وپیکر بندی ارائه شده ولی از کل کتاب می‌شود فقط دو صفحه مطالب مفید به دست آورد که انصافا مطالب خوبی است
آیناز ر
متنش بد نبود انتظارت بیشتری از کتاب داشتم احساس میکنم کامل به هر موضوع نپرداخته بود معمولا من کتابای روانشناسی ایرانی نمیخونم چون همینطوری یه عده اینجا داغونمون میذارن چه برسه به روان شناس ها ، کلا اعتماد ندارم به روان شناس های ایرانی کتاب ناقصه و راجع به کنترل خشم مطلب نذاشته فقط اینکه صبر کنید بخندید که جوابگوی خشم واقعا نیست خندیدن موقع خشم باعث دیوانگی میشه چون اون احساس خشم خالی نشده
کاربر ۳۳۵۵۲۷۳
میگم این فقط مال تهرانه ؟
آیناز ر
نه مسابقه اینترنتی هست

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

حجم

۶۹۷٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۹۲ صفحه

قیمت:
۲۳,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد