نظرات کتاب پشت درهای بسته
کتاب پشت درهای بسته اثر بی.ای پاریس

کتاب پشت درهای بسته

نویسنده:بی.ای پاریس
انتشارات:انتشارات خوب
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۰از ۳۸ رأی
۴٫۰
(۳۸)

نظرات کاربران

نــے‌آیش🐋
یه کتابِ کاملا مریض انتظار شما رو میکشه و اگر به خوندنِ جنایی‌های پرکششی که به ژانر psychological thriller نزدیک هستن علاقه دارید؛ بدون تردید گرفتارِ داستانش میشید! "گریس" شخصیت اصلی داستان ما خواهری به نام "میلی" داره که دچار کم‌توانیِ ذهنیه و یکی از مهم‌ترین بخش‌های زندگیش رو تشکیل میده و برای خوشحالی و آرامشش حاضره هرکاری بکنه؛ اون تا به حال تمام زندگیش رو وقفِ میلی کرده و به چیز دیگه‌ای فکر نکرده! تا زمانی که با مردی آشنا میشه که به‌نظر فوق‌العاده میاد و تصمیم به ازدواج باهاش میگیره اما همه‌چیز به همین‌شکل باقی نمیمونه و این نقطه‌ی شروعِ داستان ماست..! کتاب از سطح هیجانی و جذابیت خیلی خوبی برخورداره از همون صفحات ابتدایی شمارو تشنه‌ی خوندن میکنه و زمانی که از ¼ ابتداییش گذر کنید برای رسیدن به پایانش لحظه‌شماری میکنید و جز دسته کتاب‌هایی قرار میگیره که نمیتونید توی مطالعه‌شون وقفه‌ای بندازید‌! نویسنده در تصویرسازیِ داستان بسیار موفق عمل کرده طوری که به وضوح تک‌تک سکانس‌ها مثل فیلم از جلوی چشم‌هاتون رد میشن، بینِ صفحات غرق میشید و به جرات میگم که موقع خوندنش دیگه هیچ صدایی رو از محیط اطراف‌تون نمی‌شنوید :))) ⚠️اگر این کتاب موردِ پسندتون قرار گرفت؛ پیشنهاد میکنم حتما کتاب‌های "کلکسیونر" ، "پشت سرت را نگاه کن" و "اتاق" رو هم مطالعه کنید که سناریوی خیلی نزدیکی به این رمان دارن🔦⛓️🌚
Fateme Malekshahi
صفحه ی 44 هستم و باید بگم که این کتاب هولناکه. اگر آمادگی روحی خوندن داستان پر از استرس و درد رو دارید بخونیدش و در غیر این صورت دنبال رمان لطیف تری بگردید. . . . تکمله: الان تموم شد. هم چنان بنظرم هولناک بود. گاهی اونقدر واقعی که احساس می‌کردم دارم خاطره میخونم و گاهی اغراق شده و صرفا داستانی آزاردهنده. من در مورد سادیست ها قبلا هم خونده بودم اما اینقدر آزاردهنده نبود. در کل کتابی نبود که به راحتی از یاد بره اما چیزی نیست که بخوام توصیه ش کنم.
کاربر ۷۰۵۲۳۲
من با توجه به تعریف هایی که از دیگر دوستان کتابخوان خوندم تصمیم به خوندن این کتاب گرفتم از نظر من کتاب متوسطی بود متن و ترجمه روانی داشت ولی برای من جذابیت خاصی نداشت و کاملا قابل پیش بینی بود برخلاف نظر دیگر دوستان چیزی نبود که باعث شود روح و روانم بهم بریزد. تاحدودی هم منو یاد کتاب همسر خاموش می انداخت و اگر بشه با امتیاز دادن منظورمو برسونم از ۱۰بهش۳یانهایتا۴ امتیاز میدم
حـــامـــیـــن
این کتاب در یک کلمه عالی بود. اواسط کتاب ممکنه حوصلتون سر بره و حتی کتاب رو تصمیم بگیرید نیمه کاره رها کنید؛ ولی یک سوم پایانی کتاب پر از کشش، تعلیق و میخکوب کننده بود. واقعا روایتی هولناک و تراژیک از یک ازدواج و یک زوج "بی عیب و نقص". حتما حتما بخونید و لذت ببرید.
𝓜𝓪𝓷𝓮𝓵𝓲
این کتاب میتونه چند حس متفاوت رو القا کنه: -ترس و رعب -تصور کردن تمامی صحنه ها -افکار سادیسمیک و این شمایین که انتخاب میکنین کدوم یکی از این وجه ها رو ببینین!
atefe21
خب این رمان یک رمان روانی کننده بود یک جاهایی میخواستم نصفه رها کنم داستان رو اما جذابیتش باعث شد ادامه بدم رمان رو . یک جاهایی برام قابل پیش بینی بود و یک جاهایی مبهم . مثلا آخر داستان رو قشنگ متوجه نشدم که استر فهمیده ماجرا رو یا نه 🤔 در کل یکبار خوندنش خالی از لطف نیست ولی یک چیزی که از این رمان فهمیدم این بود که هیچوقت از روی ظاهر ، زندگی دیگران رو قضاوت نکنیم چون بهترین ظاهر ممکنه بدترین باطن رو داشته باشه .
مهرناز
راستش این اولین کتابی هستش که به عمرم خوندم اما مطمئن نیستم ازش خوشم اومده یا نه!!!! ترجمه خوب بود، موضوع چندان خاص نبود، دختری که به‌خاطر سندروم داون خواهرش بارها از طرف مردهای مختلف طرد شده، این بار وقتی یک آقای معقول خوشگل و خوشتیپ به سراغش میاد، بدون تحقیق و شناخت بیشتر باهاش ازدواج می‌کنه و این آدم اصلا اون آدمی که در ظاهر نشون می‌داده نیست. داستان‌پردازی و قلم نویسنده خوب بود اما به‌نظرم عگس‌العمل‌ها و کارهای شخصیت اصلی (گریس) چندان حساب شده نبود. در هر صورت این کتاب اینو نشون می‌ده که چرا نباید به راحتی به هر کسی اعتماد کرد.
hamtaf
الان تمام شد.بااینکه خواندنش باعث سردردم شد ولی جذاب بود و اینکه خیلی عالی به سرانجام رسید. فقط متوجه نشدم این خانم استر بلاخره کی بود؟ یعنی توقع داشتم کارآگاهی ماموری چیزی باشد.
دختر خوانده پروفسور اسنیپ فقید 🐍💚
من این کتاب رو از انتشارات دیگه ای خوندم. در مجموع دوسش داشتم و برام جالب بود.
hajar asghari
این کتاب کتابی نیست که آدرنالین به رگ هاتون تزریق کنه و اصلا هیجان انگیز نیست ولی از طرفی بی معنی نبوده ،داستان میتونه تجربه ای رو روایت گر زندگی خیلی از افراد هست و نشون میده و به اصطلاح چشم افراد رو باز کنه در طول داستان اغراق زیادی در بعضی بخش ها دیده میشه که با عقل جور در نمیاد و اذیت کنندس و یکی از خصوصیات داستان نویسی که باز بودن مطلب آخر و واگذاری نتیجه گیری به عهده خواننده هست رو رعایت شده ولی به نظر شخصی من این آخر داستان بیش از حد باز مونده به طوریکه خواننده رو تو دو راهی نگه میداره به هرحال برای کسایی که میخوان یه اوقات فراغتی رو بگذرونن کتاب خوبی است.

حجم

۲۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

حجم

۲۴۷٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۸۰ صفحه

قیمت:
۲۲,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد