نظرات درباره کتاب آتش بدون دود (جلد اول از مجموعه سه جلدی) و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۶ | طاقچه
کتاب آتش بدون دود (جلد اول از مجموعه سه جلدی) اثر نادر ابراهیمی

نظرات کاربران درباره کتاب آتش بدون دود (جلد اول از مجموعه سه جلدی)

امتیاز:
۴.۲از ۳۳۳ رأی
۴٫۲
(۳۳۳)
محمد
نادر ابراهیمی روشنفکری است عاشق وطن؛ برای همین است که جریان روشنفکری ادبیات با او میانه‌ی خوبی ندارد. نادر در هفت جلدی #آتش_بدون_دود مانیفست فکری خودش را ارایه می کند؛ رمانی که به گفته خودش سی سال از عمرش را صرف نوشتن آن کرد. آن همه ظرافتی که از آداب و سنت‌های ترکمن‌ها در این رمان هفت جلدی آمده است جز تحقیق و زندگی در ترکمن صحرا به دست نمی آمده است. نادر در آتش بدون دود اول عشقش را به ایران و بعد به اقوام ایرانی نشان داده است و همین را بگذارید در مقابل جریان تجزیه طلبی که به اسم اقوام و به کام استعمار در دویست سال گذشته فتنه به پا کرده است. دوم پهلوی ستیزی و دشمنی خونین نادر با پهلوی اول و دوم که نه در لفافه که عیان در داستان به آن پرداخته است سوم عشق و ارادتش به مولا علی در کنار تقویت حوزه تقریب چهارم ارادتش به انقلاب و انقلابیون. خصوصا در جلد های آخر نشان می دهد که چگونه خودش شیفته ی قهرمان انقلابی اش شده است. آتش بدون دود، داستانی است پر کشش؛ سرشار از اطلاعاتی در باب زندگی ترکمنها و بسیار جملات بی بدیل و حکمت آموز. جلد اول و دوم که عشق سوزان گالان و سولماز است نوعی رومئو و ژولیت است ولی جسورانه تر و پر کشش‌تر. بسیار دلنشین و جذاب.
ع.سلیمی
لطفا سه جلدش رو به بی‌نهایت اضافه کنید ممنون🌺
کاربر ۳۸۱۳۰۷۳
بی نظیر بود. بی نظیر ...
درّین
چرا pdf؟
کاربر ۴۲۱۷۰۷۰
لطفا کتاب رو در طاقچه بی نهایت بگذارید.
نسیم
شاهکار هنری
راحله
عالی بود عالی
فرید حسین پناهی
عالی
حیدر نصیری پور
توصیه میکنم حتما بخوانید
Homa Sh
خیلی پرکشش و جذاب هست. متن بسیار شیرینی داره. فقط واقعا حیف که به صورت پی دی اف هست و خوندنش اذیت میکنه، اما واقعا ارزش سختیش رو داره.
lop_goli
بهترین کتابی که تا حالا خوندم❤
آلنی
عالی و مثال زدنی، قلم نویسنده واقعا بی مانند و خاص، حتما بخونید این کتاب رو، محشره
سید رضا
آتش بدون دود خیلی داستان پردازی جذابی داره به طوری که آدم رو به اوبه های ترکمن صحرا میبره و با شخصیت های داستان زندگی می کنید و عاشقشون میشید. خیلی خوب بود مخصوصا توصیف ها و حاشیه هایی که نویسنده در طول داستان داره . من کتاب دوم رو توی دو روز تموم کردم
Anahitak
یک اثر فوق العاده است! روانی و زیبایی نثر نادر ابراهیمی در این کتاب بی نظیره. فقط می تونم بگم که هفت جلد کتاب رو کلمه به کلمه نوشیدم و وقتی تمام شد، از تمام شدنش گریه کردم!
azadeh
خیلی داستان جذابی داشت اول که شروع به خوندن کردم فکر نمیکردم اینقد خوب باشه
کاربر
خیلی خوب بود😍
humanism
بعد از سالها مجدد جلد اول این کتاب را در اپ طاقچه خوندم هنوز هم همان طراوت و جذابیت اولین باری را که کتاب را خوندم برایم وجود داره، داستان آداب و رسوم و فرهنگ قومیت های مختلف به نظرم بایستی به دور از تعصب مورد نقد و بررسی قرار بگیره.
آناهیتا
واقعا دوستش داشتم ،برای کسانی که به رمان‌ علاقه مندند توصیه میکنم.
آسمان دار
یک کتاب پر از احساس، پر از امید، پر از عشق و خشم و انتقام. با توصیف های عالی فقط یه کم طول کشید و این باعث شد گاهی نسبت ها و اسم ها رو فراموش کنم
کاربر ۲۸۴۰۹۴۰
واقعا از خوندن این کتاب لذت بردم.کتابی پر از عشق و هیجان

حجم

۶۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

حجم

۶۹۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۴۰۰

تعداد صفحه‌ها

۶۸۸ صفحه

قیمت:
۳۵۰,۰۰۰
۱۷۵,۰۰۰
۵۰%
تومان