نظرات درباره کتاب لمس بشر و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب لمس بشر اثر میچ البوم

نظرات کاربران درباره کتاب لمس بشر

نویسنده:میچ البوم
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۸از ۱۰۰ رأی
۳٫۸
(۱۰۰)
m.h.m65
کتاب بسیار خوب از روایت زندگی چند خانواده در دوران کرونایی. حال و روز امروز دنیای ما 😐😐😐
امیر حسین
«حواست را جمع کن آوا. این مسئله خیلی مهم است. آب گرم. بیست ثانیه.» «چرا باید این کار را بکنیم؟» «چون یک بیماری آمده. شستن دست ها ما را امن نگه می دارد.» میا می گوید : «من فکر می کردم قفل کردن در ها ما را امن نگه می دارد.» آوا پاسخ می دهد: «من فکر می کردم سوپرمن ما را امن نگه می دارد.» میا می گوید : «من فکر می کردم واندر وومن ما را امن نگه می دارد.» آوا می گوید: «من فکر می کردم پلنگ سیاه ما را امن نگه می دارد.» خب همانجور که دیدید بچه‌های آمریکایی زیاد فیلم می بینند ولی واقعا اوایل فکرش سخت بود که کرونا این همه وقت، همه را معطل کند. در یک جایی از داستان، مادربزرگ خاطراتش از زمان جنگ جهانی دوم رو برای نوه هاش تعریف می کنه که مردم چطور به خاطر احساس وظیفه، قوطی های حلبی رو از خیابون ها جمع می کردند تا تسلیحات نظامی مورد نیاز جنگ تامین بشه (البته مردم نمی دونستن که برای چی اونها رو جمع می کنن)، یا چطور از خریدن بیش از نیاز غذا، گوشت، لباس، شکر و... خودداری می کردند تا اونها برای سربازان فرستاده بشه. اما حالا و در زمان همه گیری، مردم فروشگاه ها رو غارت می کنند و به خصوص اثری از مواد شوینده و بهداشتی، باقی نمی گذارن. انگار فقط زنده موندن اونها اولویت داره. حالا از اینها که بگذریم باید بگم خود کتاب چیز خاصی نداره. با این حال من به شکل عجیبی از خوندن داستان خسته نشدم و برام یک حس همذات پنداری جالبی داشت. فکر می‌کنم اولین داستان با محوریت کرونا باشه و احتمالا عمر داستان هم با اتمام همه گیری به پایان برسه چون تنها نکته جذاب داستان همین همذات پنداری است و نه شخصیت پردازی خاصی داره نه حتی داستان پرکششی. همینکه نویسنده مدام و یک صفحه به یک صفحه سراغ یکی از چهار خانواده ی داستان و افراد اون خونواده میره، نشونه فقر داستانه. در کل داستانی نیست که اگه نخونین چیزی از دست بدین ولی خوندنش اگه سرگرم کننده نباشه، آزاردهنده هم نیست.
زهرا😎
واقعا چقدر زیبا شروع یک پاندومیه جهانی رو وصف کرده.. چقدر قصه گیرا و جذابی..
me
من شخصا نپسندیدم. چیزی رو که خودمون تجربه کردیم و ازش عبور کردیم رو دلیلی نمی بینم دوباره عینا بخونیم، مگه میخوایم خودمون رو دق بدیم.
حسین محمدی
رمان خوبی بود
نیلو
خیلی کتاب خوبی بود بسیار زیبا و جذاب ممنون از طاقچه
farad98
با نخوندنش چیزی از دست نمیدید اما برای وقت پر کردن کتاب خوبیه در کل بنظرم آقای آلبوم قلم خیلی خاصی ندارند و حتی کتاب قشنگ سه شنبه ها با موری ایشون هم صرفا بخاطر حضور موری جذاب بود
Kiyarash Tavakoli
مثل باقی آثار میچ البوم‌ خوب بود.
AS4438
ویروس کرونا موضوع کتاب بود، نویسنده بخوبی نتونست کتاب خوبی دراین مورد بنویسد.تشکراز طاقچه.
Sharareh Haghgooei
من کتاب سه شنبه ها با موری این نویسنده را تا نیمه خواندم به نظرم مجموعه ای از نصایح بود و من دوستش نداشتم .این کتاب را چون یک روز رایگان شد تهیه کردم.برای من بهتر از آن کتاب بود. کتاب داستان "همدیگر را دوست بداریم" بود، با همه اشکالاتی که به این سبک وارده، و البته طرفدارهای خودش رو هم داره.

حجم

۱۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

حجم

۱۲۷٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۹۹ صفحه

قیمت:
۲۴,۹۹۹
۱۲,۴۹۹
۵۰%
تومان
صفحه قبل۱۲
۳
صفحه بعد