نظرات درباره کتاب ساکن خیابان ایران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب ساکن خیابان ایران اثر محسن حسام مظاهری

نظرات کاربران درباره کتاب ساکن خیابان ایران

۴٫۰
(۱۴)
سیّد جواد
کتاب ۳۹۳ از کتابخانه همگانی ، کتاب شامل ۱۲ مقاله است با موضوع دینداری، که قبلا جداگانه منتشر شده بودند و اکنون به صورت یک مجموعه در کنار هم قرار گرفته اند. در این مقاله ها به نکات تاریخی، اجتماعی، سیاسی جالبی اشاره شده و در مجموع مطالعه ی آنها خالی از لطف نیست. یکی از حُسن های کتاب این است که یادداشت ها با اینکه طولانی و بلند نیستند، اما جامعیت دارند. ( شاید بخاطر انتشار در کانال تلگرامی نویسنده و خاصیت یادداشت های تلگرامی! )
کاربر ۱۶۱۴۷۶۰
نسخه چاپی ۳۰ هزار تومنه! اون وقت نسخه دیجیتال رو ۲۰ هزار تومن گذاشتید؟! شوخیه دیگه؟
علیرضا تقوی
حدودا یک سال میشود که با کانال دین|فرهنگ|جامعه و نوشته های پرمغز مظاهری آشنا شدم، کمتر پیش آمده یادداشت های او را سبک و دور از واقعیت ببینم و آن ها را ذخیره نکنم. کتاب مجموعه ای از مقالات متنوع است که در بسترهای مختلفی منتشر شده و اکنون در این کتاب جمع آوری شدند. طیف نگارش یادداشتها از مختصر تا مبسوط گسترده شده؛ اما لنگرگاه اصلی تمامی شان یک نقطه واحد است که شاید بتوان گفت آن زیست جامعه مذهبی شیعه و تاثیر حاکمیت دینی بر آن است؛ که ابتدا با توصیف نگاه حاکمیتی و جامعه شناختی دین شروع شده و در انتها، طی چند مقاله به بررسی آرمان "وحدت" به مثابه یک تلاش حاکمیتی و اثرات آن بر جامعه و واکنش های متقابل جامعه میپردازد. نوشتار قابل فهم، ملموس و موجزی دارد و در سطر به سطرش جملات ارزشمندی یافت میشود. مستند نوشته شده، پیوستگی دارد و در موقع مناسب از ارائه راه حل نیز دریغ نمیکند.
Afshin Janani
کتاب مفید و جالبیه در مورد جامعه‌ی مذهبی ایران و رابطه‌اش با باقی جامعه و حکومت با ارجاعاتی تاریخی؛ کتاب مجموعه‌ای از چند مقاله است که همگی به یک کیفیت نیستند اما در کنار هم تاثیرگذار و خواندنی‌اند.
ساسان قاضي زاده
حقیقتش کتاب سورپرایزم کرد، اصلاً فکر نمیکردم اینقدر خوب باشه و تحلیل های درست و منطقی راجع به عملکرد حکومت، و صحبت های مفیدی در باب مذهبی های جامعه داشته باشه.
Ali.n
کتاب بسیار خوبی بود و روی ذهنیت من خیلی اثر گذاشت.

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

حجم

۲٫۷ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۱۴۴ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد