نظرات درباره کتاب خودکامگی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خودکامگی اثر تیموتی اسنایدر

نظرات کاربران درباره کتاب خودکامگی

۳٫۷
(۶)
Mohammad
(۷-۹-[۱۵۲]) مطالب کتاب یه کم کلیشه ایه ولی در کل ارزش یکبار خوندن رو داره، به نظرم سوگیری های نویسنده به نفع آمریکا و بریتانیا و علیه روسیه، کمی غیرحرفه ایه و اگر بی طرفانه با قضیه برخورد میکرد و تمام جوانبِ حکومت های خودکامه رو در نظر می گرفت، بهتر بود.
Alireza Yoonesi
دقیق
کاربر 1429019
عالی. خلاصه و بسنده برای امروز ما. همه ایرانیانی که دل در گرو ایرانی آزاد دارند نیاز به خواندن این کتاب دارند. برای رهایی از بند خودکامگی ، شناخت و آگاهی از ساز و کار سیستم های خودکامه لازم است. ممنون از تیموتی اسنایدر ممنون از شهاب الدین عباسی مترجم کار درست و ممنون از طاقچه برای ارائه این کتاب در طاقچه بی نهایت.
pR
ننگ بر حکومت های خود کامه
Alireza Yoonesi
کتاب متوسطی بود، حدس می‌زدم از چنین شخص مهمی اثر بهتری ببینم که کمی ناامید شدم. ارجاعات تاریخی یک سر و گردن از خود کتاب بالاتر بودن و حس می‌کنم کتاب برای فروخته شدن نوشته شده و نه تأثیرگذاری. علی‌ای‌حال کتابی بود که توی دوتا بعدازظهر مطالعه کردم و لذت بردم. شاید لذت‌بخش نباشه مطالعه آثار افرادی که باهاشون موافق نیستیم، ولی تلنگر خوبیه. بطورکلی فصل آخر (یا پی‌گفتار) بسیار بهتر از باقی قسمت‌های کتابه. دست‌کم اون لایق وقتم بود. توی این روزهای پراسترس، بنظرم همونطور که قبلا هم گفتم، مسلح به اندیشه بودن بسیار بهتر از بنده آرمان و آرزو بودنه. با دوستمون که گفتن این کتاب کمی کلیشه‌ایه موافقم، تقریبا بجز فصل آخر همه برای عوام نوشته شده بود. بازهم موافقم که لیاقت یک بار خونده شدن رو داره.

حجم

۱۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

حجم

۱۸۳٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۳۶ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
۳۰,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد