نظرات درباره کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا اثر ژول ورن

نظرات کاربران درباره کتاب بیست هزار فرسنگ زیر دریا

نویسنده:ژول ورن
امتیاز:
۳.۹از ۱۳ رأی
۳٫۹
(۱۳)
Mohammad
(۴-۳۵-[۷۶]) به نظرم داستان شروع معمولیی داره و نسبت به بقیه کتابای ژول ورن از جذابیت کمتری برخورداره، ولی داستان پردازی، ایده و قوه ی تخیل نویسنده حرف نداره.
منتظر...
من یک سوم دوران سربازی رو با این کتاب خوب سپری کردم مابقی دوران رو با 53 کتاب خیلی خیلی جذاب بود. تصور این که وسیله ای به عنوان زیر دریایی وجود نداشته باشه و نویسنده اون رو به زیبا ترین شکل ممکن تصور کنه برام خیلی جالب بود که البته فقط زیر دریایی نبود...
الیزابت دارسی
خوندن کتاب های ژول ورن یکی از مهم ترین کارهاییه که هر کسی باید تو زندگیش بکنه با داستان ها و ماجراجویی هاش زندگی کردم و تا جایی که تونستم کتاب‌های ژول ورن رو به همه کادو دادم داستان این کتاب هم مثل بقیه کتاب‌هاش تازگی داره و خیلی متن قشنگ و گیرایی داره:)
مینا
من کتاب ترجمه نشده شو دارم از پدربزگم به جا مونه با گوگل ترجمه کردمش خوندمش عالیه بهترین کتابه😘
mahdieh
سوم ابتدایی توی کتاب بخوانیم در مورد ژول ورن خوندیم و من به خودم قول دادم که تک تک کتاب‌های ژول ورن رو بخونم. اول کتاب رو خوندم و خب 🥴🥴 کتاب برای قرن نوزدهمه و این کاملا مشخصه. به عنوان کتاب قرن نوزدهمی خوب بود. امیدوارم از کتاب‌های دیگه‌ی ژول ورن بیشتر لذت ببرم؛ البته اگه کتاب‌های بهتر دیگه اجازه بدن!
بوک تاب
عالیه. من دبستان بودم کتابهای ژول ورن رو خ‌اندم،اینم جزوش بود. یادمه خیلی دوست داشتم. خوبی کتابهای ژول ورن تمیز بودن و سالم بودن فضا و شخصیتهاست. نکات علمی ای هم که توی داستانها می آورد، واقعی و معتبره.داستان به اندازه خودش هیجان هم داشت. کلا برای دبستان تا دبیرستان عالی. برای بزرگترها بستگی به سلیقشون داره. کتاب فرزندان کاپیتان گرانت را اگر متن کاملش را پیدا کردید بخونید، تو هر سنی میچسبه. حدود ۷۰۰_۸۰۰ صفحه است. من برای انتشارات گوتنبرگ را برای اپلین بار در کودکی خواندم و هنوز هم دارمش، بعد از ان هم فکر کنم دو بار دیگه خواندمش. اگر بچه هایتان را به آثار ژول ورن علاقه مند کنید خیلی خوبه. هم فاله هم تماشا🌹 البته نمیدونم این الان ترجمه اش در چه وضعیه.
کوثر
صوتی اش که خوب نبود
کاربر ۲۸۳۲۰۱۸
سلام من شهرادم معلومه هیچ کتابی صوتیش به نسبت خوندنیش خوب نیست
feri
خوندن کتاب‌های ژول‌ورن برام جذابه بخاطر خلاقیت و داستان پردازی‌هایی که داره اما متاسفانه دیر کتاب خوان شدم و بهتر بود این کتاب‌ها رو در دوران نوجوانی میخوندم اما ماهی رو هر وقت از آب بگیری تازس و خواندن کتاب‌هاش برام بذت بخشه. اما در مورد این کتاب دو نکته رو بگم: ۱_داستان این کتاب در حد "سفر به مرکز زمین"و "هشتاد روز دنیا" قشنگ و جذاب نبود . ۲_خودم در طاقچه بی نهایت خوندم و الان دیدم قیمتش بیست‌هزار تومن خورده با احترام به طاقچه و ناشر کتاب با این قیمت نمی‌ارزه بخونید...

حجم

۳۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۳۳۹٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۶

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۸۲,۰۰۰
۴۱,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد