نظرات کتاب چک لیست؛ چطور کارها را درست انجام دهیم؟
کتاب چک لیست؛ چطور کارها را درست انجام دهیم؟ اثر آتول گوانده

کتاب چک لیست؛ چطور کارها را درست انجام دهیم؟

نویسنده:آتول گوانده
انتشارات:نشر نوین
امتیاز:
۳.۱از ۲۲ رأی
۳٫۱
(۲۲)

نظرات کاربران

صبح
پادکست بی پلاس، خیلی خوب خلاصه کتاب را توضیح میده. این که داشتن چک لیست حداکثر یک صفحه ای، چقدر زیاد در کاهش خطاها موثر است. (با اعداد و ارقام واقعی در زمینه کاهش خطاهای پزشکی). همین طور اهمیت وجود چک پوینت هایی برای چک لیست و ارتباط بین افراد در گیر در کار. و توضیح این که چک لیست چه ویژگی باید داشته باشد. نکته ای بسیار ساده، به شدت کم هزینه و فوق العاده موثر! اگر بیمارستان ها، کارخانجات و.... چک لیست ها را به درستی عملی کنند بدون خرید هیچ تجهیزات جدیدی، کارایی شان را اساسی بالا خواهند برد.
0
Davod Jafary
شاید با دیدن اسم کتاب یا از طریق معرفی کتاب به خرید اون ترغیب شده باشید، درست مثل من. موضوع کتاب دقیقا همون عنوان کتاب هست ولی نویسنده بیشتر به نیاز و ضرورت داشتن چک لیست می پردازه تا نحوه تنظیم یا تدوین اون. البته شاید من اشتباه فکر میکردم که این کتاب روشی برای ساخت چک لیست هست. از لحاظ ترجمه و روان بودن جز کتاب های خوب هست ولی از نظر کاربردی برای من حداقل دستاوردی نداشت.
آهو
من حدود ۴۰ صفحه خوندم حوصله سربر بود و تقریبا هیچ نکته ای نداشت. تهیه چک لیست مفیده همین. فک نکنم بیشتر از این چیزی به دانش تون اضافه کنه
سعید
داستان های تکراری وخسته کننده برای تاکید اینکه داشتن چک لیست مفید است.کل مطلب کتاب در دوصفحه قابل طرح است.
Smnhgh
امتیاز اصلیم ۳.۲۵ انقدر بین شروع و اتمام کتاب فاصله افتاد که نظر منسجم خاصی ندارم بگم در موردش. . برای کسایی که تو حوزه‌ی پزشکی، هوانوردی کار می‌کنند و یا شغل‌هایی که شامل پیچیدگی های زیادند احتمالا ملموس‌ و مفیدتره باشه. . هرچند که مثال‌های واقعی میگه ولی کمک شایانِ توجه‌ای به تنظیم یک چک‌لیست نهایی نمیکنه!حداقل برای من. . ایده‌اش جذابه. و خوندن کتاب شاید باعث بشه در آینده هرازچندگاهی به اشتباهاتم و پترنشون نگاه کنم و ببینم میشه چک لیستی ازش استخراج کرد که تکرار نشه؟! . اتفاقات واقعی که توی کتاب گزارش میشه واقعا جذابن و قابل تعمق.
ستاره
اگر میخواهید بدانید چگونه چک لیست بنویسید کتاب امسال تکرار نخواهد شد از دارن هاردی را به شما پیشنهاد میدهم ، این کتاب در رابطه با کاربرد چک لیست بیشتر در پزشکی صحبت کرده و اشتباهات و فراموش کاری های تیم پزشکی که میتواست منجر به مرگ و اسیب جدی به بیمار شود و چک لیست باعث شده ان را به یاد بیاورند ، من از خواندنش راضی هستم و اطلاعات جالبی دریافت کردم و ان را به زندگی خودم بسط دادم و اهمیت نوشتن چک لیست برایم بیش تر مهم شد و خودم هم تجربه داشتم که وقتی چک لیست وجود دارد به ایده ها و اطلاعات جدیدی دست پیدا کردم ولی ان را رها میکردم ، این کتاب پر است از مثال های پزشکی ولی من باز هم برایم جالب بود با انکه از برخی قسمتها با سرعت و سرسری می گذشتم ولی مطالب جذابی هم داشت
0
رضا
کتاب حالت داستان واری داره و باعث میشه که علاقمند بشی همه فصول رو زودتر بخونی تا به نتیجه برسی. در بیشتر کتاب با بحث پزشکی و بیمارستان و انواع مرض ها و کاربرد چک لیست در انها گفته مطالب رو که باعث به هم ریختگی اعصاب خواننده در برخی مواقع میشه و مثال هایی از سایر مشاغل مثل هوانوردی و ساختمان سازی و اثر چک لیست را بیان می کنه. بحث نحوه ایجاد، بررسی و اجرایی کردن چک لیست رو بیان می کنه.
masO_ome
خیلی کسل کننده بود بیشتر داستان بود کهمی خواست اهمیت داشتن چک لیست و بگه من دوستش نداشتم

حجم

۱۹۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

حجم

۱۹۳٫۹ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۱۶ صفحه

قیمت:
۴۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد