نظرات درباره کتاب بی‌کران و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب بی‌کران اثر سینتیا هند

نظرات کاربران درباره کتاب بی‌کران

نویسنده:سینتیا هند
انتشارات:نشر ویدا
امتیاز:
۴.۱از ۱۳ رأی
۴٫۱
(۱۳)
StarShadow
کتاب کمی کشداره اما بعد از تموم کردنش، ادم به طور ناراحت کننده ای احساس میکنه نباید به این زودی تموم میشد و ای کاش ادامه داشت! به نظرم کشدار بودنش خسته کننده نیست؛ طوری که نویسنده همه چیز رو با ظرافت توصیف کرده، از محیط و احساسات گرفته تا شخصیت ها، قلب ادم رو به شیوه ی دلپذیری قلقلک میده و لطافت کلام نویسنده در عمق وجود نفوذ میکنه... شخصیت پردازی فوق العاده ای داشت؛ هر کدوم از شخصیت ها به نحوی شما رو درگیر خودشون میکنن. همچنین از محدود عاشقانه هایی بود که واقعا به دلم نشست. البته اثار عاشقانه به طور طبیعی اعصاب خردکن هستن؛ به علاوه شخصیت خود درگیر کلارا _(که هنوزم نمیتونم بگم کاملا ازش خوشم اومده)_ بی تاثیر نبود. مثلث عشقی قوی و بدجنسانه ای هم داشت. برای من اینجوری بود که نمیتونستم بگم که دلم میخواد کلارا به کی برسه حتی حدس زدنشم سخت بود! در اخر کتاب، ادم حسابی دلش برای رقیب بازنده میسوزه ولی خب پایانش قشنگ و تقریبا رضایت بخش بود.🥰 پ.ن : نهایتا بعد از به پایان رسوندن این مجموعه میتونم بگم که فانتزی خوبی هم داشت مخصوصا جلد سوم. اما نظرم در مورد ترجمه از جلد اول تا الان تغییر نکرده؛ یه جاهای خیلی کمی، مسخره ترجمه شده بود. و رده ی سنی این کتاب ۱۶ تا ۱۸ سال هست
🌱 آونـב
اگه هنوز نخوندینش، نظر منو نخونید، چون ممکنه داستان رو لو بده. . . . هر سه جلد این مجموعه رو مطالعه کردم.‌ در عین سرگرم‌کننده‌بودن، حرف‌هایی برای گفتن داره. داستان دربارۀ خیر و شره و راجع‌به عشقه، راجع‌به زندگی‌ای که بخشیش کار سرنوشته و بخش دیگه‌ش ناشی از انتخاب‌ها و تصمیم‌های ماست. حین خوندنش حس خوبی داشتم. قدرت تخیل نویسنده‌ش خوبه. شخصیت‌پردازی عالی و قصۀ خیلی جذابی داره. ولی داستان بعضی جاها زیادی کش‌دار بود. بعضی توصیفات اضافه بود و بدون خوندنشون سریع ازشون رد می‌شدم. می‌تونست زودتر از این جمع‌وجورش کنه و نیازی به ششصد صفحه نبود. مثلث عشقی‌ای که کلارا توش گیر کرده بود‌ به‌شدت حرص‌درآر بود. تکلیفش با خودش روشن نبود. با تشکر از زحمات مترجم عزیز، ولی مشکل اینه که ترجمه‌ش روان نیست. بعضی قسمت‌ها لنگ می‌زنه و آدم متوجه نمی‌شه داستان چی می‌گه. ممنون از طاقچه که این مجموعۀ زیبا رو تو طاقچه بی‌نهایت گذاشت.
booklover
دوست دارید بدونید دنیای فرشته ها چطوریه؟ یا اینکه اگه فرشته ها رو زمین بچه داشتن،داستانشون چی بود؟ یه داستان فانتزی با تم فرشته ها و فرشته زاده های خوب و بد کشش داستان خوبه و راحت میتونید باهاش ارتباط بگیرید و باب میل کساییه که داستان های فانتزی عاشقانه دوست دارن. جلد اولش هم غیرزمینی ، دومش مقدس و این کتاب جلد سوم وآخرشه.
A
عالی. لطفا بقیه کتابای نشر ویدا رو بزارید اینا که خیلی کمن.
کاربر 7570449
فانتزی و داستان عاشقانه و تینیجری قشنگیه من به شخصه دوست اش داشتم
bookjoy3
کتاب خوبی. بود برای فانتزی خوان ها.
YASI
جلد یک رو نداره؟
leila.s
اسم جلد اول، غیر زمینی هستش

حجم

۳۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۰ صفحه

حجم

۳۶۰٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۷۰ صفحه

قیمت:
۲۳۵,۰۰۰
۱۱۷,۵۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد