نظرات درباره کتاب دو خواهر و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دو خواهر اثر آسنه سیرستاد

نظرات کاربران درباره کتاب دو خواهر

دسته‌بندی:
امتیاز:
۲.۹از ۱۵ رأی
۲٫۹
(۱۵)
مانا
ارزش خواندن دارد. اطلاعات دقیق و مستندی از اسلام به سبک داعش می دهد و حوادثی این دو خواهر مصببش میشوند. گاهی خودخواهی افراد باعث داغون شدن خانواده میشود. کافر خواندن بقیه ادیان شروع خودخواهی هاست. پیامبری که به همه احترام می گذاشت را جوری جعل کردند که اسلام هراسی در دنیا ایجاد شده.
Tina
عجب!
reyhaneh
همش اطاله کلام چرت و پرت اصلا ارزش خوندن نداره
bshahbazi
👍👍👍👍
کاربر ۱۴۸۴۴۰۸
این کتاب روایتی است مبتنی بر واقعیت، اینکه چطور تعصب‌های بیجا می‌تونه سرنوشت افراد رو تغییر بده.من بعد از خواندن کتاب با مترجم ارتباط گرفتم و ایشون گفتن که با پدر دخترها گفته که آن‌ها الان کجان و چیکار می‌کنن.. روایت واقعی یعنی همسویی با زمان حال
کاربر ۵۶۳۲۵۰۱
با سلام پایان داستان کاملا مبهم است. دو خواهری که به داعش پیوسته اند اصلا احساس ندامت نداشته اند و شرایط بعد از فروپاشی داعش و تاثیر آن در زندگی دو خواهر و سرنوشت شان باید روایت می شد! خواندن چنین داستانی ممکن است برای پسر و دختران خارجی متمایل به افکار افراطی، یک حالت مشوق نسبت به پیوستن احتمالی به گروه‌های افراط گرا مانند داعش نیز داشته باشد!
حیدر نصیری پور
عالی
Mazaher
ارزش خوندن داره هرچند آخر کتاب مبهم می مونه ولی می تونه به انسان بگه چگونه مسلمانان به داعش پیوستند و زمینه حضور آنها چگونه بوجود می آمد...
Sharareh Haghgooei
من همیشه دوست دارم بفهمم گروههای مختلف چطور فکر و عمل میکنند.با این کتاب چیزهای زیادی در مورد داعش و طرفداراشون متوجه شدم و برام جالب بود. به نظرم خیلی مهمه که به پیش زمینه های این افراطی گری ها بیشتر توجه بشه.
حجاب افتخارم.
مزخرف ارزش وقت گذاشتنو نداره. یه خانواده بی ریشه دوتا دختر احساساتی وجوزده وپدر ومادر بی منطق واحساساتی تر ودروغگو کلا کتاب مزخرفی بود.
dariushFCB
احسنت
پروانه
خیلی طولانی وبیخود بود.با پایانی موهوم

حجم

۳۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

حجم

۳۰۰٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۴ صفحه

قیمت:
۱۸,۰۰۰
۹,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد