نظرات کتاب حرف‌هایی برای امروزی‌ها
کتاب حرف‌هایی برای امروزی‌ها اثر محمدرضا سرگلزایی

کتاب حرف‌هایی برای امروزی‌ها

نظرات کاربران

banafshe36
حرفای خوب و درستی در این کتاب وجود داره اما نتونستم ربطش رو بفهمم ، انگار انبوهی از اطلاعات و حرف های نگفته در این کتاب جمع اوری شده .
احسان
این با فاصله بهترین کتابی بود که تا حالا خوندم..بیانی صحیح از نوعی هستی شناسی امروزی و عملگرایی منطقی که می تونه کسانی را که آشفته از قراردادهای کهن هستند به آرامش نسبی برسونه و من به این دسته افراد توصیه می کنم.
کوروش
جناب سرگلزایی انقدر خوش قلم و خوش بیان هستند که تقریبا هر متن یا کلامی از ایشان بدستم میرسه با ذوق و شوق و رغبت تمام از اون استفاده می کنم. این کتاب نسبتا کوتاه و کشکول وار هم از این قاعده مستثنا نیست و در پایان مجموعه اطلاعات خوبی رو نصیب خواننده میکنه. من شخصا موضوع استعاره سازی و موارد مرتبط با اون مثل خدانمایی انسان و انسان نمایی خدا رو خیلی پسندیدم.
sara
خوندنش رو توصیه میکنم.بسیار کاربردی و راهگشا
Molood Maarefi
کتاب بسیار خوبی است ولی کوتاه است
کاربر ۵۸۸۳۳۹۳
کتاب خوبی بود نکات قابل تاملی داشت
امیر
کتاب با بیانی ساده سیر تمدنی‌شدن بشر و چالش‌های آن را بیان میکند. و به گمانم سخن‌هایی را سربسته گفته است تا بداند آنکه اهل است.
Mohammad
کاربردی بودن اندیشه های دکتر سرگلزایی برای امروزیها، در کنار بیانِ ساده و قلم روانشان، باعث ارزشمند شدن آثار ایشان شده است. از هیچیک از آثار ایشان نمی توان بسادگی گذشت. در این اثر نیز با رویکرد تفکر نقاد، بسیاری خطاهای رایج زندگی امروز را در کنار راه حلهایی پیشنهادی می توان یافت. خطاهایی که انحرافی اساسی در زندگی ما ایجاد کرده اند و راه حلهایی که راهگشا و راهنما هستند. حرفهایی برآمده از آنچه دیگران کاشتند تا امروزیها بخورند، و البته آنها را آماده می کند تا به سهم خودشان برای دیگران بکارند. در این کتابِ مختصر از خطاهای زبانی، خطاهای عملکردی، خطاهای تصمیم سازی و تصمیم گیری، خطاهای فکری امروزیها تا پیش بینی دنیای آینده مطالب بسیار مفیدی خواهیم خواند.
روشنک
دکتر سرگلزایی از اساتید مطرح علم روانپزشکی امروز ایران هستند.فقط مشکلی که من با پادکست ها و فایل های صوتی ظبط شده در کارگاه ها و همچنین کتابهای تالیفی ایشان دارم.این است که انسجام در گفته ها و نوشته هایشان وجود ندارد.شاید بخاطر زیادی معلومات چون میخواهند تمام داشته هایشان را یکجا عرضه کنند.
پدرام تابعین
خیلی خیلی لذت بردم،این کتاب چندین ساله که تجدید چاپ نشده ممنونم از طاقچه بی نهایت که امکان مطالعه ش رو فراهم کرد. توصیه میکنم همه بخونن،فصل دهم کتاب و آشنایی با نظریه های فلاسفه ی برتر دید خوبی بهم داد

حجم

۳۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

حجم

۳۱۶٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۰

تعداد صفحه‌ها

۱۲۱ صفحه

قیمت:
۳۶,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد