نظرات درباره کتاب شهر ارواح و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب شهر ارواح اثر ویکتوریا شواب

نظرات کاربران درباره کتاب شهر ارواح

امتیاز:
۵.۰از ۹ رأی
۵٫۰
(۹)
Sara.iranne
دوسش داشتم یه داستان کودک و نوجوان و یه مقدار ترسناک که نه بیشتر هیجان انگیز که ارژش دوستی و مفاهسم جالب دیگه ای رو با قلم جذاب شواب نمایش میده دوست دارم بقیه حلداش رو بخونم و با ماجراجویی های کاسیدی همراه بشم
♤♡\♢♢¡《\}●□•
داستان تزسناکی نبود
گمشده در دنیای کتاب ها :(
کتاب «شهر اشباح» رمانی نوشته ی «ویکتوریا شواب» است که اولین بار در سال 2018 انتشار یافت. «کاسیدی» از زمانی که تا آستانه ی غرق شدن پیش رفت، می تواند «پرده ای» را که جهان مردگان و زندگان را از هم جدا می کند، کنار بزند و وارد دنیای اشباح شود. حتی بهترین دوست او نیز یک روح است. به همین خاطر، اوضاع همین حالا هم به اندازه ی کافی عجیب به نظر می رسد، اما همه چیز قرار است حتی عجیب تر از این شود. وقتی پدر و مادر «کاس»، مجری برنامه ای تلویزیونی درباره ی مکان های تسخیر شده می شوند، او به همراه آن ها به «ادینبرو» در اسکاتلند می رود. در آنجا، گورستان ها، قلعه ها و راهروهای مخفی، پر است از اشباح بی قرار و سرگردان. و وقتی «کاس» با دختری آشنا می شود که توانایی هایی مشابه با خودش دارد، درمی یابد که هنوز چیزهای زیادی هست که باید درباره ی «پرده» بداند—و همینطور درباره ی خودش.
morydazai
خیلی عالی بودددد(ᗒᗣᗕ)՞ منم جیکوب میخواممممฅ^•ﻌ•^ฅ ولی آخرش نفهمیدم جیکوب چجوری مرده بود؟:/ در کل عالی بود*-*
snowy midnight
کسیدی رو نجات داد و خودش مرد.
snowy midnight
کسیدی رو نجات داده بود و خودش دار فانی رو وداع گف😂😶
فاطمه.م
بنا به تصویری که از خودش در آیینه دید، در رودخانه غرق شده بود.
roza
با تشکر از طاقچه لطفا بقیه رمان های این نویسنده مثل دخمه مردگان و... رو هم بگذارین.
mina
هم این کتاب و هم جلد دومش ( دخمه مردگان ) بشدت جذاب و دارای داستان خوب و متن روان بود واقعا بی نظیر بود البته باید بگم که شهر ارواح همون کلاغ سرخ هست . خلاصه داستان این کتاب ماجرای دختری هست که یک بار تا مرز مرگ پیش رفته و نجات پیدا کرده از اون روز به بعد میتونه به دنیای مردگان هم راه پیدا کنه . داستان خیلی بی نظیری برای من بود به نظرم اکثر نوجوان های علاقه مند به روح و دنیای ماوراطبیعه از این کتاب لذت خیلی زیادی خواهند برد .
♤♡\♢♢¡《\}●□•
کتاب خوبی بود من خوشم امد و نه زیاد ترسناک نه زیاد هیجان ولی من خوشم امد

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۰۰ صفحه

قیمت:
۲۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد