نظرات درباره کتاب دختر ستاره‌ای همیشه عاشق و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب دختر ستاره‌ای همیشه عاشق اثر جری اسپینلی

نظرات کاربران درباره کتاب دختر ستاره‌ای همیشه عاشق

۴٫۲
(۱۵)
کاربر ۱۵۵۸۲۱۰
چه افکار روشنی داشته نویسنده !! خیلی قشنگ بود خیلی
navid
کتاب خوبی با خواندن کتاب نگاه روانشناسانه نویسنده را در توصیف هر شخصیت داستان به خوبی حس میکنی.به طور کلی کتاب خوبی بود،ممنون ازطاقچه که جلد دوم کتاب را هم برا علاقه مندان قرار داد.
mohammadali Mehrpouya
مردی که زیر درخت خوابیده بود و آن موزیسین‌هایی که به دلم ماند کمی پول به درون جعبه‌ی سازهایشان بیندازیم. دوست دارم وقتی شیفت هستی، برایت میوه بیارم، حتما آن‌ها را از دستم می‌گیری دیگر؟ برایت لباس اتاق عمل و اسکراب بگیرم و با ذوقت ذوق کنم، نه تنها ذوق حتی با تو گریه کنم و با تو جشن بگیرم برایت با سازدهنی [نامش را گذاشته‌ام اسمیل، چون هم استیل است و درونش یک میم دارد، یعنی محمدعلی] آهنگ تولدت مبارک بزنم. تولدت در سال 99 را کنارت نبودم و حتی نمی‌دانم 1400 کنارت باشم یا نه اما میخواهم که بمانم و باشم باشم، همیشه باشم همیشه منتظر آن پسرکِ نبات اسم می‌مانم، پسرکی که کنار اتوبوس در آغوشم کشید و زیر گوشم گفت دوستت دارم و مرا گلی صدا می‌زد و در گوشم برایم می‌خواند. من می‌خواهم که بمانم این‌جا و گلی بمانم برای نبات.
💕Adrien💕
2ستاره دادم چون نمونه رو خوندم و عاشقش شدم😍😍😍😍 اگه رایگان بود خیلی بهتر میشد😲 چون قیمت واقعی دست کمی از این نداره. 10تومان بیشتره😝☺
Zahra Hosseini
چرا باید رایگان! باشه اون وقت؟!! مگه از آسمون افتاده؟! مترجم داره نشر داره حروف چین داره... شما برو کتاب بنویس به رایگان در اختیار خودت بذار.
ن. عادل
طاقچه نصف قیمت میفروشه
mahsa Kashki
بسیار عالی است 👍🏻❤ نویسنده خیلی خوبی بودش
Anil
این کتاب به معنای واقعی کلمه خارق العاده هست،نویسنده آقای جری اسپینلی یکی از زیبا ترین اصل های دنیا رو در این کتاب و در یک شخصیت ستاره ای جای داده و اون اصل چیزی نیست جز محبت کردن بدون هیچ توقعی کتاب استارگرل یک کتاب کاملا کلاسیک و ملایم هستش و به افرادی پیشنهاد میشه که به دنبال هیجان و رمز و راز نیستن جلد دوم این کتاب، زندگی استارگرل بعد از اون اتفاق غم انگیز رو روایت می‌کنه که اون چگونه با این قضیه کنار میاد و راه زندگیش رو پیدا می‌کنه کتاب روند ملایمی داره و به هیچ وجه خسته کننده نیست فقط باید خودمون رو در محله و موقعیتی که استارگرل قرار داره تصور کنیم و افکار و باور هاش رو با تمام وجود درک کنیم البته ما در این کتاب یک شخصیت فرعی داریم به نام آرچی که در جلد اول حضورش پررنگ تره،به خوانندگان این کتاب پیشنهاد میشه که به شخصیت و حرف های آرچی توجه داشته باشن زیرا با راهنمایی های آرچی هستش که معمولا لویی و استارگرل(سوزان)راهشون رو پیدا میکنند
Sara
خیلی جالب نبود

حجم

۲۹۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

حجم

۲۹۸٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۸۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۶ صفحه

قیمت:
۱۱۰,۰۰۰
۵۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد