نظرات کتاب باهوش‎تر، سریع‎تر، بهتر
کتاب باهوش‎تر، سریع‎تر، بهتر اثر چارلز داهیگ

کتاب باهوش‎تر، سریع‎تر، بهتر

نویسنده:چارلز داهیگ
دسته‌بندی:
امتیاز:
۳.۷از ۲۵ رأی
۳٫۷
(۲۵)

نظرات کاربران

گل محمد
توصیفات این کتاب، مثل کتاب عادت ها، خیلی جذابه قشنگ معلومه ژورنالیست هست توصیفش از هواپیمای ایرباس واقعن ،تکان دهنده (شاکینگ )بود، به علاوه نوشتن در مورد مدل های ذهنی، برام جالب بود و اینکه در مورد کار تون و‌اتفاقاتی که ممکنه رخ بدن،قصه بسازید و جزییات را تصور کنید میگه این کار باید حین غذا خوردن یا حمام رفتن شما رخ بده،تا ذهن تون آماده باشه و از تونل زنی ذهنی، اجتناب کنید که یعنی، موقعی که ذهن آماده نیست و انتظارش رو نداره، ناگهان مجبور به تمرکز بشید ، که در این حالت ، ذهن ممکنه به جای همه ی جوانب، فقط یه بخش جزیی و غیر مهم کار را، در نظر بگیره و اغفال بشه، اتفاقی که در پرواز ۴۲۳ رخ داد و بسیار سهمگین بود....
ColdPhoenix
💠کتاب از انگیزه و تعیین هدف شروع میکنه و تمام چیزهایی که لازم هست رو میگه.در آخر کتاب هم، تجربه نویسنده به عنوان نمونه‌ی عملی بررسی میشه و شما پروسه رو بخوبی درک می کنید. مثال های کتاب واقعا ملموس هستند و باعث میشه به درک دقیقی از متن برسید. 💠بنده خودم مراحل رو مو به مو جلو رفتم مثل این بود که دارم یک ماجراجویی انجام میدم و در آخر احساس کردم همراه با نویسنده به یک پیشرفت مشترک رسیدیم، اگر خدا بخواد نوشتن کتابم رو شروع میکنم (کاری که خیلی عقب انداختمش)و خوشحال هستم که با این کتاب آشنا شدم. واقعا از هزینه ای که کردم راضی هستم. امیدوارم بقیه هم همینقدر که بنده استفاده بردم از خواندنش استفاده ببرند.
Masahiro
واقعیتش از سطح انتظاراتم بهتر بود. داهیگ ایده‌های ناب و جالبی که قابل پیاده سازی در زندگی هستند رو به زیبایی تمام در این کتاب معرفی کرده و توضیح داده، طوری که کنجکاوی مخاطب رو به شدت برمی‌انگیزه. متن و ترجمه بسیار قابل فهم و خوش‌خوانه.
dana
انقد داستان گفته که اصلا اون چیزی که میخواد بگه ارو نمیفهمم. تمومش نکردم و اصلا برام مفید نبود
mok
سر راست نمی رود سراغ مطلب .انگار داستان است ولی جذابیت داستان هم ندارد .
Chandlerbing
خیلی خفن بود
aurora
دوهیگ در این کتاب مثل قدرت عادت با ارائه ی مثال های فراوان سعی در بیان نکته ی مورد نظرش داره و دقتش در انتخاب مثال ها کاملا مشهوده. هر کدوم از اتفاقات جذابیت و کشش خاصی دارن که باعث می شه نکته ی نهایی تو ذهن آدم بمونه و در شرایط مشابه بتونه ازشون استفاده کنه. البته که هیچ راهکاری همیشه ۱۰۰ درصد جواب نمی ده اما خوبه که آدم با سناریو های مختلف آشنا باشه. اول های کتاب یه مقدار سخت می شه با مفاهیم و مثال هاش ارتباط برقرار کرد اما کم کم می بینید که نمی تونید کتاب رو زمین بذارید. ترجمه ی کتاب هم بسیار عالی و روان هست.
bahari.@ra
کتابی فوق العاده جذاب که هر خط از نوشته پر از نکات عمیق به جهت رسیدن به اهداف و افزایش تمرکز و بهره وری در انجام کارها. ممنون از تیم خوب طاقچه.
آیناز ر
خلاصه ای که طاقچه از کتاب گذاشته بیشتر شبیه داستان میاد تا موفقیت خودیاری
خاک‌پای‌دوست‌داران‌خدا
داستان السا و آنا
Naphi3e
NJMP7W4PZWC تخفیف ۵۰ درصدی

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۱٫۰ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد