نظرات کتاب هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی
کتاب هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی اثر اصغر فرهادی

کتاب هفت فیلم‌نامه از اصغر فرهادی

نویسنده:اصغر فرهادی
انتشارات:نشر چشمه
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۲از ۲۹ رأی
۴٫۲
(۲۹)

نظرات کاربران

پیام
قیمت‌ها دیگه از منطق و انصاف خارج شده، یک کتاب الکترونیک مگر چقدر هزینه دارد؟ قشری که مدعی کار فرهنگی است نباید در پی کسب درآمد بی‌حساب باشد. کمی در قیمت‌گذاری کتاب‌های الکترونیکی که تقریباً فروش‌شان صددرصد سود است بدون هیچ هزینه‌ای، تجدیدنظر فرمایید، اینگونه پیش برود سرنوشت کتاب الکترونیک هم همانند کتاب کاغذی و حتی بدتر خواهد شد و تمامی مشتری‌هایش را از دست می‌دهد، چون کتاب الکترونیک هیچ جذابیتی برای تجمل‌گرایان ندارد که پول‌های‌شان را هزینه کلاس گذاشتن کنند، کتاب کاغذی لااقل در کتابخانه‌های پول‌دارها می‌تواند نقش خودش را بازی کند و صاحبش را اهل تفکر و مطالعه نشان دهد، اما کتاب الکترونیک چنین کارکردی ندارد و مشتری آن اتفاقا افرادی هستند که توانایی پرداخت هزینه هنگفت کتاب‌های کاغذی را ندارند، اگر به این رویه گران‌فروشی ادامه دهید، بزودی فروش‌تان خیلی پایین خواهد آمد. از ما گفتن! من خودم خیلی از کتاب‌ها را تنها به دلیل قیمت بالای‌شان نمی‌خرم.
Mohamad Ketabi
دقیقا
miss.sd
لطفا بذاریدش داخل طاقچه بی نهااااایت
کاربر ۲۱۷۱۰۸۱
لطفا داخل طاقچه بی نهایت قرار بدید
MOHAMMADREZA NAJAFIFARD
این کتاب رو به شدت برای هنرجوهای سینما بخصوص کسانی که دوست دارند فیلمنامه بنویسند توصیه میکنم و میتونم بگم که خیلی مفید بود و بعد از گذشتن از نیمه های کتاب خیلی چیزها یاد میگیریم و رفته رفته متوجه میشیم که فیلمنامه ها یکی پس از دیگری بهتر میشوند تا میرسیم به شاهکار فرهادی از نظر قصه گویی و فرم و روایت یعنی فیلمنامه گذشته..
کاربر ۸۹۷۷۸۳
این رو بذارید تو بی نهایت لطفا
محمد
مجموعه خوبیه..جناب فرهادی که مشخصه کارش درسته،ولی فیلم یا فیلمنامه هاشون بنظرم فقط خوبه..شاهکاری در کار نیست.بخاطر اسکار گاهی یمقدار غلو میشه در مورد اثار و حتی شخصیتشون،واینکه چون اسکار گرفتن حتما عقاید و نوع نگاه و داستانی که ارائه میدن خالی از اشکال و نقصان نیست.این نظر حقیر هست امیدوارم به طرفداری محترم ایشون برنخوره
بردیا سمیعی
تورو خدا بزارینش تو طاقچه بی نهایت
0
ناقص الدین شاه
تکه های که سانسور شده توی فیلم هم هستش و خیلی کامل و جذابه
fatemeh abdolahi
سلام ،هر صفحه ای که هستین روی نوشته با انگشت یک بار بزنید .بالا سمت چپ یه گزینه سه خطی افقی میبینین .رو اون بزنین تا هر فصل اش رو ببینین.
کاربر ۶۸۲۲۷۵۹
عالی
fatemeh abdolahi
برای کسانی که به فیلمنامه علاقه دارن ،بسیار توصیه میکنم.فقط از لحاظ قیمت کتاب (منظورم در کل کتاب های الکترونیکی هستش و نه فقط این کتاب)کمی زیاد هستش .اگر کتاب های الکترونیکی از لحاظ قیمت با کتاب های چاپی تفاوت آنچنانی نداشته باشه ؛ کتاب های چاپی ترجیح داده میشه و یا کلا کتاب نخوندن انتخاب میشه .طاقچه لطفا کمی ارزان تر.

حجم

۴۲۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲۲ صفحه

حجم

۴۲۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۶۲۲ صفحه

قیمت:
۱۳۹,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد