نظرات درباره کتاب خانه‌ی بی‌سقف و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب خانه‌ی بی‌سقف اثر الیزابت برگ

نظرات کاربران درباره کتاب خانه‌ی بی‌سقف

نویسنده:الیزابت برگ
انتشارات:نشر خزه
امتیاز:
۳.۷از ۲۶ رأی
۳٫۷
(۲۶)
zohreh_in_dark
داستان درباره زنی بود که بعد از بیست سال ناگهانی همسرش ترکش می کنه. زنی که نه شغلی داره، نه درآمدی، نه کار خاصی بلده. داستان بدی نبود. از جهاتی جالب بود. خیلی وقتا یه تغییر یهویی چیزیه که آدم بهش نیاز داره و خودش متوجه نیست که بهش نیاز داره ولی وقتی بالاخره اتفاق می افته، با همه دردسرهایی که ممکنه داشته باشه، در نهایت می فهمه این چیزی بوده که باید اتفاق میفتاده.
زی زی
خیلی دوسش داشتم یه رمان کاملا زنانه بود
کاربر ۳۷۸۲۶۳۸
داستان درمورد جدایی زن وشوهر وچالش هایی که بعد از جدایی برای زن اتفاق می افتد هست .داستان زنانه جالبیه ، اگر سانسور نداشت بهتر هم می شد .ترجمه خوبی نداره.
مهسا
بسیار زیبا بود، یه حس آرامش قشنگی میداد😍
Aa
خیلی قشنگه و لحظه لحظه کتاب میتونی خودت رو جای شخص اول داستان بزاری و حس هاش رو درک کنی.
erinne
جالب بود. اینکه شکست هارو بپذیریم و بدونم پایان تمام شبها طلوع یه صبح جدیده
رضا عابدیان
همه ما ناکامی هایی داریم. تنها یک مرده خالی این چالش است. خانه بی سقف بنظرم می خواهد بگوید چگونه از دل یک اختلال در روند و رویه عادی زندگی مثل جدایی و طلاق زندگی دیگری می روید. خانه بی سقف را حتما بخوانید.
مهسا
لطفا به بی نهایت اضافه کنید مرسی که اضافه کردین😍❤❤❤❤ خیلی دوستش داشتم یک کتاب کاملا زنانه
semami
کتاب ترجمه ضعیفی داشت
مهسا
اتفاقا ترجمه به شدت روان و بی نهایت زیبا بود و مترجم تمام اسامی رو حتی ساندویچای برند خاصی در امریکا رو توضیح داده بودند، لطفا انصاف داشته باشید و خودتونو به انسان ها مدیون نکنید😑
آذر صفایی
من به خانم ها و بخصوص افرادی که وابستگی بیمارگونه به خانواده دارند توصیه میکنم
کاربر ۳۵۱۰۹۴۵
چرا تو کل داستان هیچکس به اون پسر بچه فکر نکرد؟؟،همه نوشتن یه زن و .... من فقط یه پسر بچه دیدم که ترسیده و هیچکس بهش توجه نمیکرد،از ادم بزرگ بودن حالم بد شد،خدای من نمیفهمم یه نفر که هیچ ثبات روانی و مالی و خونوادگی نداره چرا باید بچه دار بشه و چقدر از این ادما و زنا و مردا تو دنیا زیاده
Naghmeh
داستان بسیار جالبیه. برشی از زندگی یک زن در موقعیتی که زندگیش دستخوش تغییر و تحولات اساسی میشه و باعث میشه برگرده عقب و به شخصیت خودش و مادرش بیشتر بپردازه. متاسفانه ترجمه بسیار بدی داره و البته سانسور و تقطیع کتاب باعث شده جذابیت داستان از دست بره. با اینحال داستان‌پردازیش برای من انقدر خوب و پرکشش بود که باوجود این موارد خواندنش رو ادامه دادم.
بوک تاب
من این کتاب را خواندم، نه با خواندنش میخندید و نه گریه میکنید. واقعا به عنوان یک ناظر آن را مطالعه خواهید کرد. خوب زندگی آنها با فرهنگ ما کاملا فرق دارد، تفاوت زمدگی ما با آنها کاملا مشهود توصیف شده و بی طرف بخواهپ بگویم، ترازو خیلی به نفع نوع زندگی و فرهنگ ماست. کافیست یک مادر ایرانی را با مادرهایی که در این کتاب نام بردن، مثلا مادر شخصیت اول مقایسه کنیم تا اوج بدبختی آنها و خوشبختی خودمان را بفهمیم. اصلا قابل مقایسه نیستند.سطحی بودن شخصیتهای زن آدم را متعجب میکند..
حمیده پارسائیان
ترجمه اصلا خوب و روان نبود. سانسور هم توی ذوق می‌زد. در کل توصیه نمی‌کنم.
کاربر ۲۰۶۷۷۳۵
خوشم نیومد
nnnn
کتابا جدیدا یکم سانسور نمیکنند من که خجالت کشیدم،پایانشم یه هویی بود

حجم

۲۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

حجم

۲۳۰٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۲۷۲ صفحه

قیمت:
۶۱,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد