نظرات کتاب آن روی فمینیسم
کتاب آن روی فمینیسم اثر سوزان  ونکر

کتاب آن روی فمینیسم

نظرات کاربران

cma_alm
سلام کتاب بسیار عالی، نویسنده تقریبا زمانی کتاب را نوشته که شعارهای فمینیسم و آزادی جنسی، برابری جنسیتی بسیاری از شعارهای پر رنگ و لعاب این چنینی در جامعه فراگیر شده و اصطلاحا تازه اول راه نابودی زن و درنتیجه خانواده بوده اند، اما از آنجا که در هر جامعه ای افرادی پیدا می‌شوند که تفکر خود را به دست امواج و اکثریت نمیسپارند، نویسنده مغلوب نشده و با تمام توان از زن و خانواده که امن ترین تکیه گاه اوست تمام قد دفاع کرده است، و در این راه حملات زیادی هم متحمل شده... حال این تاریخ است که نشان می‌دهد حقیقت چیست اما آب رفته را چطور باید به جوی برگردانید؟ خواندن این کتاب برای پیشگیری از آینده تاریکی که پیروی از مکاتب مادی برای بشر به ارمغان می‌آورند، توصیه میکنم، تا حداقل جامعه خود را از راه رفته انذار دهیم.
کتاب 1984
این افکار دیگه منسوخ شده و نویسنده در دوران نیکسون زندگی میکرده یعنی مال سالها قبله. نمیدونم چرا هنوز طاقچه این کتابا رو میذاره البته به قصد شناخت مغالطه گران و شناخت افکار غلط بد نیست ادم این کتابا رو بخونه. ولی در کل فیلیس شلفلی ادمیه که تو خود آمریکا طرد شدست و لایحه ای که متمم حقوق برابر بود و فیلیس شلفلی باهاش مخالفت میکرد، تصویب شد این یعنی افکار خانم شلفلی شکست خورد و متناسب با اون یه مینی سریال به اسم بانوی آمریکا تهیه شد. بدون اطلاع کتابی رو نخونید.
کاربر 3444969
بزرگترین خیانت رو همین فمینیستا به زنها کردن جایی که اونها رو از ظرافت و لطافت منحصر به فردشون دورشون کردن و خواستن اونا رو پا به پای مردا وارد عرصه ی اجتماع و اقتصاد و سیاست کنند..بعدها مطمئنم خیانتهای این فرقه علیه بشریت و به خصوص جامعه ی زنها بیشتر روشن خواهد شد
مهتاب
کاربر کتاب ۱۹۸۴ عزیز صحبت‌های شما به نظر در مقایسه با سایر دوستان محکم‌تر میومد و مبتنی بر منطق اما فمینیسم دقیقا مشکل اصلیش این بود که اومد بدون در نظر گرفتن توانایی‌ها، و ویژگی‌های جنسیتی زن و مرد، اون‌ها رو در دو کفه ترازو گذاشت و گفت با هم برابر هستن اما اینطور نیست. اون‌ها هیچوقت برابر نیستن و این به معنی برتری یک جنس بر جنس دیگر نیست. من خودم یک زنم و هیچوقت دوست ندارم به واسطه قانون برابری دوجنس کارهایی مثل (شاغل شدن تمام وقت اجباری، کارهای سخت و طاقت فرسای مردانه، آزادی جنسی که واقعا به ضرر زن هست و مرد مسئولیتی در این رابطه نداره نسبت به زن، تلاش زن برای نزدیک شدن به جنسیت مردانه و از دست دادن لطافتش به اسم برابری جنسیتی و ...) تن بدم. به نظرم مسائل خانم‌ها رو بهتره به خودشون بسپرید و در اون‌ها دخالت نکنید چون شناختی از جنس زن ندارید. و ما هر چه می‌کشیم از مردان به ظاهر مبادی آداب احترام گذار به حقوق زنانه که در درونشون یک مرد سوء استفاده‌گر دارن. اگر بذارید خانم‌ها در مورد مشکلات و راه‌ حل مشکلاتشون صحبت کنن ممنون میشم. این کتاب رو هم یه خانم نوشته که صد درصد از شما آقایون فهم بیشتری از مشکلات زنان داشته.
Montaghem
امروزه فمنیسم به اسم برابری حقوق زن و مرد بیشترین ظلم رو به زن کرده چون تو آمریکا و غرب چیزی پذیرفته شده دلیلدبر درستیش نیست اتفاقا با دیدن وضعیت زنان و نتیجه شعارهای فمینستی در غرب میفهمیم انتهای این مسیر چیزی جز بدبدختی زنان نیست مثلا به اسم برابری کاری کردند زنان هم همپای مردان کار کنن و سهم خودشون رو از زندگی پرداخت کنن، در حالی که قبلا وظیفه تامین مالی زندگی با مرد بود
baran7878
پیشنهاد می کنم کتاب فمنیسم و اسلام رو هم بخونید !
aydamardani
والا بخدا 😂
bidar bd
دقیقا اسمش رو مینویسید
.
سلام.الان شما اینو خوندید؟!

حجم

۲۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

حجم

۲۴۳٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۳

تعداد صفحه‌ها

۳۰۰ صفحه

قیمت:
۶۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد