نظرات درباره کتاب شاید نیاز داری با یک نفر حرف بزنی و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب شاید نیاز داری با یک نفر حرف بزنی اثر لوری گوتلیب

نظرات کاربران درباره کتاب شاید نیاز داری با یک نفر حرف بزنی

نویسنده:لوری گوتلیب
امتیاز:
۴.۰از ۲۴۸ رأی
۴٫۰
(۲۴۸)
حسین
نویسنده با مهارت تجربیات شخصی خودش را با اصول روانشناسی در هم آمیخته و در قالب داستانی روان بیان کرده. بسیار لذت بردم.
ماراتن
ممنونم از نشر سخاوتمند شمشاد
Reza RS
کتاب واقعا خوبی بود. به راحتی میشه با کتاب و داستان اصلی و داستانک‌هاش ارتباط برقرار کرد. تنها دو چیز گاها اذیت کننده بود: ۱) ترجمه ۲) گاهی اوقات تغییر گوینده داخل داستان بد نشون داده می‌شد و مشخص نبود که الان کدوم شخص داره دیالوگ میگه در کل کتاب لذت بخشی بود.
ghasedak
فوق العاده بود دوست دارم دوباره بخونمش و از روش نت بردارم
ghasedak
کتاب بسیار عالی ای بود که نویسنده که یک روانکاو هست با بیان مسیر زندگی و اتفاقاتی که برای خودش و بیمارانش افتاده و با بیان مسیر درمان خود و بیمارانش ، نحوه ی روبرو شدن با مشکلات را به ما یاد می دهد. در ضمن با یاد دادن متدهای روانشناسی، به خودشناسی هم خیلی خیلی کمک می کند
بامداد
نگاهی متفاوت و خودمانی به زیر و بم های یک دوره روان درمانی. اگر میخواید به شکل واقعی درک کنید که روان درمانی چه شکلی هست و چقدر می‌تونه به افراد در مشکلات مختلف زندگی شون کمک کنه، این کتاب می‌تونه خیلی مفید باشه. جنبه ی داستانی نسبتا خوبی هم داره.
فریده
یک روانکاو که ماجرای زندگی خودش و تعدادی از بیمارانش رو تعریف میکنه. متن روان و خوبی داشت. با شرایط زندگی و مفهوم خانواده در آمریکا بیشتر آشنا شدم. اینکه آزادی بیش از حد می تونه آسیب های زیادی ایجاد کنه. از طاقچه متشکرم که این کتاب رو رایگان کرد.
شکوفه
واقعا از خوندنش لذت بردم و کتاب همونقدر ک ب داستان های افراد مختلفی اشاره میکنه همزمان اختلال هایی ک در هر فرد هم وجود داره ب خوبی نشون میده و تا حدودی راه حل های کارآمدی ارائه میکنه.
خورشیدِ تاریک"
دوستان عزیز کتاب های رمان و کتاب های روانشناسی و موفقیتی که خیلی ازش راضی بودید و عالی بودنو برام معرفی کنید تا بخونم ... خواهش میکنم ...🤗 ممنون میشم راهنماییم کنید....
ghgh
🌷🌷🌷
امیرحسین فصیحی
جادوی فکر بزرگ بخواهید تا به شما داده شود اثر مرکب استثنا باشید
ghgh
چشم ممنونم ازتون که راهنماییم کردید و کتابای بسیار با ارزشی رو معرفی کردید...🙏
آزاد
در دوره ای شروع به خوندنش کردم که نیاز مبرمی به شناخت خودم داشتم و این کتاب به طرز راضی کننده ای کمکم کرد. کتاب درباره ی لوری گاتلیب روانشناس و ماجراهای چندتا از مراجعینش هست که در خلال اون لوری که خودش هم داره بحرانی رو از سر میگذرونه خودش رو بهتر میشناسه.
Aa
کتابی بود که از اول تا آخرش بخش هایی از متن رو به شکل بریده به اشتراک گذاشتم. کتاب خوبیه و بشخصه دوسش داشتم و خوندنش رو به دیگران توصیه میکنم.
ریحانه شمیرانی
کتاب داستانِ یک درمانگر رو روایت می‌کنه، که با مراجع‌های مختلف برخورد می‌کنه و زندگی اونارو می‌شنوه، همچنین خودش برای درمان پیش یک مشاور دیگه میره و از زندگی خودش میگه. روندِ کتاب و پرداختنش به آدم‌های مختلف فوق‌العاده خوبه، دیالوگ‌های زیبا توی فصل‌های مختلف تو رو به تامل وادار می‌کنه.
آذر صفایی
نمیدونم چی بگم.یکی از بهترین کتابهای روانشناسی که خوندم
کاربر ۲۱۷۴۸۲۸
خیلی خیلی کتاب خوب و جذابی بود.ترجمش خوب نبود.ولی خود کتاب عاااالی یود
saeed zarei
بسیار ارزشمند هر کلمه نویسنده خدمتی به زیبایی کتاب و زندگی خواننده ها هست ، بار ها بخونید
Emma
شدیدا توصیه میشه، واقعا گاهی اوقات ما نیاز داریم با یکی حرف بزنیم، خود واقعی مون رو بهش نشون بدیم، این کتاب رو حتما بخونین
نیروانا
عالی بود
فاطمه
عالی بود
Cry :)
بد نیست!
ینیسه
نویسنده نه تنها شما را به عنوان شاهد با خود به اتاق درمان می برد بلکه با توضیحات مناسب شما را با روش های درمان هم آشنا می کند و از آنجایی که به فنون نگارش فیلمنامه تسلط دارد به شکل هنرمندانه ای این کار را انجام می دهد
کاربر ۱۴۴۶۸۰۳
این کتاب برای درمانگران خیلی میتونه مفید و جذاب باشه. برای عموم افراد هم از این جهت که میتونند با سبک زندگی غربی امروز بیشتر آشنا بشند مفید هست. مثلا دغدغه های یک زن میانسال در غرب چیست؟ عمدتا پیدا کردن یک رابطه وفادارانه با یک مرد. یا اینکه یک زن در آستانه ۴۰ سالگی چطور برای داشتن یک فرزند باید بال بال بزند و متوسل به بانک اسپرم یا درخواست ارتباط با مردان غریبه شود تا بتواند مادری را تجربه کند. و ... به این موارد هنگام مطالعه توجه کنید.

حجم

۶۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

حجم

۶۵۸٫۱ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۴۵۴ صفحه

قیمت:
۴۲,۰۰۰
تومان