نظرات درباره کتاب کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند اثر فیلیپا پری

نظرات کاربران درباره کتاب کتابی که آرزو می‌کنید والدینتان خوانده بودند

۳٫۹
(۴۱)
Korosh_maleki
کتابش عالیه واقعن بخونید خیلی چیز ها دستگیرتون میشه 👌
طاها
کتاب خیلی خوبیه واقعا فرزندان ما معلم ما هستند
منصوره
ترجمه ی کتاب واقعاً وحشتناکه،انگار که متن اصلی رو داده باشی به گوگل ترنسلیت و اینو بهت داده باشه!حتی ساده ترین قواعد زبان فارسی برای روان شدن متن هم رعایت نشده!همین مسئله باعث شد با جود اینکه کتاب حرف های فوق العاده به درد بخوری برای زدن داشت؛اونو کنار بذارم و تا الان موفق نشدم برای ادامه دادن سمتش برم..
کاربر ۴۲۷۱۹۳۷
من مطالعه کردم تا نصفه خیلی عالی هست و ترجمه کوچکترین مشکلی نداره
ترنج
این کتاب شاهکاره. بی نظیره.... واقعا از خط به خطش لذت بردم. خیلی خوشحالم که خوندمش، ممنون از مترجم محترم که این کتابو ترجمه کردن....
blue
کتاب خوبی .به تمام زوج هایی که قصد بچه دار شدن توصیه میشه حتما بخونن
elahe javadi
از نظر غنی بودن مطالب، به نظرم کتاب خوبی است اما ترجمه میتوانست خیلی بهتر باشد.
fatemeh iranmanesh
نویسنده با رُک و صادق بودن آن هم در اول کتاب مرا کاملا غافلگیر کرد! با خواندن کتاب به زوایای پنهانتان می رسید و متوجه میشوید که بیشترِ رفتارهای ما با فرزندانمان نشات گرفته از درون زخمی ما هستند، فیلیا پری با دادن راهکارهای سالم و امتحان شده مسائلی را که بی شک همه مان در نقش والدگری تجربه کرده یا خواهیم کرد را حل و فصل میکند و روابط والد و فرزندی را بهبود می بخشد این کتاب میتواند راهنمای بزرگی از نوپای فرزندمان تا زمان به اوج رسیدن یعنی جوانی باشد، خط به خط خواندم و نکته نوشتم ، بی شک جایش کنار کتابها در کتابخانه م تا ابد خواهد بود.
MahOur
در کل کتاب خوبی است اما زیاد توضیح اضافه داده
صبا
کتاب در مورد ارتباط والدین با فرزندان است و چگونگی برقراری ارتباط صحیح با اونها به نظرم یکی از بهترین گزینه ها برای پدر و مادر هاست و حتی برای اشخاصی که نمیتونن با دیگران ارتباط خوب داشته باشن، در مورد فرزندپروری کتاب های متعددی خوندم ولی به جرات میتونم بگم این بهترینشون بود
کاربر 7276305
عالی بوووود، هر جملش عین حقیقت زندگی ما با بچه هامون بود، خیلی کاربردی ، آسون، قابل فهم ، روان، شیوا، دارای کشش برای مخاطب بود و اصلا خسته کننده نبود.

حجم

۲۷۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

حجم

۲۷۶٫۶ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۲۸۸ صفحه

قیمت:
۶۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد