نظرات درباره کتاب پرواز با آتش و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب پرواز با آتش اثر زهره علی‌عسگری

نظرات کاربران درباره کتاب پرواز با آتش

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۹از ۱۳ رأی
۴٫۹
(۱۳)
phoenix
خاطرات با جزئیات دقیق از سوابق رزمی و همچنین زندگی یکی از بهترین خلبانان فانتوم ایران. کتاب زیبا، تاثیر گذار و شیرینی است خصوصا برای دوست داران این سبک ادبی.
نیما0181
حق با شماست من هم قبول دارم
حمید
کتاب خوبی بود و تاثیرگذار ولی اینکه یک خلبان جنگی و تحصیلکرده و خارج رفته توی خاک عراق با دیدن یک مکان بنام امامزاده سر هواپیما را تکان بده که سلام داده باشه جای بسی تعجب داره!
کاربر 2780737
مفید بود
MehdiN
چقدر جای تاسف داره آدمی با اینهمه دانش و تجربه میدانی بعد از بازنشستگی کارش به گلفروشی بکشه در حالیکه امثال ایشان در همه جای دنیا بعنوان قهرمان ملی شناخته شده و از تجربیاتشون بیشترین استفاده را خواهند کرد . من واقعا از عاقبت ایشان بعد از بازنشستگی ناراحت شدم .
Habib
چقدر خوبه که خاطرات این بزرگواران ثبت بشه چون این یک قسمت ازتاریخ سرزمین ماست و دراین جانفشانیهایی که امثال جناب عتیقه چی انجام دادن درسهای بزرگی برای ما وآیندگان این کشور نهفته هست. من همواره دست بوس این قهرمانا هستم. خداعمرباعزتت بده مرد. پاینده باشی قهرمان.
کاربر ۴۰۸۹۰۰۲
سلام. من خیلی از کتب دفاع مقدس را خوانده ام. این کتاب چند ویژگی مهم داره اول:روانی متن دوم:صادقانه بودن روایات، (یه تعداد از اتفاقات را از خاطرات از اشخاص دیگه تطبیق دادم). سوم: اصطلاحات در مورد پرواز و مسائل جنگی مرتبط را توضیح داده که در فهم و هیجان کتاب تاثیر بسیار داره. چهارم:بعضی اتفاقات در جنگ که به علت‌ (حفظ اسرار نظامی) درست بیان نشده، اینجا واقعیت گفته شده. خود همین موضوع جنگ را به صورت واقعی تصویر میکنه. که شگفت انگیز است. پنجم:بیشتر مردم که از زندگی خلبانها اطلاع کمی دارند اینجا حس نحوه زندگی انها را کاملا متوجه میشوند.
امید
متن کتاب بسیار عالی بود .اتفاقات جنگ را به گونه ای بیان کرده بود که کاملا قابل درک بود و عملیات های گوناگون را به زیبایی ترسیم کردند و از خواندن کتاب خسته نمیشید. خواندن کتاب رو پیشنهاد میکنم،عالیه!
نجوا
خاطراتشون رو خیلی قشنگ تعریف کردن و خوب یادشون مونده وقتی میخونی انگار خودت اونجایی خدایا عاقبت هممون رو ختم به خیر بگردان
حمید
کتاب خوب و تاثیرگذاریه و ارزش خوندن داره. مسئله دیگه اینکه برام تازگی داشت که یه خلبان تحصیلکرده و خارج رفته موقعی که در خاک عراق یک بقعه بنام امامزاده میدیده سر فانتوم را تکان میده که ادای احترام به امامزاده کرده باشه!!!

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

حجم

۱٫۶ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۵

تعداد صفحه‌ها

۵۱۲ صفحه

قیمت:
۵۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد