نظرات کتاب انسان از آغاز تا ۴۰۰۰ سال پیش از میل‍اد
کتاب انسان از آغاز تا ۴۰۰۰ سال پیش از میل‍اد اثر ایان تت‍رسال

کتاب انسان از آغاز تا ۴۰۰۰ سال پیش از میل‍اد

نظرات کاربران

کاربر ۱۵۲۲۷۹۷
کتاب خیلی خوب و روانی است نویسنده به خوبی توضیح داده و ترجمه خیلی خوبی داره مختصری از چگونه انسان شدن است
چگف
انسان‌شدن هم خیلی کاملاً درست نیس؛ چون خیلی پیچیده‌تر و بزرگتره و فقط چگونگیِ انسان‌شدن نیست و تغییروتحوّلاتِ انسانم توضیح‌میده.
ایلیا
کتاب خیلی خوبی است دید کلی از تکامل انسان بدوی تا انسان متمدن را به تصویر کشیده است. توصیه می کنم حتما علاقمندان به آغازگر تمدن آن را مطالعه کنند.
چگف
تکامل نه فرگشت یا دگرگشت.
کاربر 7279125
سلام درودبرشما دوستان عزیز این افتخار بزرگی است که ما مردم ایران همچین دانشمندان بزرگی را داریم اگر امکانش بود کتاب های دکتر حامدوحدتی نسب با همین قیمت ها داخل کتابخانه شما قرار می‌گرفت خیلی عالی بود و کتاب های دانشمندبزرگ دنیا رامین کیخسروی در زمینه معدنیاب فلزیاب زمینی فرکانسی شرکت انحصاری طراحی و مهندسی صنعتی الکترونیک رادار داخل کتابخانه بود عالی بود من در اینستاگرم باستان الموت 1234ssmm4 آشنایی نوجوان وجوانان را با این دانشمندان بزرگ روزهای چهارشنبه لایو زنده س۲۲شب هر هفته نقل گفتگوی میکنیم تا جوانان در شبکه اجتماعی مثل مینی چت وBIGO و..غیره عمل ناپسند انجام ندهند قیمت پایین کتاب برای طبقه پایین خیلی مهم است تا جوانان را تشویق کنیم به مطالعه های علمی فرهنگی ایران تا گرایش به شبکه های اجتماعی و مجازی مبتذل به امید خدا پدرو مادرها مجبورأ آپدیت کنند خودشان با تکنولوژی مدرن تا تربیت کنند جوانان امروزی را برای نسل آیندگان ایران بزرگ کهن همگی دختران و پسران گلم بدرود
ehsan fatahi
کتاب خوبیه.کمی مباحث کتاب تخصصیه و برای عموم درکش مشکله ولی خوب در کل خیلی چیزها رو میشه یاد گرفت

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

حجم

۸٫۴ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۷۶ صفحه

قیمت:
۱۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد