نظرات درباره کتاب مردم شناسی ایرانی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب مردم شناسی ایرانی اثر ابراهیم فیاض

نظرات کاربران درباره کتاب مردم شناسی ایرانی

امتیاز:
۴.۳از ۱۵ رأی
۴٫۳
(۱۵)
Hemmat
دکتر فیاض در این کتاب که مجموعه چندین مقاله کوتاه و بلند در موضوعات مختلف اجتماعی است ؛ دغدغه های فرهنگی خود را آشکار ساخته و به بررسی روابط موضوعات مختلف و مورد بررسی خود در فرهنگ جامعه و در روابط اجتماعی و بین فرهنگی آنها می پردازد. مثلا او نمیتواند نگرانی خود را از سیاست های کاهش جمعیت دهه ۷۰ و تاثیر آن را بر ساخت های فرهنگی و اجتماعی پنهان کند. یا بی توجهی به نیازهای جنسی ، بسیاری از عناصر فرهنگ ازدواج و خویشاوندی را از بین برده یا تضعیف می سازد . بنابراین او در این گفتارهای پراکنده به نقش روابط اجتماعی و فرهنگی ، موضوعات مختلف مردم شناختی می پردازد.
کاربر ۱۴۸۷۷۵۴
چه کتاب خوبی بود
حسین رضا
متن موشکافانه بر اساس مبانی دقیق
مصطفی
کتاب خیلی گیج کنده است نمی دونم شاید اطلاعات نوشته هایی کتاب برایم من گم است
amin
این کتاب به نوعی یک متن شبه علمی است‌. جملاتی زیادی در این کتاب بدون ارائه سند مطرح شده است و نکات متناقض در صفحات آن موج می زند.‌ کتاب پر از مغالطات و نقیض گویی است.‌ منطق سستی دارد و از ضعف تالیف رنج می برد. کتاب زردی است.
....
از هر دری سخنی اما نگاهِ جان‌دارِ متفاوت
Nima Hamdan
بیشتر شبیه به سخنرانی بر روی منبر، بدون پشتوانه علمی، فرهنگی، ناراضی از جامعه، به شدت در پی عقب نگاهداشتن جامعه از دنیای امروز، و با نگاهی جانبدارانه نسبت به ضد غرب، تمام مشکلات جامعه را بر دوش فرهنگ غرب و روابط جنسی می‌بیند و راه حل عملی و امروزی هم ارایه نمی‌دهد. این کتاب یک عقبگرد علمیست
سپهر
اوف چقدر شلوغش کردی

حجم

۱۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

حجم

۱۱۶٫۷ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۲

تعداد صفحه‌ها

۱۶۸ صفحه

قیمت:
۸,۰۰۰
۴,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد