نظرات کتاب آسو
کتاب آسو اثر محمد‌امین  پورحسینقلی

کتاب آسو

انتشارات:انتشارات آرنا
دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۳۷۶ رأی
۴٫۴
(۳۷۶)

نظرات کاربران

zahra
من به حدی تحت تاثیر جذابیت وزیبایی متن قرار گرفته ام که نمیتوانم با کلمات بیان کنم. دست سرنوشت آسوی نوجوان را از سرزمین مادها به شوش پایتخت حکومت ایلام باستان می کشاند تا سواد بیاموزد اما به ناگهان سپاه آشوری ها به شوش حمله ور می شوند وآن رابه کلی ویران میکنند‌ و ... آسو با قهرمان های دیگر متفاوت است؛ او پسری نوجوان ونحیف با دستانی نرم بودکه تنها چیزی که دستانش با آن آشنایی داشت قلم بوده ولوحی گلی که برآن حکاکی میکرد. نه هیکلی ورزیده داشت ونه جنگاوری می دانست اما همانگونه که آن نیک مرد به او گفته بود « سواد و هوشش بزرگترین سلاحش شد » برای حفاظت از مردمش. داستانی جذاب وگیرا که شخصیت هایش را دچار هرنوع مخاطره و اتفاق ناگهانی میکند.
Mohammad
روایتی زیبا و دلنشین ، و صد البته بسیار جذاب ، ولی ای کاش پایان شخصیت یافا طور دیگری نوشته می شد ... پایان غم انگیزی داشت.
عطر ریحانه
آره. مثلا میشد شیموت زنده باشه و با یافا آشنا شه😅🤔
علیه مرادی پور
اون موقع آسو باید دوتا زن میگرفت!!
mohamad
یک رمان فوق العاده ک از خیلی از رمانهای خارجی بهتره.
my book
فوق العاده!واقعا الان ک کتاب رو تموم کردم نمیدونم چجوری از کلمات واس توصیف کتاب استفاده کنم!فقط ای کاش انتهای کتاب به این سرعت جمع بندی نمیشد میشد آخر داستان رو پر و بال بیشتری داد... از نویسنده این اثر درخواست میکنم داستان رو ادامه بدن! نمیدونم از این کتاب و نویسندش به اندازه کافی تقدیر شده یا ن ولی میدونم ک این اثر رو اگه ی شخص خارجی واس کشورش نوشته بود خیلی بهش بها میدادن!
0
POORYA98
سلام من کتاب تموم کردم عالی و جذاب بود ممنون بابت اینکه یه دو هفته ای سرگرممون کردید فقط خواهشا کتاب آسو2هم نشر کنید 😃
alireza72
به جرات میتونم بگم بهترین رمانی بود که تالا خوندم. اگر مجراهای شخصیت های اصلی رو با دقت دنبال کنید رمان بسیار خوب تموم میشه. به اندازه ای خوب که من از خوشحالی گریه کردم 👌👌 ایکاش این نویسنده خوش قلم به فکر نوشتن جلد های دیگه هم بود. خیال پردازی این نویسنده به قدری عالیه که اگر کسی به فکر ساخت سریال تو فضای این رمان بیوفته شک ندارم که خیلی جذاب و جهانی خواهد شد.
0
Arefe
این کتاب عااالیه😊 همیشه دنبال یه کتاب میگشتم که بتونم ایران باستان رو برای خودم مجسم کنم. کاش بتونن انیمیشن یا فیلمش رو بسازن
کاربر ۶۶۸۱۰۷
سه جلد سرگذشت اب و اتش رو بخون حتما
احمدرضا نوری
عالی
Helena Heiat
بعد از مدت ها کتابی خوندم که کلی کیف کردم نویسنده ی این داستان اطلاعات تاریخی خوب و دقیقی داشتن گرچه رشته ی تحصیلیشون نه ادبیات هست و نه تاریخ و نه معماری ولی خیلی زیبا شرح دادن . اینقد لذت بردم که دلم میخواد این کتاب رو صوتی کنم ولی نمیدونم باید به کی مراجعه کنم ؟!
asgari33
خیلی خب بود. به نظرم نثر خوبی داشت. البته من ادیب نیستم ولی به عنوان یه خواننده از متن روان و در عین حال زیبای این کتاب واقعا لذت بردم. هیچ جایی از خواندنش خسته نشدم. خدا قوت به نویسنده. اسامی شخصیت‌ها واقعا جالب بودند. تغییر شخصیت‌ها از نوجوانی به جوانی و از خامی به پختگی واقعا خیلی خوب بود. آرزوی موفقیت دارم برای نویسنده

حجم

۲۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

حجم

۲۸۶٫۴ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۴

تعداد صفحه‌ها

۳۳۰ صفحه

قیمت:
رایگان
صفحه قبل
۱
۲
...
۲۳صفحه بعد