نظرات درباره کتاب آرامش مالی و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آرامش مالی اثر دِیو رمزی

نظرات کاربران درباره کتاب آرامش مالی

نویسنده:دِیو رمزی
امتیاز:
۳.۷از ۶ رأی
۳٫۷
(۶)
mahdi
کتاب نسبتا جذابییه ، اگه به این سبک موضوعات علاقه دارید . در ضمن احساس می کنم متن هم به خوبی ترجمه شده . اما مباحث کتاب عمدتا برای مخاطب داخل ایران کاربردی نیست مثل مباحث صندوقهای بازنشستگی و مالیات و متاسفانه در برخی توصیه های کتاب عقل حکم می‌کنه خلاف مطالب گفته شده داخل کتاب رو اجرا کنید ! به طور مثال توصیه کتاب مبنی بر وام نگرفتن با بهره بالا از بانکها . خوب تو این مملکت کافیه شما بهمن 98 مبلغ 11میلیون وام با بهره 18 درصد میگرفتید و تبدیلش می‌کردید به دو سکه طلا . امروز در اواخر شهریور 99 شما صاحب 26 میلیون پول بودید .
ر.د.ب
کتاب خوبی هست ولی برای ما ایرانی ها فقط ۵۰درصد کاربرد داره و خیلی از چیزهایی که توی این کتاب توضیح داده، توی ایران کاربرد نداره و خیلی رویایی هست. بعضی وقتها هم به ماوراءالطبیعه متوسل میشه نویسنده و پول را احساسی میکنه. از طرف دیگه فایل کتاب هم مشکل داره و خیلی از کلمات به هم چسبیده هستند و خواندن مشکل میشه، نمیدونم چرا بعضی از ناشران انقدر سرسری آپلود میکنن کتاب را. در کل کتاب مفیدی هست ولی از این بهتر هم وجود داره.
محمد
ممنون و متشکر .
رضا د.ب
سلام. متاسفانه اقتصاد و امور مالی، تخصص من نیست و کتابهای زیادی در موردش نخوندم. ولی انتشارات دنیای اقتصاد،‌ کارهای عالی را ترجمه و منتشر کردن.
محمد
سلام. برای موضوع سواد مالی چه کتابی پیشنهاد می کنید ؟
surror
واقعا این کتاب نیاز همگیه، ممنون میشیم از طاقچه اونو توی طاقچه بی‌نهایت بزاره🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏🙏
Ram12n
دانش مالی شما را تقویت میکند با اینکه حدود ۴۰ درصد کتاب در اقتصاد ایران کارایی ندارد، ولی اطلاعات مناسبی را ارائه می دهد. سرفصل های بودجه بندی و خرید سودمند و مهارت های مذاکره جزو علاقه مندی های بنده بود.

حجم

۹۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

حجم

۹۸۵٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۳۲۸ صفحه

قیمت:
۴۴,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد