نظرات درباره کتاب جزیره و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب جزیره اثر آلیستر مک‌لاود

نظرات کاربران درباره کتاب جزیره

انتشارات:نشر بیدگل
امتیاز:
۳.۵از ۲۶ رأی
۳٫۵
(۲۶)
lily
یکی از بهترین کتابهایی بود که اخیرا خوندم ترجمه کتاب عالی بود این کتاب شامل چندین داستان کوتاه راجع به زندگی آدم هایی مهاجر که شغل هایی سخت مثل کارکردن در معدن و... دارن که اغلب داستان ها از زبان نسل های آینده و فرزندان اونها بیان شده که گاها با پوچی و یا مفهون زندگی والدینشون مواجه شدن.
hhvحسین
ترجمه خیلی خوب. توصیفات عالی. جذابیت کم البته برای من. ولی تجربه خوبی برای خوندن داستانهای کوتاه هست. میتونه نمونه خوبی برای کسایی که قصد دارن داستان نویسی رو شروع کنن. میتونم بگم بین کتابایی که اخیرا خوندم یکی از بهترین ترجمه ها رو داشته و همین ترجمه خوب من رو ترقیب کرد که کتاب رو تموم کنم.
dariushFCB
*ترغیب
جواد
کتابی زیبا با خیال پردازی فوق العاده که حس ادم را به اوج می بره؛ زیبایی این کتاب توصیف های بی نظیر آن در مورد روابط انسانی و ارتباط با جهان و دنیا اطراف است
الی
تمامی داستان ها سیر و تحول عادی زندگیست. رگه های خاکستری زیستن، سیر گذر عمر، سازش با ناملایمات، تحمل طوفان ها در ورطه های سیاه زمانه، انسان و مصائب و حکم به پذیرش رنج. حرکت های متهورانه، ظهور منجی،یار بودن بخت و فراز و فرود های رنگین در کار نیست. انسانی آغشته به سیاهی معادن زغال که گاه لذتِ سحرِ نور و موج آبی نوازشش می کند.
کتاب می دوستم
توصیفات زیبا و دقیق،بیان رنج ها و سختی ها و اجبار در زندگی،و گاه اراده ای برای تغییر و انتخاب راهی دشوار و متفاوت،تفاوت افراد با یکدیگر ، تفاوت نسل ها ،تفاوت مشاغل .وقتی انتخاب متفاوتی رابرمیگزینید زندگی و سرنوشت و نسل و افکار و ایده های متفاوتی را رقم می زنید ولی احیانا باز هم با اصالت و ریشه های خود احساس بیگانگی نمی کنید.ادم ها در این داستان ها مصمم‌اند. شخصیت منفی وجود ندارد بلکه تفاوت آدم ها و خود زندگی ب تصویر کشیده شده.برشی از زندگی افرادی ک اجدادشان مهاجرت کردند و نسل‌های بعدی شاید زندگی متفاوتی با حال حاضر و مشاغلی غیر از معدن و ماهیگیری راتجربه کنند.....اجدادی ک با مهاجرت خود،نسل آتی را درمعرض تجربه و سرنوشتی قرار دادند ولی این وضع هم دستخوش تغییر خواهد بود.دنیایی واقعی و در معرض تغییر....ب نظر من بسیار زیبا اند این داستان‌ها و شخصیت ها و ماجراهای ساده شان و چقدر در ذهن می مانند.کتاب جذابی است.
فرهیخته
متاسفانه حس خوب از داستان اول و دوم نگرفتم و دوست نداشتم،در نتیجه کتابو علیرغم میل باطنیم نصفه رها کردم.
Abolfazl
دمت گرم انتشارات بیدگل خوب حال دادی
کاربر ۱۵۰۱۴۹۱
چطوری سفارش بدم
Leili
داستان های غالبا تکراری محوریت معدن یا مرزعه و گاو و گوسفند😑 توصیفات زیاد و به درد نخور ترجمه بد پیکج سمی ایه برای خودش کلا ://///
میلاد اسماعیلی
حداقل چیزی که می تونم بگم اینه که شما چیزی از ترجمه سرتون نمیشه. لطفا نظر باطل ندین

حجم

۴۶۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

حجم

۴۶۹٫۳ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۳۸۳ صفحه

قیمت:
۹۵,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد