نظرات کتاب دالان باریک
۴٫۲
(۲۱)

نظرات کاربران

یوسف مولودی
ظاهرا دارون عجم اوغلو خارج از ایران بیشتر مورد توجه قرار گرفته، هرچند با ترجمه همزمان کارهای اخیرش توسط 3 انتشارات ایرانی، جای امید باقیه. بعد از کتاب چرا ملت ها شکست می خورند، این کتاب که به نوعی در ادمه کتاب قبلیه، جزو پرفروش ها شد و خوشبختانه سریع هم ترجمه شد. گذشته از ترجمه خوب محمد رضا فرهادپور، که کار قبلی را هم ترجمه کرده بود و به روایت عجم اوغلو تسلط داره، این چاپ بدون حذف بخشهایی از کتاب، به نوعی کاملترین نسخه در دسترس هست.
vahikk
ترجمه ی بچه گانه، متاسفانه با زیرنویس های نامربوط که نویسندگان کتاب را حتما خشمگین خواهد کرد.کتاب بسیار خوبی است با ترجمه ی بد، چند امتیاز میشود داد، به کتاب یا ترجمه ی آن !
Kayedani
درود من این کتاب رو الان خریدم نمی توانم مطالعه کنم هر بار که میرم صفحه تازه بر می گردد به صفحه اول این چه وضعی هست درستش کنید واقعا متاسفم
Abtin Deilami
نسخه انگلیسی کتاب ۵۵۸ صفحه ست. ولی نسخه چاپی این ترجمه ۱۰۶۳ صفحه! مترجم با پیشگفتار و پاورقی بیشتر از ۴۰۰ صفحه به متن اصلی اضافه کرده که شاید به نظر بعضی امتیاز باشه ولی من ترجیح میدم ترجمه‌ای وفادارانه به اصل رو بخونم. این کتاب با عنوان راه باریک آزادی هم ترجمه شده که به نظر من بهتر از این نسخه است.

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۳ صفحه

حجم

۶٫۲ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۹

تعداد صفحه‌ها

۱۰۶۳ صفحه

قیمت:
۴۷,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد