نظرات درباره کتاب بیست و هشت روز تمام و نقد و بررسی خوانندگان | صفحه ۳ | طاقچه
کتاب بیست و هشت روز تمام اثر داوید زافیر

نظرات کاربران درباره کتاب بیست و هشت روز تمام

نویسنده:داوید زافیر
امتیاز:
۴.۳از ۱۱۹ رأی
۴٫۳
(۱۱۹)
بارانک
متن روان و عالی، ترجمه هم خوبه، یه سوال داشتم ، وقتی کاور اصلی این کتاب اونقدر زیباست این جلد زشت و چطوری طراحی کردین برای چنین کتاب خوبی؟
helen
کتاب قشنگی بود در مورد یه دختر یهودی در میان اتفاقات جنگ جهانی دوم که کلی ماجرا براش پیش میاد
zahra
چه شکلی یهودی که. اینقدر مصیبت دیدند و هیتلر در حقشون ظلم کرده حالا به این راحتی خودشون مشابه همین ظلم رو بر سر فلسطینی ها اعمال می کنند؟!!!! مشکل دیگر این که کتاب مناسب سن نوجوان نیست. متاسفانه حیا رعایت نشده بود و خیلی راحت از همه چیز در آن صحبت می شد!!!!
کاربر ۱۸۴۶۱۳۵بانو
فوق العاده هست عالی حتما بخونید
کاربر faty
روایتی از جنگ جهانی دوم دوم و جنایات نازی ها در حق یهودیان.. قصه ای تلخ و غمگین ..کشش و جذابیت داره جوری که میخواستم زودتر تمومش کنم.. شاید هم زودتر تموم بشه تا از تلخی زندگی میرای قصه رها بشم!!
مهسا
واقعا رمان گیرا و آموزنده ای بود . کاش ما هم یاد بگیریم .
امین
داستان درباره اشغال کشوری است در جنگ جهانی . کشش و جذابیت داشت و خیلی ناراحت کننده و غمگین بود. داستان روان و جذاب بود.
Nix
احساس کردم اگه نظرمو راجب این کتاب ننویسم کوتاهی در حقش کردم پس اومدم بگم همون طور که شخصیتای داستان بیست و هشت روز تمام تلاش کردن تا زنده بمونن من دو روز تمام ، که اونم مدیون جذابیت و کشش داستانم که باعث شد کتابو زودتر از موعد تمام کنم ، گریه کردم :") واقعا خوشحالم این کتابو قبل از مرگ خوندم‌ کتابی که عشق،ترس،شجاعت،فداکاری و ایثار رو از درون‌مایه تک تک کلماتش به مخاطبی که داره داستانو همراهی میکنه تزریق میکنه و اونو در خلسه بی‌پایانی از جنون و درد و رنجی که شخصیت های داستان گرفتارشن فرو میبره. خلسه ای که از جنایت واقعی سرچشمه میگیره... واقعا نمیدونم چی بگم...هزاران کودک، پیر و جوون داخل داستان به سادگی اب خوردن کشته شدن بدون اینکه نامی ازشون برده بشه. وقتی به این فکر میکنم که طی این جریان به همین اندازه و شاید هم بیشتر ادم کشته شدن بدون اینکه دنیا بویی از وجودیتشون ببره از انسان بودنم پشیمون میشم. دختر داستان یه دختر معمولی بود ، مثل من و خیلی از دخترای معمولی سرزمینم که یه روز تفنگ دستش دادن و مجبور شد به تلخی نه تنها برای خودش و خانوادش بلکه برای سربلند کردن نسلش بجنگه. انسان هایی که میتونستن حتی دنیارو تغییر بدن توی این جنگ کشته شدن... و جمله ای قابل تامل در داستان که بار‌ها ذکر شد...واقعا ما می‌خوایم چه آدمی باشیم؟ تنها چیزی که اذیتم کرد پایان باز کتاب بود که مشخص نکرد در نهایت سرنوشت شخصیت اصلی و همراهانش چه رقم خورد. اینکه به مبارزه ادامه میدن یا تسلیم می‌شن و تا پایان جنگ در آرامش زندگیشونو میکنن؟ همچنین سرنوشت یسری از افراد مثل سیمون گفته نشد و من نفهمیدم سر سیمون چه بلایی اومد و یا چه اتفاقی براش افتاد. به جز اینها یه شاهکار به تمام معنا بود که به خوبی بار عاطفی جنگ رو ، خارج از صحنه های شلیک گلوله های پی در پی و خون های بی هدف جاری شده رو زمین ، نشون میداد. قطعا اگه به کسی بخوام جنگ و نتایجش رو نشون بدم بهش توصیه میکنم این کتابو بخونه. چیزی که در آخر می‌خوام بگم اینکه توی بیشتر داستانا از نازیا یه هیولای بدون چون و چرا ساخته شده ولی توی این کتاب برای لحظاتی هم که شده بود وجهه هایی از زندگی پشت پرده نازیارو نشون داد...اینکه اونا هم مثل باقی سربازان فقط بازیچه اربابان پشت صحنه هستن. دیگه چیزی برای گفتن ندارم :")
Z _poryan
این کتاب داستان جدال انسان درمرزبین مرگ وزندگی درحین جنگ دوم جهانی است نویسنده لحظه های نفس گیراین مرزرابه خوبی روایت کرده نحوی که با مطالعه آن بارهای بارنفسهادرسینه حبس می شود ودرپایان دوست داری باصدای بلندفریادبرآوری لعنت برجنگ وخونریزی وزنده بادصلح ودوستی آرامش
كيانا
داستان بسیار پر کشش که بر اساس واقعیتهای تاریخی« هولوکاست، گتو ورشو و شورش یهودیان گتو ورشو» نوشته شده . من چندین کتاب از نویسندگان و بازماندگان این حادثه و اردوگاه اشویتس و.. مطالعه کردم و بیشترین چیزی که فهمیدم این بود که انسان ها در موقعیت های وحشتناک و تنگناها و تحت ظلم و فشار کم کم از خصلتهای خوب انسانی تهی می‌شوند و میل به بقا و ترس ازمرگ باعث میشود فقط به خودشان فکر کنند و از همه حتی عزیزان شون بگذرند و به هر کاری دست بزنند و اتحاد و همدلی و همدردی کاهش پیدا میکند و فقط همه برای بقای خود می‌جنگند
هامان
هولوکاست در ابعادی که معرفی میشه واقعیت نداره و بسیار کمتره
عاطفه
جنگ سختی درد و مرگ عزیزان و اشک رو میشه تجربه کرد با این کتاب
zhaleh
انقدر داستان جذاب و هیجانی هست که تا کتاب تمام نشه نمیشه دست ازش کشید
حنانه
داستان عالی بود و فضا و اتفاقات بسیار خوب توصیف شده.توصیه می کنم بخونید
HeliOs
خیلییی عالی بود. واقعا لذت بردم. اگر کتاب هایی که در رابطه ی جنگ جهانی دوم نوشته شدن رو دوست دارید، این کتاب رو از دست ندید!
Mary gholami
خوب بود
Niyaz
خیلی خوب تموم حس درموندگی و غم و غصه رو به مخاطب القا میکنه ارزش خوندن داره
کاربر ۱۸۵۷۸۸۶
قشنگ بود
عالی بود
من خوشم اومد
N.A
وسطای کتاب مزخرف بود اما شروع و پایان خوبی داشت
Mado7
داستانی تلخ؛ گاهی احساس میکردی زیادی داستان پردازی شده و قهرمان داستان شبیه زن عنکبوتی هستش و مطمئن میشدی که هیچ اتفاقی برای خودش نخواهد افتاد .اما تلخی داستان گاهی خیلی آزاددهنده میشد.

حجم

۳۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

حجم

۳۶۰٫۲ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۷

تعداد صفحه‌ها

۴۴۰ صفحه

قیمت:
۶۹,۵۰۰
تومان