نظرات کتاب فراسوی ترس و طمع

نظرات کاربران

مهرداد معتمد
کتابی فوق‌العاده جامع و کاربردی برای کشف روانشناختی معامله‌گران. نویسنده بخاطر این کتاب برنده نوبل اقتصاد شده. کتاب خیلی خیلی جامع است و برای بنده به شخصه نیمه اول کتاب کاربردی بود و نیمه دوم کمک چندانی نکرد. برای خواندن این کتاب باید خیلی حوصله به خرج بدهید!
کاربر ۳۵۲۹۵۲۲
احتمالا در جهان موازی شما این کتاب نوبل اقتصاد و نه ادبیات رو برده. :)
parsasn
نویسنده خوبی هست، ولی خوب نوبل نبرده تو عمرش. نه نویسنده و نه این کتاب. لطفا اطلاعات درست و مستند منتشر کنید
omid
کتابی با محتوای علمی اما ترجمه ای بسیار ضعیف .( شاید هم من نتونستم با ترجمه ارتباط بگیرم و بقیه دوستان مشکلی نداشته باشن، اما اصلاحات و لغات و جمله بندی ها انگار تحت الفظی معنا شده اند) بنظرم کتاب مناسب افرادی با سابقه بالا در بازار های مالیه، مثلا کسی که با انواع تحلیل ها آشناست ، بازار های صعودی و نزولی رو تجربه کرده، سود و زیان کرده ... در اینصورت کتاب دریچه جدیدی رو برای رشد فعال بازار ارائه خواهد کرد . از مترجم تشکر میکنم بابت زحماتش، امیدوارم در جهت تقویت این ترجمه تلاش های خیلی بیشتری انجام بدن.
Morteza B
کتابی عالی در زمینه مالی رفتاری، خطاهای شناختی و تاثیر روانشناسی در بازارهای مالی رو با شواهد و مثال‌های متعدد از مطالعات و مقالات مختلف نشون میده. درسته متنش کمی آکادمیکه و شاید برخی مثال‌هاش برای ما ایرانی ها ملموس نباشه، ولی باز هم کاربردی و آموزنده س

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶۲ صفحه

حجم

۱٫۳ مگابایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۵۶۲ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
۱۵,۰۰۰
۵۰%
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد