نظرات درباره کتاب آشپزی برای پیکاسو و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب آشپزی برای پیکاسو اثر کامیل اوبرِی

نظرات کاربران درباره کتاب آشپزی برای پیکاسو

امتیاز:
۳.۹از ۶۳ رأی
۳٫۹
(۶۳)
Josee
آشپزی برا پیکاسو اثر کامیل اوبری رمانی جذاب با تلفیقی از هنر و نقاشی و آشپزی و عشق است. کامیل اوبری در این کتاب از انتخاب های افراد برای عشق و موفقیت و ماجراهای اسرار آمیز و الهام بخش زندگی یک هنرمند می گوید. درباره کتاب آشپزی برای پیکاسو داستان درباره یک دختر آشپز به اسم آندین است که با مادر و پدرش در یک کافه به اسم پارادیس آشپزی می کند. آنها تازگی ها یک مشتری پروپاقرص و مرموز دارند که تقاضا کرده غذایش درویلایی که مخفیانه در آن نزدیکی اجاره کرده سرو شود. او می خواهد ناشناس بماند. آندین دختری شاد و سرزنده است که برای پیکاسو آشپزی می‌کند. پیکاسو یی که در مقطع حساس زندگی اش قرار دارد و برای او زن و هنر به یک معنا است. اتفاقاتی که در باغ پیکاسو برای آندین می افتد سرنوشت او را برای همیشه تغییر می دهد بلکه نه تنها خود سرنوشت نوه خود را هم تغییر میدهد... . . پ. ن : باید بگم داستانی سراسر هیجان که با توصیفات بی نظیر و شخصیت پردازی قوی وجود دارد که داستان را غیر قابل پیش بینی کرده که مدام مخاطب را شگفت زده می کند و همواره بچه ای کوچک اما جسور را به تصویر می کشد. . کتاب عالی بود اما به شدت از خصوصیات اخلاقی پیکاسو بدم اومد هر چند آخرش دلم سوخت یکم... . کتاب با پایانی فوق العاده تموم شد که اگر ادامه داشت خیلی خیلی بهتر هم می‌شد. . ودر آخر باید بگم کتابی بود که نفسم تا آخرین صفحاتش حبس شده بود و یه لحظه هم نمیخواستم از دستش بدم.
ડꫀꪶꫀꪀꪮρꫝⅈꪶꫀ
داستانی فوق العاده تلفیقی زیبا از آشپزی فرانسوی سبک نقاشی پیکاسو و احساسات عجیبی که با خوندن این کتاب به آدم دست میده عالیه بخونید و از دست اش ندید 😉😆🍞🍜🍝🍣🍱🍛🍲🎨🎨🎨
deniz
کتاب متن روانی داره و سیر ِ داستان جذابه . فضا سازی به خوبی صورت گرفته اما پیرنگ فقط روی مسائل جنسی استواره و چیز خاصی از مطالعه ی کتاب دستگیرتون نمیشه ... به عبارت ساده تر فقط برای سرگرمی خوبه ‌.
love.is.books
داستان کتاب قشنگ و گیراس و به راحتی خواننده رو جذب میکنه. هم قسمت های واقعی از زندگی پیکاسو و هم بخش تخیلی و داستانی ماجرا که مربوط به آندین بود، خوب بود. چیزی که برام عجیب بود شخصیت پیکاسو بود و رفتارش با زن های زندگیش. واقعا عجیب بود! و به نظرم نویسنده میتونست بیشتر روی شخصیت ها کار کنه و کامل ترشون کنه. یه جورایی انگار بعضی از خصوصیات رو فقط کنار هم چیده بود. ترجمه هم خوب بود.
pumpkin
اینقدر خوبه که من اصلاً پلک نزدم😍😅
💠zeynab💠
یک لحظه نتونستم ازش چشم بردارم 😍
marie
داستان ساده روان دلنشین و زیبایی بود ،نثر و ترجمه روانی داشت ، روایت در دو زمان گذشته و حال و طریقی که این دو را به هم ربط می داد جذاب بود،شخصیت پردازیشو دوست داشتم ،و اینکه روال تغییر شخصیت ادمهای داستان ملموس بود ، اگر نیاز به کتابی دارید که دلنشین باشه وزمان خواندنش از از دغدغه های روزمره رهاتون کنه انتخاب بسیار مناسبی خواهد بود.
Nemesis
بعضی رو خوندم ولی بیشترش رو نه😏 بزارین بهترین کتابی که خوندم معرفی کنم خدمتتون. " نغمه ای از آتش و یخ...". که احتمالا سریالش رو دیدین😐 این واقعا حیفه اگه دیده باشین... اینایی که گفتین رو دارین توی آرشیوتون؟
marie
دقیقا برای منم همینطوره،البته کتاب خوب زیاده ولی چندتایی که حضور ذهن دارم ومن دوستشون داشتم و وهمچنان بعداز اتمامشون در ذهن خواننده باقی می موند،میتونم اینهارو بگم: چراغهارا من خاموش می کنم،زویا پیرزاد کیمیاگر،کوئیلو ورونیکا تصمیم میگیرد بمیرد،کوئیلو سوکوروتازاکی بی رنگ و سالهای زیارتش،موراکامی سه شنبه ها با موری، میچ البوم مردی به نام اوه،فردریک بکمن بعدزلزله،موراکامی پیرمرد ودریا،همینگوی دیدن دختر صدردصد دلخواه در صبح زیبای ماه اوریل،موراکامی دوست داشتم کسی جایی منتظرم باشد، انا گاوالدا من اورا دوست داشتم ،انا گاولدا گریز دلپذیر،انا گاوالدا دختری با گوشواره مروارید،تریسی شوالیه دختری در قطار، پائولا هاوکینز غرور و تعصب، جین استین بادبادک باز،خالد حسینی جزاز کل،استیو تولتز ازدوکه حرف میزنم از چه حرف میزنم،موراکامی وقتی نیچه گریست،اروین یالوم تمام انچه هرگز به تو نگفتم ،سلست ان جی کوری،ژوزه ساراماگو جایی که خرچنگها اواز میخوانند،دلیا اونز درون اب،پائولا هاوکینز بیگانه،استیون کینگ مغازه خودکشی،ژان تولی مزرعه حیوانات،جوروج اورول شازده کوچولو،انتوان دوسن تگزوپری کلیدر ،محمود دولت ابادی زندگی داستانی ای جی فیکری،گابریل زوین یک روز قشنگ بارانی،امانوئل اشمیت دومرد از بروکسل،امانوئل اشمیت شهر خرس،فردریک بکمن کتابفروشی کوچک بروکن ویل، کاتارینا بیوالد ،خوشحال میشم کتابایی که دوست داشتیدرو بهم معرفی کنید.
Nemesis
همه ی اینا که شما فرمودین به جز نمایشنامه. هر چیزی که هیجان، تعلیق و غافلگیری ایجاد کنه. و ذهن رو به چالش بکشه. خصوصا اگر بر مبنای حقایق باشه. مثل کتاب روانکاو جان کاتزن باخ. معرفی می کنید بهترین هایی که خوندین لطفا؟
Aa
زیاد دوستش نداشتم اما سعی کردم تا آخرش بخونم. داستانش ای بدک نیس اما شاهد اتفاقات بدی در کتاب هستیم. فکر کنم بیشتر اتفاقات بد هم برای جولی میفته تا آندین و سلین.
سمانه
خیلی خوب بود خیلی
مبینا🧁
خیلیییی کتاب جذابیه از لحاظ قسمت‌های آشپزیش🧁🏡 ترجمه‌ی بشدت خوبی داره در حدی که پایان هر صفحه ترکیبات غذایی که تو صفحه بود رو مترجم نوشته🥘 ..در ضمن محتوای داستان خیلی جذاب و یه فصل در میون حال و گذشته میره نویسنده، ولی اصلا خسته کننده نیست برای مخاطب و راجب داستان: سلین داستان زندگیش تو حال و آندین و آشپزیش برای پیکاسو تو گذشته و حالا باید بگم تو گذشته بنظرتون چه رازهایی نهفته است که با برملا شدن این رازها زندگی سلین در آینده دچار کلی تغییر میشه🧐❌ اگر عاشق آشپزی هستین!؟ یا نه اگر تا الان آشپزی نکردین و اصلا کسایی که عاشق آشپزی هستن رو درک نمیکنین!؟ همراه آندین حرفه‌ای آشپزی کنین و همراه سلین با کلی جزیات دلبر آشپزی رو یاد بگیرین 👩🏻‍🍳🧑🏻‍🍳
Zara Mad
کتاب روان و زیبا و پر از حس و حال خوب، ترکیبی از هنر، عشق، آشپزی...
zohreh
۸۱. داستان بی نهایت زیبا، لطیف و جذابه با ترجمه‌ای روان. قسمت‌های واقعی و تخیلی زندگی پیکاسو به خوبی کنار هم چیده شدن و میبینیم به رغم تمام آثار هنری، پیکاسو چه شخصیت عجیب و رفتار بدی با خانوم‌های زندگیش داشته. ماجرای زندگی دختری به اسم "آندین" رو تعریف میکنه که برای پیکاسو آشپزی میکنه و این مسیر تغییراتی رو در زندگی آندین بوجود میاره
parnian
خیلی رمان جالبی بود، پر از حس و حال خوب و داستان جذاب و جالب.
سوگند دولو
این کتاب خیلی جذابه توصیف فضا برای من خیلی دلچسب بود توی معرفی کتابم نوشته اگه عاشق آشپزی و هنرید این کتاب مناسبتونه من میگم اگر متنفرم هستید مناسبه خیلی خیلی دلچسب بود
غزاله طوسی
داستان نسبتا پرکششی داشت اما قسمت هایی که به شخصیت پیکاسو و گذشته مربوط میشد تاریک و تلخ و پست بود کتابی نبود که حال آدم رو خوب کنه و در کل خوندنش رو توصیه نمیکنم
محبوبه غلامی
عالیه
kiana2011
خیلی جذاب و پر کشش بود اصلا دلم نمیخواست تموم بشه
M
خیلی خیلی خیلی عالی
negrary
فوق العاده خوندنش برای من جذاب بود و لذت بخش توی دو روز تموم شد که البته اگه کار نداشتم نمیزاشتم ٢ روزم طول بکشه😅
امیلی برد استار
داستان جذاب و جالبی داشت اما فهمیدم چه قدر پیکاسو موجود ناجوری بوده😅

حجم

۴۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

حجم

۴۸۸٫۰ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۸۸ صفحه

قیمت:
۷۷,۵۰۰
۵۴,۲۵۰
۳۰%
تومان
صفحه قبل
۱
۲صفحه بعد