نظرات درباره کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم اثر نجلا محقق

نظرات کاربران درباره کتاب سقوط میستی؛ کتاب چهارم

دسته‌بندی:
امتیاز:
۴.۴از ۱۷ رأی
۴٫۴
(۱۷)
Sara.iranne
نمیدونم چرا یه مقدار کمی (خیییییلی کم)داستان تو این جلد افت کرد.در نگاه اول شاید موهبت میستی خوب به نظر برسه ولی تو داستان میفهمیم بیشتر مثل یه نفرینه. مردم رازهایی دارن که نمیخوان کسی بدونه . در ضمن یه سری حرفا نباید زده بشه ولی در کل من عاشق همه شخصیتاش شدم (بجز یکی). و این که تو این یکی داستان جناییش یکم بیشتر و بهتر بود و یکم پلیس بازیاش از بقیه جلدا بیشتر بود من عاشق این مجموعه ام . خانم محقق خیلی دوست دارم که این مجموعه رو به این خوبی ترجمه کردی:-)
کتاب باز
من دیوانه این مجموعه ام! برای کسایی که به ژانر فانتزی-عاشقانه علاقه دارند مثل هدیه بهشتیه!
🌼دوستدار کتاب 🌼
این مجموعها کتاب بندیکت ها خیلی عالیه از ماجراجویی ها و بخش های هیجان انگیز داستان خیلی خوشم اومد. در کل فکر کنم 6 جلده شایدم 5 تا جلد 1 به دنبال اسکای جلد 2 ربودن فینیکس جلد 3 در جست‌وجوی کریستال جلد 4 سقوط میستی جلد 5 شهامت آنجل جلد ششم هم نمیدونم اسمش چیه ( البته اگه جلد ششمی وجود داشته باشه) در کل ترجمه و داستان کتاب خیلی عالی بود پیشنهادش میکنم من این جلد رو خیلی دوست دارم چون بخش پلیسی بیشتری نسبت به جلدای قبلی داشت
فاطمه.م
جلد ششم هم ترجمه شده و البته به ماجراهای سامر و همراهی اش با بندیکت ها می پردازد و سفری به افغانستان، سنگاپور و اقیانوس آرام و دیدار ناگهانی با روح ربایش.
فاطمه.م
کتاب ششم هم ترجمه شده و در نوبت چاپ است، اون هم تعقیب و گریز دارد و البته برخورد نابهنگام با روح ربا.
leili
جلد چهارم…ترجمه ی خوب و داستان فانتزی زیبا
رضا
اینم مثل جلدهای قبلش عالی و پر از ماجراجویی و هیجان بود..ممنون از طاقچه که به بینهایت اضافه کردی . جلد ششم هم بزارید. برنامه کتابراه داره 🌷🏅🌷🏅❤
فرزند زهرا
خیلی تکراری شد، مثل اون سه جلد قبلی یه دختر دزدیده میشه و روح رباش نجاتش می ده، زیادی کلیشه ای شد، نویسنده داستان پردازی بهتری نداره؟

حجم

۲۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

حجم

۲۸۷٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۴۱۳ صفحه

قیمت:
۳۰,۰۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد