نظرات درباره کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن و نقد و بررسی خوانندگان | طاقچه
کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن اثر دبی تراویس

نظرات کاربران درباره کتاب فصل بعد زندگی‌ات را طراحی کن

نویسنده:دبی تراویس
امتیاز:
۳.۸از ۳۱ رأی
۳٫۸
(۳۱)
کتاب ناب
واقعا فکر نمیکردم توصیه های یه زن پنجاه و چند ساله انقدر خوب و تاثیرگذار باشه، هیچکس تاحالا انقدر واضح در مورد دوران میانسالی و مشکلاتش حرف نزده بود و اینکه توو اون دوران هم میشه شاد بود و دنبال رویاها رفت. ضمن اینکه خود نویسنده خیلی اهل کتابای انگیزشی نیست باعث میشد حرفاش متفاوت تر از بقیه باشه، من که خیلیییییی دوسش داشتم
سارینا
از نظر شما چه ایرادی داشته که ستاره آخر رو دریافت نکرده؟
سارینا
کتاب از نظر شما چه ایرادی داشته که ستاره آخر رو دریافت نکرده ؟
Z Pourmandi
کتاب تجربیات یک زن ۵۰ ساله بود که بعد از رفتن فرزندانش از خانه و کسب موفقیت‌های فراوان در کارش، احساس کرده بود نیاز دارد دنبال رویای جدیدی برود. کتاب انگیزشی خوبی بود. نکات خوبی می‌توان لابلای داستان‌های گفته شده پیدا کنید. اگر از زندگیتان خسته شده‌اید احتمال دارد کتاب به شما انگیزه شروع مجدد را بدهد.
مریم
کتاب و چند روزی میشه دارم میخونم. انتظار بیشتری داشتم متاسفانه یه ایرادی که کتاب های اینچنینی دارن اینکه حرفاشون جدید نیست و قبلا تو کتاب های دیگه هم خوندیم البته این ایراد به خیلی از کتاب های انگیزشی وارد هست که یه سری مطالب بیان میکنن و پشت بندش یه داستانی تعریف میکنن که با استفاده از تکینک اونها موفق شده.
مریم
بالاخره تمومش کردم فصل های آخرش خیلی کاربردی تره و از همه مهم تر ترجمه کتاب هست انصافا ترجمه ش حرف نداره یه مزیت دیگه این کتاب انتشارش با اجازه رسمی ناشر و نویسنده کتاب هست.
esrafil aslani
"این کتابی است برای افرادی که می‌پرسند: 'چه چیزی در آینده در انتظارم است؟' برای افرادی که آرزو دارند تغییری اساسی در زندگیشان ایجاد کنند، اما احساس می‌کنند شرایط و ابزارش را ندارند؛ برای تمام افرادی که تصور می‌کنند زندگی در رؤیاهایشان چه شکلی خواهد بود، برای تمام افرادی که می‌پرسند: «چه میشود اگر ... »“

حجم

۲۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

حجم

۲۱۴٫۵ کیلوبایت

سال انتشار

۱۳۹۸

تعداد صفحه‌ها

۱۹۲ صفحه

قیمت:
۳۹,۵۰۰
تومان
صفحه قبل
۱
صفحه بعد